La setmana pasada (13 de desemebre) vaig anar a València en l'Arco i la tornada en Euromed, que ja em va tocar un 130, i sincerament, vaig trobar que l'Arco tenia un millor rodatge que el talgo VII, amb aquest hi havia trams que semblava que anaves amb barca dels "zumbidos" que donava...wertymetrotren ha escrit:yo el dia 22 de desembre me en vaig a valencia amb euromed ha veure si pujo amb un 130 ( talgo 350 )
Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed
-
- N7
- Entrades: 454
- Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Re: Renfe modernitza la flota de trens del servei Euromed
Algú sap quins horaris cobreixen els 130 d'Euromed? Ho dic perquè demà potser vaig a caçar trens pel corredor del Mediterrani, no gaire estona, i m'agradaria poder-ne enxampar algun. Gràcies!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Tinc entès que fan els serveis Barcelona - València, quedant els S101 per als Barcelona - Alacant.
Jo se, segur, que l'Euromed que surt de Sants a les 14.30 i arriba a Tarragona a les 15.22, es una 130.
És el que vaig caçar jo també a L'Ametlla de Marcanalcole ha escrit:Jo se, segur, que l'Euromed que surt de Sants a les 14.30 i arriba a Tarragona a les 15.22, es una 130.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ahir i avui he tornat a veure l'Euromed antic, tot i que segueix el nou.
Sabeu si es transformarà el 101-001 per AVE? Seria curiós veure una tractora Duplex renfe fent serveis AVE.
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Es transformaran tots.tren250 ha escrit:Sabeu si es transformarà el 101-001 per AVE? Seria curiós veure una tractora Duplex renfe fent serveis AVE.
I quan tenen previst circular per la LAV?, encara no està fet l'enllaç de Camp de Tarragona, no?metring ha escrit: Els nous combois faran tres serveis per sentit entre les dues ciutats i podran circular a una velocitat màxima de 250 quilòmetres per hora a les línies d'alta velocitat i a 220 en ample convencional.
Igualment, els 220km/h, no crec que els agafin per les costes de Garraf, serà en un tram passat Tarragona, ja que fins a allà no tenen gaire bona infrastructura.
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
Falta la connexió amb la LAV Madrid-Barcelona després de Camp de Tarragona, i n'hi ha per un parell d'anys més d'obres.
-
- N5
- Entrades: 106
de peñiscola a castello agafa els 200 kilometres per hora
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
I abans no els agafava? , jo diria que si, a partir de vandellòs està adaptat a velocitat altawertymetrotren ha escrit:de peñiscola a castello agafa els 200 kilometres per hora
Salutacions,
Oriol
Oriol
Voldria insistir en un tema: si deien que han modernitzat la flota, com és que darrerament, hi circulen trens nous i antics a l'hora?
-
- N10
- Entrades: 4267
- Ubicació: Horta
De passar de circular només trens "antics" (15 anys) a que en circulen antics i nous, ja és modernitzar la flota. En els propers mesos, tots els trens seran nous.
Aaah, vaal, ara ho entencvictorcasta ha escrit:De passar de circular només trens "antics" (15 anys) a que en circulen antics i nous, ja és modernitzar la flota. En els propers mesos, tots els trens seran nous.
http://www.levante-emv.com/comunitat-va ... 16306.html
Renfe incorpora un tren más de ancho variable a los Euromed del Valencia-Barcelona
Ya se han incorporado 13 de los 45 convoyes de ancho variable que se cambiarán hasta el año 2010
Renfe ha incorporado una nueva unidad del modelo, serie 130, que circula entre Valencia y Barcelona. En la actualidad, el 80% de los servicios Euromed se realiza con este nuevo material. Esta serie de trenes, fabricada por el consorcio Talgo-Bombardier, estará integrada en 2010 por 45 vehículos. Doce de estos trenes circulan ya como servicios de Larga Distancia con origen y destino la Comunitat Valenciana, indicaron.
Los trenes de la serie 130 son vehículos versátiles que podrán circular indistintamente por las líneas de ancho internacional y por las de ancho nacional utilizando los intercambiadores de ejes instalados en las conexiones entre ambas infraestructuras. La velocidad máxima que alcanza el S130 es de 250 km/h en líneas de alta velocidad y de 200 km/h en las convencionales.
Cada composición de la serie está formada por dos cabezas motrices de perfil aerodinámico y 11 coches de butacas que se distribuyen entre las clases Turista, 236 plazas, y Preferente 63 plazas. El total de plazas de cada tren es de 299, una de las cuales está adaptada para personas de movilidad reducida que viajen en silla de ruedas y cuenta con un aseo para estos viajeros que podrán moverse sin dificultades por el interior de los vehículos gracias a un diseño que facilita los desplazamientos.
