Bombardier presenta el primer tren Movia fabricado en India

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Bombardier presenta el primer tren Movia fabricado en India

Entrada Autor: trensmat » Dimecres 10/06/2009 16:47

Bombardier presenta el primer tren Movia fabricado en India para Metro Delhi



En la nueva planta de Savli en la que se han invertido 33 millones de euros
Bombardier ha presentado el primer tren de sus plataforma Movia, fabricado en su nueva factoría de Savli en Vadodara–Gujarat, en la India y destinado al metro de la ciudad de Delhi.





(10/06/2009) El tren forma parte de un pedido de 424 coches para la compañía Delhi Metro Rail Corporation (DMRC) y ha salido de las instalaciones de la factoría, de nueva construcción en sólo veinticuatro meses.

Los 36 primeros coches del pedido se construyeron en la factoría alemana de Görlitz, con equipos fabricados en la sueca de Vasteras, y los 388 restantes en la de Savli (ver noticia).

La nueva fábrica de Gujarat que afrontará proyectos para todo el sureste de Asia, se ha construido aplicando las tecnologías de fabricación ferroviaria de la planta de Bombardier en Gorlitz, Alemania, y ha supuesto una inversión de 33 millones de euros Su implantación ha generado 750 nuevos empleos directos en la producción ferroviaria y de otros 2.000 indirectos en suministradores locales.

Metro Delhi

Metro Delhi opera en la actualidad 78 kilómetros de líneas que prevé incrementar hasta los 190 en 2010, convirtiéndose en una de las redes de mayor extensión del mundo. Su demanda prevista se calcula en cuatro millones de viajeros diarios.

La ampliación en curso será servida con estos trenes de la plataforma Movia, de cuatro coches, capaces para 1.480 personas y con climatización, circuito cerrado de televisión, interfonos de emergencia y puerta de evacuación en la cabina del conductor.



http://www.vialibre.org
Fitxers adjunts
3714_Movia_Bombard.jpg
3714_Movia_Bombard.jpg (13.77 KiB) Visualitzat 2392 cops


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 10/06/2009 18:16

El tren és guapo, potser més que els que tenim aquí. Només espero que es mantingui la anomenació de tota la vida i no passem a dir als trens 'plataformes', com en els Civia, Movia, Francilien...
trensmat ha escrit:ha salido de las instalaciones de la factoría, de nueva construcción en sólo veinticuatro meses.
Realment ràpid... llegint aquestes informacions inevitablement penso en el retard que van patir els trens 'velaro' en la seva construcció.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dijous 11/06/2009 16:02

A mi em semblen horrorosos :)


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 11/06/2009 16:07

Si ho comparem amb un 300, o amb un 1000, és clar que és lleig. Però és més guapo que un civia, un pato, un alvia 120... :) . Qüestió de gustos.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 20/06/2009 0:47

cristian26 ha escrit:A mi em semblen horrorosos :)
A mi, també. Sobretot, perquè sembla que el conductor no hi pugui veure gaire bé.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 22/06/2009 7:14

A mi els frontals amb tanta planxa i poc vidre pel maquinista no m'agraden gens... suposo que és pràctic per quan circulen en comandament múltiple passar d'un tren a l'altre però estèticament és horrible.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”