Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 18/08/2009 14:36

canalcole ha escrit:Un dels que està en reforma és el numero 1, el que va tenir el descarrilament a Torredembarra i, a causa d'això, té una de les motrius com els dels TGV francesos 'duplex'. ;)
Hola nois!

Per cert, sabeu quins serveis Euromed es continuen fent amb S/101 a dia d'avui? He d'anar a Castelló la setmana vinent i m'agradaria anar en 101.

Gracies! ;)


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 18/08/2009 15:06

Altaria_Trianilla ha escrit: Hola nois!

Per cert, sabeu quins serveis Euromed es continuen fent amb S/101 a dia d'avui? He d'anar a Castelló la setmana vinent i m'agradaria anar en 101.

Gracies! ;)
S.130-> 1091,1341,1401,1101,1071,1262,1152,1392,1182,1162.

S.101-> 1161,1181,1282,1112.

Salut! ;)



jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Dimecres 19/08/2009 23:16

Normalment els de la S 101 són els Euromed que arriben a Alacant.
Els que acaben recorregut a Valencia o l'inicien allí són realitzats amb S 130



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 04/09/2009 20:20

jordi ha escrit:Normalment els de la S 101 són els Euromed que arriben a Alacant.
Els que acaben recorregut a Valencia o l'inicien allí són realitzats amb S 130
no te per que


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Diumenge 06/09/2009 3:51

trensmat ha escrit:
jordi ha escrit:Normalment els de la S 101 són els Euromed que arriben a Alacant.
Els que acaben recorregut a Valencia o l'inicien allí són realitzats amb S 130
no te per que
Donc durant dos anys i mig que cada semana he estat fent el viatge València-Barcelona, els Euromed que fan el recorregut Barcelona-València-Barcelona sempre han estat els de la sèrie 130 i els que fan el recorregut Barcelona-Alacant-Barcelona sempre han estat els de la sèrie 101.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 12/11/2009 15:12

Nois, què tal si fusionem aquest fil amb el de http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... 1&start=20 Perquè una cosa implica l'altre.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 12/11/2009 15:18

http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=172283

12-11-2009 / 14:50 h

(Cataluña) ECONOMIA,SECTORES-EMPRESAS,TRANSPORTES

Renfe moderniza la flota Euromed incorporando dos nuevos trenes 130

Barcelona, 12 nov (EFE).- Renfe ha completado la modernización de la flota del servicio Euromed con la incorporación de dos nuevas unidades del modelo serie 130, que circulan entre Barcelona, Tarragona y Valencia.

Según ha informado Renfe, esta serie de trenes, fabricada por el consorcio Talgo-Bombardier, estará integrada en el 2010 por 45 vehículos, 18 de los cuales circulan ya como servicios de larga distancia con origen o destino Cataluña.

Los trenes de la serie 130 pueden circular indistintamente por las líneas de ancho convencional y por líneas de ancho internacional, utilizando los intercambiadores de ejes instalados en las conexiones entre ambas infraestructuras.

La velocidad máxima que alcanza este modelo es de 250 kilómetros por hora en líneas de alta velocidad y de 200 en las convencionales.

EFE



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 18/10/2011 11:28

Les portes d'accés als 130 no són en absolut aptes, ja no sols per a PMR, sinó també per a PMN (persones amb mobilitat normal). L'estrep retràctil és totalment inútil, ja que queda sota el nivell de l'andana, de manera que igualment cal fer un pas força gran. Una persona com jo no té cap problema, però qualsevol criatura podria caure pel buit.

Renfe no sap per on circulen els seus trens, o es donen del tot satisfets si compleixen amb una normativa abstracta que imposa uns nombres agafats a la babalà?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 19/10/2011 21:02

metring ha escrit:http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=172283

12-11-2009 / 14:50 h

(Cataluña) ECONOMIA,SECTORES-EMPRESAS,TRANSPORTES

Según ha informado Renfe, esta serie de trenes, fabricada por el consorcio Talgo-Bombardier, estará integrada en el 2010 por 45 vehículos, 18 de los cuales circulan ya como servicios de larga distancia con origen o destino Cataluña.
Esta gente o no se entera, o no saben lo que dicen...
Cómo van a tener 18 trenes EXCLUSIVAMENTE para destino/procedencia catalunya... Y menos aún 18 unidades en el corredor del mediterráneo! Antes, con tan solo 6 UNIDADES EUROMED S-101 se cubrían casi todos los servicions... y ahora, son necesárias el triple de unidades?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 20/10/2011 8:02

No te confundas. Antes había 6 unidades y siempre iban cortos y había que tirar de Talgo 7. Y si alguno iba en doble, ya ni te hablo. No sé de cuantos S-130 se compone el parque de Euromed pero almenos el doble de esos seis es necesario.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 20/10/2011 21:45

victorcasta ha escrit:No te confundas. Antes había 6 unidades y siempre iban cortos y había que tirar de Talgo 7. Y si alguno iba en doble, ya ni te hablo. No sé de cuantos S-130 se compone el parque de Euromed pero almenos el doble de esos seis es necesario.
Tienes razón, por eso dije "casi todos los servicios" se hacían con s-101. Pero de ahí, a necesitar ni más ni menos que 18... Hacemos un cálculo sencillo: si ponemos todas las composiciones en doble, y hay 3 a la vez trenes hacia Bcn, y otros 3 para Valencia/Alicante, necesitamos 12 como bien dices, y uno más para reserva... Pero esto nunca sucede.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 06/11/2012 13:30

He de fer uns viatges Barcelona-València i pensava fer-los en Euromed (s.130).

Algú em pot aconsellar quins són els seients no recomanables i els més recomanables, tant en turista com en preferent??

Gràcies.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 07/11/2012 13:12

genissimon ha escrit:He de fer uns viatges Barcelona-València i pensava fer-los en Euromed (s.130).

Algú em pot aconsellar quins són els seients no recomanables i els més recomanables, tant en turista com en preferent??

Gràcies.

Salut !!
Si vas amb turista els de quatre per que no tenen taula per treballar.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”