Trens de Rodalies, a més nous, més alts

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Trens de Rodalies, a més nous, més alts

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/05/2009 23:17

Recordo quan era petita, que agafàvem trens de rodalies de la Renfe, i es notava la diferència entre una suïssa i una 440. La segona quedava més alta. Amb les 447, no ho he notat, però entre aquestes i els Civia...Per què molts cops, quan hi ha una nova generació de trens són més alts, i hi han tants problemes amb les andanes? Coses dels equips?



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimarts 19/05/2009 16:55

També molt corpulentes. Noti's que les 449 són gegantes, quasibé. En comparació, les ''japos'' són més petites que les 252.
A cada tren nou, més corpulent. Però si fixem els exemples d'un AGC, un 612 de la DB, un Desiro... són amb portes baixes. No és qüestió dels equips l'altura, la corpolència sí potser hi tingui a veure. El sostre dels trens nous estan plens d'equips, comparat amb una Suïssa, com els equips interiors.
Els problemes que puguin haver amb les andanes podria ser que fossin per culpa d'una mala construcció del tren.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 19/05/2009 18:28

És que el que no trobo normal és que fabriquin ara els Civia, que estan adaptats a PMR teòricament, i moltes andanes quedin taaant baixes. No podien haver pensat en no fer el tren tant alt, per començar?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 19/05/2009 18:30

El tren està pensat per a que la porta PMR estigui a nivell de l'alçada estàndard de les andanes d'Adif. El que passa és que moltes andanes no estan estandaritzades.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 19/05/2009 23:38

... i que la reforma de les estacions es fa a comptagotes en lloc de tenir un pla de modernització general i coordinat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”