Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 01/05/2014 21:01

La 440 de la Maquinista corre perill?

Edito: vaig fer-li una foto i la vaig penjar a Instagram:
Imatge


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 01/05/2014 21:32

Hi ha una llegenda urbana sobre aquesta unitat, que diu que la té preservada el Museu de Vilanova i la Geltrú. Porta força temps així. La van fer servir de tren laboratori després del final del seu servei, i no ha tornat a circular més. Si la desballesten cometran un greu error. És la unica 440 sense reformar a Catalunya. Aquesta unitat s'hauria de restaurar i posar de nou en marxa com a tren turístic pel Transpirinenc.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 01/05/2014 21:44

UT440_132M ha escrit:La 447 140R es queda a Madrid. La 116R ja ha estat pintada de Rodalies de Catalunya i hauria de venir en breu cap aquí.

Un altre tema. La 440 197M que feia anys que era apartada a Vic mercaderies, ha estat desballestada. Avui he anat a comprovar-ho in-situ. No en queda res. Només l'excavadora giratòria amb la pinça. Ara tindran més espai per fer les maniobres del cereal.
Sincerament ja era hora que la desballestessin. Estava allà sense fer res, clarament sense un futur gaire clar, i l'únic que feia era nosa a l'hora de fer les maniobres al cerealer, ja que havien de fer les maniobres diverses vegades degut al poc espai existent (la 440R ocupava quasi tota la via de maniobres).


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 01/05/2014 21:59

Adolescent barceloní ha escrit:La 440 de la Maquinista corre perill?

Edito: vaig fer-li una foto i la vaig penjar a Instagram:
Imatge
Pobreta, la 440-131! :'( A veure si la recuperem i torna a circular en viatges especials!



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 02/05/2014 17:59

Fa molta pena veure la 131M en aquest estat... Jo sincerament no m'ho crec que el Museu de Vilanova se'n estigui fent càrrec, més que res veient la imatge, cada dia es més deplorable. Tant de bo alguna associació la preservi i la utilitzi com a tren turístic. Quan veig el Río Eresma amb la 440-096, de veritat que a mi em fa molta enveja, ja que no estaria malament veure una cosa similar aquí.



davidsantirso
N4
N4
Entrades: 44
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: davidsantirso » Divendres 02/05/2014 23:46

Donat que soc amic del Museu del ferrocarril de Vilanova, demà escriuré un email per demanar quin és el seu futur i si el museu es podria fer càrrec de la 440.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 02/05/2014 23:49

davidsantirso ha escrit:Donat que soc amic del Museu del ferrocarril de Vilanova, demà escriuré un email per demanar quin és el seu futur i si el museu es podria fer càrrec de la 440.
Si el Museu de Vilanova es fa càrrec finalment de la 131, ja ens podem fer la idea que morirà allà com la resta de material que s'està podrint. M'estimaria més que s'en fes càrrec una associació amb cara i ulls, com ARMF o APPFI, gent que restaura material de manera estupenda i en excel·lent estat de marxa.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

davidsantirso
N4
N4
Entrades: 44
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: davidsantirso » Divendres 02/05/2014 23:57

UT440_132M ha escrit:
davidsantirso ha escrit:Donat que soc amic del Museu del ferrocarril de Vilanova, demà escriuré un email per demanar quin és el seu futur i si el museu es podria fer càrrec de la 440.
Si el Museu de Vilanova es fa càrrec finalment de la 131, ja ens podem fer la idea que morirà allà com la resta de material que s'està podrint. M'estimaria més que s'en fes càrrec una associació amb cara i ulls, com ARMF o APPFI, gent que restaura material de manera estupenda i en excel·lent estat de marxa.
Tens raó que el museu del ferrocarril es podria millorar, sencer. Hauriem de crear un nou fil pee debatir i proposar millores al museu, ja que l' experiencia actual és molt decebedora. Jo em vaig fer amic perquè no tenia que demanar hora per la biblioteca, però es que em va donar molta pena com estava organitzada la exposició. Resumint, una autèntica pena pel que podria ser.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 03/05/2014 15:11

El museu de Vilanova ha d'aprendre i molt de la seva homònima de Delicias, ells en canvi mouen material almenys un cop a l'any, com per exemple el Tren de Nadal o el de Reis, aquí en canvi tenim material que no es mou per res i que pot ser molt aprofitable per a qualsevol tren turístic per la xarxa ferroviària catalana.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 06/05/2014 12:52

Aquesta unitat és pràcticament irrecuperable, ja.

Sortiria més a compte apropiar-se d'una altra 440 en millors condicions, que n'hi ha.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 06/05/2014 15:24

canalcole ha escrit:Aquesta unitat és pràcticament irrecuperable, ja.

Sortiria més a compte apropiar-se d'una altra 440 en millors condicions, que n'hi ha.
I a on hi han més 440's sense reformar? Aquest és el problema.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 06/05/2014 15:46

canalcole ha escrit:Aquesta unitat és pràcticament irrecuperable, ja.
Per què? Tan malmesa està l'estructura?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 06/05/2014 15:47

davidsantirso ha escrit:Tens raó que el museu del ferrocarril es podria millorar, sencer. Hauriem de crear un nou fil pee debatir i proposar millores al museu, ja que l' experiencia actual és molt decebedora. Jo em vaig fer amic perquè no tenia que demanar hora per la biblioteca, però es que em va donar molta pena com estava organitzada la exposició. Resumint, una autèntica pena pel que podria ser.
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 5&p=162792


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 06/05/2014 17:51

Renfe451 ha escrit:
canalcole ha escrit:Aquesta unitat és pràcticament irrecuperable, ja.

Sortiria més a compte apropiar-se d'una altra 440 en millors condicions, que n'hi ha.
I a on hi han més 440's sense reformar? Aquest és el problema.
N'hi ha. I unes quantes...

http://es.wikipedia.org/wiki/Serie_440_ ... idades_440



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 06/05/2014 21:35

A Catalunya no.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 07/05/2014 21:09

UT440_132M ha escrit:A Catalunya no.
I?



Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dijous 08/05/2014 8:26

Res que existeixi és irrecuperable. No serà per manca de recanvis, amb l'enorme quantia de 440 apartades per tota la geografia espanyola (La Sagra, Sant Vicenç de Calders... sense comptar les 470 supervivents).

Aquesta 440 és especial entre les no remodelades. Les seves característiques tècniques, degut a la naturalesa dels serveis que realitzà durant la darrera part del període de vida activa que tingué, són diferents a les de la resta de 440 s/r supervivents.

D'altra banda, cal recordar que la major part de les 440 s/r tenen els dies comptats i el seu desguàs licitat. Només se salva d'aquest fet, que recordi, la 440-078M i la 440-131M, a més de la preservada 440-096M.

Així doncs, jo advoco per la preservació d'aquesta unitat. No costa massa realitzar almenys aquest tràmit. Mereix la pena per tractar-se d'un exemplar amb moltíssima història.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 08/05/2014 14:45

Per fer viatges turístics pel Transpirinenc, la 131 és molt apte.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 08/05/2014 15:00

Que voleu que us digui....clar que és acceptable per fer els viatges per el Transpirinenc...però tindria molt més atractiu turístic fer-los amb la 1003 i cotxes de viatgers "antics"....


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 09/05/2014 19:22

Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.

Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”