Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Entrada Autor: Archie-250 » Dijous 28/05/2009 15:08

Però algunes 440R portàven seients amb reposacaps, però aquest no es el cas:
Imatge
Imatge
Com veieu, portava els seients sense els reposacaps.

Salutacions. :hola


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 28/05/2009 19:19

Doncs seria d'alguna 447... :nose



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 28/05/2009 19:22

Tingueu present que les renovacions interiors de les 447 les realitzen al TCR de Vilanova. Això fa que sigui completament llògic els seients aquests fora.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 29/05/2009 1:25

Una pregunta. Amb tot plegat, què s'en farà de la resta de la 440.175?



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 29/05/2009 15:25

Jordi Freixas ha escrit:Una pregunta. Amb tot plegat, què s'en farà de la resta de la 440.175?
De moment està al TCR de Vilanova els cotxes R i C, però separats del cotxe M de la ex-pitufo, a l'altra banda del TCR.
No se que faran després... :roll:



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 17:12

Ja es veu que serveixen per peces. I quan no hi hagi més peces que donar, a la pinça, i a portar alguna de SVC. Ara, a pesar del malísim estat que presenta la taronjeta 440-132, no li ha tocat absolutament res...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 29/05/2009 17:31

BB9200 ha escrit:Ja es veu que serveixen per peces. I quan no hi hagi més peces que donar, a la pinça, i a portar alguna de SVC. Ara, a pesar del malísim estat que presenta la taronjeta 440-132, no li ha tocat absolutament res...
És que la 132 ha d'anar al museu...


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 29/05/2009 17:32

Jo, quan vaig veure la 132 allà a Vilanova, la vaig veure en relatiu bon estat; bruta, deixada, però... sencera.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 17:35

Al malísim estat que presenta per fora, en el sentit dels graffits, que quasibé no i ha color taronja.
En tot cas, per situació veig més probable que la 440-131 vagi al museu que no pas la 440-132. El mateix va passar amb la 1003, bastants anys que va estar a Sant Andreu.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 29/05/2009 17:49

Home... per anar bé, haurien de preservar-les totes dues. I preservar-ne dues o tres més de tres cotxes, i d'aquestes, reconvertir-ne alguna en el seu estat original.

Perquè... de 440 de tres cotxes en estat original en queda alguna?



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 17:53

Cap. L'última que quedava, la de les 440-048, 001 i 108 estan a Chile remodelats (remolcs).
És molt difícil recuperar una 440R en estat original. Més que una remodelació, va ser una transformació. Vaja, quasibé com les 333.3 a 333. Ara mateix hi ha més de 10 unitats 440 originals per tot l'estat esperant alguna cosa. No se'ls hi toca res, perquè hi ha ordre de que estiguin ben quietes i mantinguin les seves peces. Tal i com està ara la cosa, la millor i més experimentada és la 440-131.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Divendres 29/05/2009 19:31

Home. No comparis una 333.3 que es de caixa nova que una 440 Reformada, que está transformada dincs de la mateixa caixa de la 440 original.


Imatge

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Divendres 29/05/2009 19:33

Però sí que, al igual que la caixa de la 333 no és la original, l'interior de les 440, els seus vidres, la forma del frontal... Ha canviat molta cosa, la veritat.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 29/05/2009 20:22

La 131 la deixaran com a tren laboratori, i quan acabin de "machacarla" la desballestaran. La 132 està així després de deixar-la a la platja de vies de Montcada a l'abast de tothom, igual que la 131 i farts de que hi rondés qualsevol per allà, van decidir endurse'l-es, a St. Andreu i Vilanova. Tot i que amb el trasllat del taller de St. Andreu, tornarà a Montcada (la 131).


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Divendres 29/05/2009 20:41

:'( :'( :'( :'( :'( :cari
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia! :emprenyat :emprenyat
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Divendres 29/05/2009 22:31

FerrocarrilsCAT ha escrit::'( :'( :'( :'( :'( :cari
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia! :emprenyat :emprenyat
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda. :hola


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 30/05/2009 10:42

Es igual qui se la quedi! :aaa Mentre se la quedi algú, i la cuidi, ja esta bé. :master



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/05/2009 17:46

BB9200 ha escrit:Però sí que, al igual que la caixa de la 333 no és la original, l'interior de les 440, els seus vidres, la forma del frontal... Ha canviat molta cosa, la veritat.
Doncs es torna a reconstruir la unitat original. No crec que sigui tant estrany, no?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/05/2009 17:48

Archie-250 ha escrit:
FerrocarrilsCAT ha escrit::'( :'( :'( :'( :'( :cari
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia! :emprenyat :emprenyat
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda. :hola
L'ARMF són éls del Tren dels Llacs, o els de Mora la Nova?



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 30/05/2009 17:50

I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”