Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 31/05/2009 14:28

Jordi Freixas ha escrit:I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...
Es una 440R camuflada de Regionals. ;)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 31/05/2009 23:08

canalcole ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...
Es una 440R camuflada de Regionals. ;)
Més concretament, deuria ser la 440R-235M :P



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 01/06/2009 5:18

A tant no vaig arribar. Però què té d'especial aquest automotor? El van reformar i es van oblidar de repintar-lo? xD



Avatar de l’usuari
genissimon  
N10
N10
Entrades: 3151
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 01/06/2009 12:48

Jordi Freixas ha escrit:A tant no vaig arribar. Però què té d'especial aquest automotor? El van reformar i es van oblidar de repintar-lo? xD
No. El que passa és que rematricular-la com a 470 comporta molta feina burocràtica que ara s'han estalviat.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 01/06/2009 17:52

O sigui que l'han reformat i l'han deixat matriculada com estava, no?

Jo, el que no acabo d'entendre és perquè es van rematricular totes les 440 que van passar a ser 470. Bé que de les que hi havien a la línia de Puigcerdà reformades però amb seients de Regionals continuaven també com a 440's.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Divendres 05/06/2009 17:36

Hola!

La 440.235 és un cas a part ja que la van reformar a Valladolid posant-li seients de regionals i pintant-la de Mitja Distància i, en teoria, tenia que anar a fer els REX de León-Ponferrada i Galícia, encara que, per raons "extranyes" (suposo, falta de material) es va portar a Catalunya.

;)



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”