Renfe incorpora un tren más de ancho variable a los Euromed del Valencia-Barcelona
Ya se han incorporado 13 de los 45 convoyes de ancho variable que se cambiarán hasta el año 2010
Renfe ha incorporado una nueva unidad del modelo, serie 130, que circula entre Valencia y Barcelona. En la actualidad, el 80% de los servicios Euromed se realiza con este nuevo material. Esta serie de trenes, fabricada por el consorcio Talgo-Bombardier, estará integrada en 2010 por 45 vehículos. Doce de estos trenes circulan ya como servicios de Larga Distancia con origen y destino la Comunitat Valenciana, indicaron.
Los trenes de la serie 130 son vehículos versátiles que podrán circular indistintamente por las líneas de ancho internacional y por las de ancho nacional utilizando los intercambiadores de ejes instalados en las conexiones entre ambas infraestructuras. La velocidad máxima que alcanza el S130 es de 250 km/h en líneas de alta velocidad y de 200 km/h en las convencionales.
Cada composición de la serie está formada por dos cabezas motrices de perfil aerodinámico y 11 coches de butacas que se distribuyen entre las clases Turista, 236 plazas, y Preferente 63 plazas. El total de plazas de cada tren es de 299, una de las cuales está adaptada para personas de movilidad reducida que viajen en silla de ruedas y cuenta con un aseo para estos viajeros que podrán moverse sin dificultades por el interior de los vehículos gracias a un diseño que facilita los desplazamientos.
Però de què els serveix tenir ara mateix trens amb rodadura desplaçable si no poden utilitzar la LAV fins a Tarragona?
Per cert, és el primer mitjà que veig que no aprofita l'avinentesa per a deixar anar la lletania de la flotamamodennaduropa. Premi!!!
Per cert, és el primer mitjà que veig que no aprofita l'avinentesa per a deixar anar la lletania de la flotamamodennaduropa. Premi!!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No els serveix de res, però els S-101 passen al taller i sembla ser que passaran a ser AVE, o sigui que la Renfe no podia deixar un coredor tan transitat com aquest amb Alaris (que ténen poques places)...Guigui ha escrit:Però de què els serveix tenir ara mateix trens amb rodadura desplaçable si no poden utilitzar la LAV fins a Tarragona?
Per cert, és el primer mitjà que veig que no aprofita l'avinentesa per a deixar anar la lletania de la flotamamodennaduropa. Premi!!!
Per fer el trajecte Barcelona Valencia es necesiten trens a 200km/h per aprofitar la infrastructura.
Fins ara utilitzava els s101, que son trens construits per circular a 300km/h. Ja que l'origen es un comanda massa gran de AVEs per la linia Madrid Sevilla que es van aprofitar per fer el Barcelona Valencia a 200km/h, als trams adaptats.
Els s130 tambe poden circular a 200km/h en ample iberic, tenen un capacitat similar i unes prestacions similars.
Renfe decideix d'acord amb les seves necesitats operatives que es millor utilitzar trens d'ample variable que durant 2 anys nomes circularan en iberic que utilitzar un s101. Probablement Renfe va adquirir els s130 pensant utilitzar-los de Barcelona a Valencia, ja que el tram tenia que estar acabat el 2009, i convertir els s101 en s100. Ara el mateix tren li serveix pero no aprofita totes les prestacions, als igual que un s101 a 200km/h.
Ja hi ha un s101 convertit a s100 a La Sagra (Toledo) fent proves i un segon a mig transformar.
Fins ara utilitzava els s101, que son trens construits per circular a 300km/h. Ja que l'origen es un comanda massa gran de AVEs per la linia Madrid Sevilla que es van aprofitar per fer el Barcelona Valencia a 200km/h, als trams adaptats.
Els s130 tambe poden circular a 200km/h en ample iberic, tenen un capacitat similar i unes prestacions similars.
Renfe decideix d'acord amb les seves necesitats operatives que es millor utilitzar trens d'ample variable que durant 2 anys nomes circularan en iberic que utilitzar un s101. Probablement Renfe va adquirir els s130 pensant utilitzar-los de Barcelona a Valencia, ja que el tram tenia que estar acabat el 2009, i convertir els s101 en s100. Ara el mateix tren li serveix pero no aprofita totes les prestacions, als igual que un s101 a 200km/h.
Ja hi ha un s101 convertit a s100 a La Sagra (Toledo) fent proves i un segon a mig transformar.
Un dels que està en reforma és el numero 1, el que va tenir el descarrilament a Torredembarra i, a causa d'això, té una de les motrius com els dels TGV francesos 'duplex'.