353 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

353 de FGC

Entrada Autor: marc » Dissabte 30/05/2009 20:49

Nota: fil retitulat per adequar-lo al contingut

Algú sap que és això de la foto:

http://www.flickr.com/photos/silvadealcudia/3576332031/


De nou al FTC

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dissabte 30/05/2009 20:54

Són 310's reformades, o el que anomenaven TMD (Teco Media Distancia) que ha adquirit FGC per fer el servei Seat <-> Port de Barcelona, a veure quins resultats donen, esperem que millors que en els anteriors serveis que feien a Galícia.

;)


Imatge

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Diumenge 31/05/2009 9:55

Que són aquelles locomotores que n'ha d’anar una al principi i una al final del tren??, i per cert per quines vies circularà, perquè em sembla que FGC encara no és un operador per les vies d'ADIF.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 31/05/2009 12:17

Quantes ha comprat FGC? li han canviat l'ample de via? en tot cas, :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas
M'encanta aquesta decoració! sembla un tren alemany!
Sembla que està renumerat com a sèrie 353, tot i que manté la numeració UIC abaix, com a 310.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Diumenge 31/05/2009 13:46

Com be diu Altaria_trianilla, son 310, reformats, amb les plataformes adaptades per circular en Mando Múltiple, ex-Renfe. FGC ha comprat les dues composicion que han "inventat". La primera composició formada per els 310.101 i 102, i la segona composició formada per els 310.103 i 104. Circularàn per la via d'Adif, compartint els viatges, portàn cotxes o el que faci falta desde Martorell al Port de Barcelona.

Per cert, amb 2000 caballs, no crec que donguin per molt, ja que no tenen ni el fré dinàmic, m'han comentat, total, en el fons son tractors de maniobra... :roll:


Imatge

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Diumenge 31/05/2009 18:19

O sigui que ara FGC operarà entre la SEAT i el port a partir dels dos amples de via (el mètric d'FGC i l'ibèric d'ADIF)? I no podrien comprar locomotores elèctriques? Serà possible veure aquestes locomotores operant per altres línies de Catalunya?

PD: L'escència ferroviaria està tornant a FGC!!! M'encanta!! :D :D :D :D :D :D :D :D



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 31/05/2009 20:31

Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/05/2009 20:34

davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
Allà voy doncs!!! :D



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 31/05/2009 21:38

davida ha escrit:5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
Voldràs dir: 1 automotor elèctric... ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 01/06/2009 5:11

Una cosa. Llavors, amb això de l'enumeració, els ferrocarrils cremallera de Núria i Montserrat, anirien per lliure, no?

E1-E2-E3-E4

A5-A6-A7-A8

A10-A11

AM1-AM2-AM3-AM4-AM5

D9

D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel

DM6

etc...



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 01/06/2009 12:45

Aquests dos trens ex-TMD de renfe, formats cadascun dels dos per dues locomotores ex 310 reformades i (crec) vuit plataformes portacontenidors, prestaran servei sota administració conjunta FGC-Comsa entre el parc de proveïdors de Seat a la Zona Franca i la fàbrica de Martorell. Sis circulacions diàries sobre vies ADIF en ample ibèric.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 01/06/2009 17:55

I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?

Se sap si a partir d'això, FGC té previst ampliar a curt plaç el seu radi d'acció? Si ara adquirís locomotores 252 i vagons Estrella ja seria la reshostia :D :D :D :)



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3155
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 02/06/2009 14:46

Jordi Freixas ha escrit:I per què no s'han adquirit locomotores elèctriques?[...]
Perquè els apartadors d'ADIF no acostumen a estar electrificats. Perquè l'accés i l'apartador del parc de proveïdors de SEAT a la Zona Franca estan sense electrificar. Perquè l'apartador de la fàbrica de Martorell està sense electrificar, malgrat que el ramal de SEAT està electrificat.

De tota manera, el pas a FGC-Comsa dels dos TMD no ha significat cap reforma d'aquest material. Només una "revisió i reparació en profunditat" i un "rentat de cara i repintat". Els TMD ja estaven creats/reformats abans de l'interès de FGC-Comsa. Crec que "daten" del 2004, però no n'estic segur.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 02/06/2009 16:07

Jordi Freixas ha escrit: D(no sé què)9 <--- la llevaneus diesel
La llevaneus porta la matrícula L09 (L de llevaneus) se suposa.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 02/06/2009 18:06

Ok, perdó. Ho vaig escriure de memòria. I continuo sense saber perquè el material rodant dels cremalleres s'enumera a part.



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dimarts 02/06/2009 20:03

Haviam, de moment no poden circular material privat elèctric, ja que encara no està homologat per Adif, no se quantes vegades ja ho he dit, però be, que es preveu que el 2010 o 2012 ja estigui homologat. :roll:


Imatge

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 03/06/2009 0:45

Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/06/2009 0:56

Jordi Freixas ha escrit:Material privat elèctric? Ara m'he perdut... a què et refereixes amb "material privat"?
Que no sigui de Renfe.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 03/06/2009 3:28

M'estava rellegint això de l'enumeració i tinc un petit dubte:
davida ha escrit:Jo tornaria a canviar el titol del Fil.
353 de FGC
Si un fixeu en la foto les locomotores has sigut renombrades 353.
353 vol dir segons la numeracio FGC:
3 -> ample iberic (1 ample internacionals, 2 metric, 3 iberic: 211, 111, 112 , 213, etc..)
5 -> diesel (1 automor diesel, 5 disel. Com les 254 diesel d'ample metric)
3 -> Numero de serie 3.
No hagués estat més llògic que s'enumerés 351? Per què número de serie 3? Dóna a entendre que existeixen locomotores (3) d'ample ibèric (5) en tracció diesel que vingiuin a ser les series 1 i 2.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 04/06/2009 18:02

No us copio les noticies perque val a pena veure els gràfics i la foto del 353 d'FGC, sembla que circularà junt a l'AVE. oooh ja espero impacient el moment de caçar-lo des d'un pont o alguna estació!

http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... nca.ok.pdf


http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... O%20OK.pdf


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”