Decoració frontal 3000 reformats

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Decoració frontal 3000 reformats

Entrada Autor: wefer » Dimecres 08/07/2009 0:36

Estava fixant-me en les fotografies que vam fer el dia que vam visitar les cotxeres de TMB, en el qual vam veure el primer 3000 R que encara no havia començat a circular, i ara el veia una mica estrany. De seguida he vist que el frontal és diferent, amb la part negre que arriba molt més avall dels vidres, com imitant un 5000, mentre que els que s'han reformat després porten tota la part de xapa vermella.

Sabeu si aquell primer 3000 R continua amb aquesta decoració, o se li ha canviat a la que després s'ha anat aplicant a la resta de reformats? Va arribar a circular amb la decoració que vam veure al Triangle?

Us poso dues fotos perquè ho veieu clar:
3000 R tal com són ara:
Imatge

Primer 3000 R:
Fitxers adjunts
triangle-3000r.jpg
3000 R al Triangle, amb decoració de prova
triangle-3000r.jpg (65.2 KiB) Visualitzat 2432 cops



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/07/2009 0:44

Personalment, no he vist mai cap 3000R amb el frontal "experimental" circulant per la L3, i això que és la "meva" línia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/07/2009 8:28

Jo no m'hi havia fixat, fins que ho ha dit ell. Potser al reformat al Triangle, li van pintar l'excés de franja negra de vermell, per a que quedés igual que els reformats a Tradinsa.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 08/07/2009 12:42

Al fil dels 3000R, ja ho vaig dir, el prototip del primer, era per que es volia posar el mòdel de pintura identic als 5000.
Per com veieu, es una mica lletg, i van posar l'estil dels autobusos.

Com a anecdota, aquesta segur que no la sabeu.
El prototip, el 3013-3036, a la foto de la pintura antiga, la part negra, està uns milimetres més endins del que es vermell a la part de sota dels vidres de la foto actual.
Si el trobeu, veureu que té un relleu cap a endins, la part central.


El metro de Barcelona amb motoristes!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 08/07/2009 20:41

Este 3000 R, el primero de ellos, no llegó a circular con ese frontal tan "negro", lo hizo con el frontal acutual, el de todos los Ref. pero eso si, mantenia la franja ancha roja lateral, ahora ya, no.
Tampoco estoy seguro del todo, pero me parece que ya no tiene el relieve que citais...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 09/07/2009 9:43

El relleu el van fer a Tradinsa, amb el qual el segueix i el seguirà tenint, només cal fixar-se bé.
Recordeu, que aquest tren el van refer.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 09/07/2009 17:04

no els hi va quedar un altre, tenint en compte en l'estat que van quedar.


Imatge

Imatge



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dijous 09/07/2009 21:36

Miquel ha escrit:El relleu el van fer a Tradinsa, amb el qual el segueix i el seguirà tenint, només cal fixar-se bé.
Recordeu, que aquest tren el van refer.
Teneis alguna foto de el primer 3000R, en el que se vea bien el detalle ese del relieve citado? Tengo la curiosidad... Hoy, me he pasado todo el carrusel de L3, en Pl. del Centre, aprovechando que tenia la tarde libre, y que casualidad... Ese 3000, no estaba en circulacion...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”