Aireadores remolque 1300

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
charli447
N2
N2
Entrades: 10

Aireadores remolque 1300

Entrada Autor: charli447 » Dimarts 30/12/2008 19:43

Hola,
Estoy interesado en saber cuantos aireadores tenían en el techo originalmente los remolques de la serie 1300.

Según una imagen en wefer y una simulación de MSTS que corre por youtube son 7, pero tengo una foto en la que me parece contar 8. Digo me parece por que hay un poste delante de donde supongo que, por distancia entre los aireadores, debe haber uno.

Si alguien puede sacarme de dudas y es con material gráfico se lo agradezco.

Saludos.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 31/12/2008 10:50

les sortides de ventilació eren 6 als cotxes motors i 7 als cotxes remolcs. Quan pugui ja pujaré imatges.



charli447
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: charli447 » Dijous 01/01/2009 21:01

Gràcies, esperaré impacient!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 07/01/2009 16:22

Imatge



charli447
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: charli447 » Dissabte 24/01/2009 13:34

Hola,

Llop, abans que res gràcies per la teva resposta.

Sento contradir-te però com vaig dir al missatge inicial tinc una foto on surten 7 airejadors però amb la següent distribució:
_-____-__-__-__-__-__-_
I____________________I

(perdó pel cutre-esquema)

Allà on hi ha l'espai més gran no puc veure si hi ha un altre (o fins i tot dos) airejador(s) per que ho tapa un pal de la catenaria (es una foto feta a l'exterior, a un diposit)

Per aquest motiu feia la consulta. Pot ser que d'origen en tingues 7 centrats i després s'afegixin 2 més, un a cada extrem?
Això explicaría la (teva) resposta i quadraria amb lo que surt a la foto.


Gràcies de nou a tots els que us heu pres o us pendreu la molestia de intentar donar resposta a aquest dubte.

Salutacions,
Carlos



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 25/01/2009 8:53

la foto del tren sortint de Can Boixeres també la tinc jo. El que dius del pal, es un efecte òptic que et sembla que tapa més del que realment tapa. Ampliant la imatge no se sap on acaba el remolc i on comença el motor. Per això t'he posat el planol oficial de la S.1000. El que està reflexat al plànol es la imatge del tren, si al plànol hi han 7 airejadors, es que el tren tenia 7 airejadors, creu-me.

Imatge



charli447
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: charli447 » Dilluns 16/02/2009 18:32

Hola,

Com que no m'agrada quedar-me amb dubtes no he parat fins que he pogut deduir, a falta d'una foto directa, quants airejadors tenien els 1300.

Si mireu la foto del interior, la linea vermella marca la meitat de la unitat (dues portes cap enrera encara que només es veu una i dues portes cap endavant). Si la fem arribar fins al sostre i comptem els airejadors que hi han fins al final surten 4, o sigui que a l'altra meitat, a menys que algú de vosaltres sapigui que no eren simetrics i han uns altres 4. Total: 8.

Una vegada fet això he dibuixat a la foto que ha pujat el Llop una linea recta al sostre entre el centre del primer i ultim airejador i he anat dibuixant una elipse cada un dels visibles. Com podeu veure, al espai restant només i podia capiguer un altre.

Fins i tot m'atreviria a dir que els airejadors dels extrems estan a una distancia una mica més gran que la resta pero no ho puc asegurar.

La primera foto o diagrama enviat no pot ser un reflexe de la realitat per que les 3 barres per agafar-se estan centrades amb les finestres, i si hi ha barra no pot haver-hi airejador (tal com es veu a la foto del interior).

De nou gràcies als que us heu pres la molestia de buscar informació.

Salutacions,
Carlos
Fitxers adjunts
1300.jpg
Vista superior
1300.jpg (85.92 KiB) Visualitzat 1991 cops
1300-2.jpg
Simetria del 1300
1300-2.jpg (101.25 KiB) Visualitzat 1991 cops



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”