Locomotores duals a FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Locomotores duals a FGC

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dimecres 06/05/2009 21:56

...ja hauria adquirit locomotores duals, com FEVE i EuskoTren. Perquè la línia per la que circulen els mercants d' FGC és quasi tota electrificada excepte els ramals del Port, Súria, Sallent i la SEAT. De veritat, no sé en què pensen aquests :boig

El meu primer missatge.


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 06/05/2009 22:23

Jo crec que no fa falta, ja que les 254 van de perles i encara que siguin dièsel, fan un bon servei.


Salutacions



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 06/05/2009 23:08

Renfe451 ha escrit:Jo crec que no fa falta, ja que les 254 van de perles i encara que siguin dièsel, fan un bon servei.


Salutacions
I amés, quan tenen més trens de mercaderies dels que FGC pugui fer-se càrrec només amb les 3 254, sol treure dobles traccions de 700/1000... que m'agraden molt veure circular perquè feia anys que no se'ls veia tant actives


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 07/05/2009 9:06

Imagino que el dia que FGC necessiti més locomotores per a mercaderies ja es plantejaran construir-les duals però de moment amb les 254 dièsel ja en tenen més que suficient per atendre els serveis actuals. Quan es van adquirir les 254 encara no se'n parlava gaire de la tecnologia dual i per això es van fer dièsel 100%.



Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dijous 07/05/2009 14:05

Es clar que van monstruosament bé les 254 ;) , però em pensava que FGC seria més llesta i es preocuparia més per l' estalvi energètic i econòmic.
Una llàstima que locomotores com les 700/1000 s'espatllin cada 2X3 :(


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 07/05/2009 14:14

Noi, que les 700-1000 són dels anys 50-60, de quan el carrilet Manresa-Guardiola encara circulava... que circulin com circulen és realment una meravella, i hi ha màquines d'aquesta sèrie que formen part de contractes. I molt sovint no és que s'avariin... Presenten un bon estat. I és clar que anirien bé màquines Team S.255, però degut a la demanda actual n'hi ha de sobres. En material de passatgers, tenim el més modern (FGC) i en el cas d'una línia, sèrie única.
Fins i tot transformar els equips de les S.254, a dual, com les antigues 1000 de FEVE.
Si FGC fos més sensata, milloraria una mica el servei actual (freqüències, etc), i fer alguna ampliació, per exemple. Però per canvi de material ara no.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 07/05/2009 14:28

FerrocarrilsCAT ha escrit:Es clar que van monstruosament bé les 254 ;) , però em pensava que FGC seria més llesta i es preocuparia més per l' estalvi energètic i econòmic.
Tenint unes locomotores que funcionen bé i que, per tant, encara no han complert, ni de bon tros, la seva vida útil, comprar-ne unes altres que les substitueixin no representa, precisament, un estalvi econòmic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3153
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 07/05/2009 14:37

De tota manera, espero i confio que FGC farà un seguiment del resultat de les noves locomotores duals d'EuskoCargo les TD2000, ja que sembla que les de FEVE no han acabat de donar el resultat esperat.

Algun dia, mal que ens pesi a molts, hauran de substituir les 700/1000 que ja comencen a tenir anys !!

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 07/05/2009 16:02

Per FGC diuen que una locomotora dual d'ET/FV ve a la Llobragat-Anoia a reforçar el servei.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dijous 07/05/2009 19:40

Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 09/05/2009 3:02

Renfe451 ha escrit:
FerrocarrilsCAT ha escrit:Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
Ara ja n'ha arribat una, que és la TD2001, i que està en període de proves. Al llarg d'aquest any, suposo que n'arribaràn més.


Salutacions
Algú té idea d'on és? Martorell? Manresa? al Port?. És que si és al port, avui vaig al castell, i a base de zoom es pot fer alguna foto, si és a Martorell em cau al costat... a Manresa no tant, però tinc ganes de veure quelcom nou a FGC que no siguin 213!
Deu tenir la seva gràcia veure un tren que posi EuskoKargo a Catalunya.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 09/05/2009 12:33

Lluita1714 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
FerrocarrilsCAT ha escrit:Quan venen les locomotores duals d' ET/FV més o menys?
Ara ja n'ha arribat una, que és la TD2001, i que està en període de proves. Al llarg d'aquest any, suposo que n'arribaràn més.


Salutacions
Algú té idea d'on és? Martorell? Manresa? al Port?. És que si és al port, avui vaig al castell, i a base de zoom es pot fer alguna foto, si és a Martorell em cau al costat... a Manresa no tant, però tinc ganes de veure quelcom nou a FGC que no siguin 213!
Deu tenir la seva gràcia veure un tren que posi EuskoKargo a Catalunya.
Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 09/05/2009 21:43

Pere ha escrit:
Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.
Ah! disculpeu doncs, és que com es parlava d'aquest tema, FGC... bé, n'hi han fotos d'aquesta locomotora de fa temps per línies d'euskadi


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 10/05/2009 22:17

Pere ha escrit:Em penso que et confons.. en Renfe451 es referia que ja ha arribat una locmotora d'aquestes a la xarxa d'Euskotren, no pas a la de FGC.
En lluita1714 no es confón. Dedueixo que el seu comentari té a veure amb això:
liniadelRipollés ha escrit:Per FGC diuen que una locomotora dual d'ET/FV ve a la Llobragat-Anoia a reforçar el servei.
En ho podria aclarir en LiniadelRipollès?



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 10/05/2009 22:28

Bé, en tot cas, puc aclarir que al port, almenys ahir, no hi era.

Imatge
(si algú vol saber alguna numeració d'alguna locomotora o vagó de la imatge que m'ho digui que a la original és visible)


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 11/05/2009 0:15

Lluita1714 ha escrit:Bé, en tot cas, puc aclarir que al port, almenys ahir, no hi era.

Imatge
(si algú vol saber alguna numeració d'alguna locomotora o vagó de la imatge que m'ho digui que a la original és visible)
Suposo que la locomotora dual primer estarà de proves a les línies d'ET i d'aquí uns mesos la enviaràn cap aquí.

Percert heu vist la imaige que hi surt una 253 :o


Salutacions,

Oriol

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 11/05/2009 1:55

Sí que l'he vista. I també he vist una altra cosa sobre la qual m'agradaria preguntar. Com és que a la descripció de la foto hi posa Montjuich i no Montjuic? xD



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 11/05/2009 6:00

Jordi Freixas ha escrit:Sí que l'he vista. I també he vist una altra cosa sobre la qual m'agradaria preguntar. Com és que a la descripció de la foto hi posa Montjuich i no Montjuic? xD
Ha sigut error meu, en castellà i anglès s'escriu Montjuich


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 11/05/2009 13:49

Ja m'ho suposava, però m'ha fet gracia.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 11/05/2009 15:35

Lluita1714 ha escrit: Ha sigut error meu, en castellà i anglès s'escriu Montjuich

:x :cop :cop :cop :cop :cop


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”