3000 MAN venuts a FEVE

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Re: 3000 MAN venuts a FEVE

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 17/06/2009 18:44

Traslladaran MAN's al nord dels que circulen per Cartagena per paliar aquesta falta de trens, i els MAN ex-FGC s'aniran a la línia Cartagena-Los Nietos.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dimecres 17/06/2009 18:50

Hauria sigut bonic veure els 3000 a Oviedo i Santander i qualsevol punt del nord :martell2


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 17/06/2009 18:53

És que de fet estan a dalt, però les previsions és que vagi a Cartagena. Ara, segons les últimes informacions que tinc, està a Oviedo.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dimecres 17/06/2009 18:58

Això el vam dir alguns anteriorment, i estan concretament a El Berrón.


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 17/06/2009 23:50

BB9200 ha escrit:És que de fet estan a dalt, però les previsions és que vagi a Cartagena.
N'estàs segur? Del fil de FEVE al fòrum Skyscrapercity:

Taula del material de FEVE a desembre 2009

Com es pot veure, és una taula de la previsió del material a Desembre de 2009. Com es pot veure, els 2 MAN ex-FGC es preuveu que siguin a El Berrón, ja que la línia Cartagena-Los Nietos és molt curta, i amb 3 trens s/2600 en tenen de sobres, a part que per a serveis de rodalies un 2600 és molt més adequat que un MAN ex-FGC.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 26/08/2009 15:37

A tranvia.org hi ha algunes fotos del Man ex-FGC amb els nous colors de FEVE:
Man 3000 Ex FGC a Figaredo
Ha quedat bastants macos



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 26/08/2009 19:50

davida ha escrit:A tranvia.org hi ha algunes fotos del Man ex-FGC amb els nous colors de FEVE:
Man 3000 Ex FGC a Figaredo
Ha quedat bastants macos
No semblen els mateixos... snif, enyoro aquests trens


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 26/08/2009 22:21

Sic jo l'unic que no se li obre el link. Vull veure un MAN amb colors FEVE :'(


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 26/08/2009 22:23

marc ha escrit:Sic jo l'unic que no se li obre el link. Vull veure un MAN amb colors FEVE :'(
Prova amb aquest : http://www.tranvia.org/modules/My_eGall ... t.feve.jpg



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 26/08/2009 22:32

Gracies, pensava que quedarien molt pitjor. Per cert i la numeració 2351 a què es deu?


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 27/08/2009 9:10

Quina pena pensar que ja no els veurem més per aquí els MAN :( . Es veuen estranys amb aquests colors, realment no semblen els mateixos.



Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dijous 27/08/2009 11:37

Quin horror!!!! :'( :'( :'( :'(


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 27/08/2009 13:59

FerrocarrilsCAT ha escrit:Quin horror!!!! :'( :'( :'( :'(
Comparat amb els colors que tenia ab FGC, sí. Però li queden bé aquests colors, encara que el frontal no l'hagues pintat tant de blau... :roll:



Avatar de l’usuari
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dijous 27/08/2009 16:41

Encara que a la primera impressió sembla horrible, a la segona ja no ho és tant, i a més, estava esperant veure'ls en colors ''llimona''.


A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Diumenge 30/08/2009 17:01

canalcole ha escrit:
FerrocarrilsCAT ha escrit:Quin horror!!!! :'( :'( :'( :'(
Comparat amb els colors que tenia ab FGC, sí. Però li queden bé aquests colors, encara que el frontal no l'hagues pintat tant de blau... :roll:
Prefereixo els de FGC que aquests si vols que digui la veritat... :o


Imatge

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 31/08/2009 12:05

Per cert us heu fixat que els hi han canviat els enganxalls? i la seva numeració d'on continua, ja que la serie 2300 ja esta o reformada o desballestada.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Pardal
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Asturies

Entrada Autor: Pardal » Dimecres 02/09/2009 0:08

Bona nit a tothom!

Em gustaria aclarir certes coses sobre els MAN de FGC,

* Feve els va numerar en la sèrie 2300 per que aquesta era la sèrie dels MAN avans de la reforma amb nova caixa. Com no quedava cap tren de la sèrie en actiu, es va començar a numerar com una sèrie nova. Estan numerats com 2351-5351-2352 i 2353-5352-2354. No coneixo la equivalencia amb la numeració de FGC.

* Es van plantexiar tres tipus de librea. La primera com els 2600/Apolos, blanc amb franjes blaus i grogues i el limó en grand. La segona es com la anterior, amb el sostre i frontal en blau. La tercera seria com les 3500 renovades en 3300, amb el sostre i frontal en blau, una grosa franja i portes groc, i una petita linia blau sota la franja groc. La primera no es pot utilizar per que va ser dissenyada per l'agència que va crear el logotip, per tant s'han de pagar drets. No conexo la rahó per la cual es va pintar amb la segona.

* Feve va remotorizar los dos automotors amb motors Volvo de 225 Cv., y va retapiçars els seients en blau. Els panels interiors es van pintar també en blanc, i crec que s'han llevat les cortines. La velocitat máxima es ara de 100 km/h.

* Els trens es van a utilitzar en la línia del basc, entri Collanzo i Baiña, liberándo així dos gorriones s/2600, a més un maquinista del dipòsit de Figaredo els coneix bé ja que va treballar per a FGC a Martorell fins a no fa molt.

* Ja tenen mote, "Pardales" o "Ferrosthales".

Perdonar-me pel meu català

Jaime.
Pardal l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 02/09/2009 18:32, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 02/09/2009 0:13

Benvingut al fòrum! ;)

No t'has de disculpar de res, ho escrius molt bé, i què carai, s'agraeix l'esforç, tot i que si ho prefereixes, pots també escriure en castellà. I gràcies per el teu missatge amb aquesta informació.



Avatar de l’usuari
Pardal
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Asturies

Entrada Autor: Pardal » Dimarts 29/09/2009 19:43

El proper dilluns es van cambiar els horaris a la línia del Basc - Asturià, amb noves circulations (les que se van suprimir fa cuatro meses), per ho que se necesita un tren mès a Figaredo per fer el servei. Tot sembla que sera un dels dos pardals el que fera aquests serveis, segons els ferroviaris de la línia (unitat 2351-5351-2352).

Aquest dissabte vaig anar a Ablaña i els ferroviaris em comentaben que los maquinistes de " gran envergadura " van tenir problemas d'espai, per que Feve va a posar un seient nou per el maquinista. Amés els trens no estan preparats per anar en agent unic, no se la rahó.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 30/09/2009 1:22

Desconec a què es refereixen a que els trens no estan preparats per anar en agent únic suposo que incompliran aspectes del RGC sobre aquest tema, ara bé, a FGC mai van funcionar en agent únic.
Pardal ha escrit:El proper dilluns es van cambiar els horaris a la línia del Basc - Asturià, amb noves circulations (les que se van suprimir fa cuatro meses), per ho que se necesita un tren mès a Figaredo per fer el servei. Tot sembla que sera un dels dos pardals el que fera aquests serveis, segons els ferroviaris de la línia (unitat 2351-5351-2352).

Aquest dissabte vaig anar a Ablaña i els ferroviaris em comentaben que los maquinistes de " gran envergadura " van tenir problemas d'espai, per que Feve va a posar un seient nou per el maquinista. Amés els trens no estan preparats per anar en agent unic, no se la rahó.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”