Adéu a l'Estrella Costa Brava i al Catalán Talgo

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Adéu a l'Estrella Costa Brava i al Catalán Talgo

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 28/07/2009 14:08

El dilluns 28 de Setembre circula per última vegada el Catalán Talgo i l'Estrella Costa Brava. El que es fara sera el següent:

- El dimarts 29 de Setembre, al SUPRIMIR-SE el Costa Brava i el Catalán, per anar a Portbou i Montpeller, s'haura de agafar el Talgo que ve de Cartagena, que arribarà fins allí. El Catalán Talgo, i l'Estrella Costa Brava NO TINDRAN SUBSTITUT segons la web de Renfe.

De l'Estació de Renfe NO SORTIRÀ cap tren cap a les destinacions anteriors.

Tota aquesta informació l'he conegut gràcies a la consulta d'horaris de la web de Renfe. ;)
canalcole l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 29/07/2009 16:37, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 28/07/2009 14:21



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 28/07/2009 14:59

Guigui ha escrit:Segons la mateixa font, sí que continuaran circulant:
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp? ... F=NaN&ID=s
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp? ... F=NaN&ID=s
Jo ho he mirat per el cercador del principi de la web, el de reserva, i no hi surt. En canvi, els dies anteriors sí. ;)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 28/07/2009 15:07

És clar. En general, i tot i que diguin el contrari, Renfe no admet reserves amb més de dos mesos d'antelació.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 28/07/2009 19:38

Que jo sapiga els 2 trens seguiran circulan i modernitzats:
- Catalán Talgo: En breu es substituira el Talgo IIIRD per un Talgo VI com el Cartagena Montepellier. Un branca de Talgo VI que feia el Madrid Huelva ha sigut substituida per un s130.
- Costa Brava: Substitució del Estrella per un TrenHotel Cerbere/Portbou - Madrid serie IV que fins ara feien en Barcelona Malaga.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 29/07/2009 8:22

davida ha escrit:Que jo sapiga els 2 trens seguiran circulan i modernitzats:
- Catalán Talgo: En breu es substituira el Talgo IIIRD per un Talgo VI com el Cartagena Montepellier. Un branca de Talgo VI que feia el Madrid Huelva ha sigut substituida per un s130.
- Costa Brava: Substitució del Estrella per un TrenHotel Cerbere/Portbou - Madrid serie IV que fins ara feien en Barcelona Malaga.
Se sap la data aproximada d'aquests canvis? Ho dic per tenir temps d'acomiadar el Talgo IIIRD i el Costa Brava amb dignitat.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 29/07/2009 8:40

El canvi de Catalán Talgo pot ser imminent, suposo que nomes falta la coordinació de Renfe SNCF. El nou material ja esta disponible.
Sobre el Costa Brava hi ha un problema: El furgó de la branca Talgo destinat al Costa Brava ara s'utilitza al nou Talgo Salamanca - Zaragoza. Per cert apartir del 1 d'octubre del 2009 el Costa Brava surt a les 22:50 enlloc de les 22:00 arribant a la mateixa hora a Barcelona.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dimecres 29/07/2009 8:49

Trenscat ha escrit:
davida ha escrit:Que jo sapiga els 2 trens seguiran circulan i modernitzats:
- Catalán Talgo: En breu es substituira el Talgo IIIRD per un Talgo VI com el Cartagena Montepellier. Un branca de Talgo VI que feia el Madrid Huelva ha sigut substituida per un s130.
- Costa Brava: Substitució del Estrella per un TrenHotel Cerbere/Portbou - Madrid serie IV que fins ara feien en Barcelona Malaga.
Se sap la data aproximada d'aquests canvis? Ho dic per tenir temps d'acomiadar el Talgo IIIRD i el Costa Brava amb dignitat.
LLavors....es poden veure en acció encara??? :nose


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 29/07/2009 16:36

Doncs canvio el títol del fil per la possible retirada, però deixem el fil per quan se sapiga. ;)



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 30/07/2009 0:29

Però el Costa Brava no se suposa que no el retirarien pas fins que estigués acabada la LAV pel seu pas per Girona i la frontera francesa? Que algú m'ho expliqui...



Salutacions



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 30/07/2009 0:37

Renfe451 ha escrit:Però el Costa Brava no se suposa que no el retirarien pas fins que estigués acabada la LAV pel seu pas per Girona i la frontera francesa? Que algú m'ho expliqui...
És que, de moment, no es retira.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 30/07/2009 18:17

De fet, ahir vaig pujar des de Girona fins a LLançà amb classe turista. Vaig recórrer tot el tren (lliteres, mixte turista/cafeteria, preferent i seients reclinables, tot en molt bones condicions). Dir que el tren va anar a una velocitat prou bona i amb una molt bona puntualitat.
Sobre el Catalán Talgo, vist des de les andanes, el seu aspecte exterior no estava malament, el seu aspecte interior una mica malament estava, algun que altre seient esgarrat.
Dir que sí, que és possible que duri més el Costa Brava per les bones condicions dels vagons, però vista la pol·lítica de renfe...


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 30/07/2009 19:30

Renfe451 ha escrit:Però el Costa Brava no se suposa que no el retirarien pas fins que estigués acabada la LAV pel seu pas per Girona i la frontera francesa? Que algú m'ho expliqui...
La intenció es canviar-lo per un Trenhotel.



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 01/08/2009 12:58

davida ha escrit: - Costa Brava: Substitució del Estrella per un TrenHotel Cerbere/Portbou - Madrid serie IV que fins ara feien en Barcelona Malaga.
victorcasta ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Però el Costa Brava no se suposa que no el retirarien pas fins que estigués acabada la LAV pel seu pas per Girona i la frontera francesa? Que algú m'ho expliqui...
La intenció es canviar-lo per un Trenhotel.
El fondo de todo es retirar los estrellas por trenes hotel, así de este modo pueden cobrar más.
La política de RENFE la considero elitista, priva a las clases menos pudientes de ir en tren a un precio más económico.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

César
N5
N5
Entrades: 152
Ubicació: Flaçà
Contacta:

Entrada Autor: César » Diumenge 02/08/2009 16:20

El fondo de todo es retirar los estrellas por trenes hotel, así de este modo pueden cobrar más.
¡¡ Nunca mejor dicho !! Basta mirar cuanto vale un billete ida y vuelta por ejemplo Girona-Madrid en turista.
Por muy malo que sea respecto a calidad y tiempo de viaje, hombre nadie puede decir que no está a un muy buen precio.
Ahora cuando le substituyan por un viejo talgo IV terminaras pagando un 50% mas y practicamente será lo mismo a nivel de servicio, se añadiran los coches cama que lamentablemente Renfe había quitado del Estrella no hace muchos años.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 03/08/2009 17:24

I què s'en sap del que es deia de substituir l'Estella per un TrenHotel BCN - Lisboa per via LAV entre BCN i Madrid?



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dilluns 03/08/2009 17:57

Que les revoltes que hi poden haver poden ser serioses a Girona, si es queden sense connexió amb Madrid provisionalment.
Si ho fan quan l'AVE s'hagi inaugurat, tant se'ls donarà. És una bona idea fer aquest Tren-Hotel, però existint ja el Lusitània, no podrien amplar aquest i fer almanys algun tren de Llarga Distància diürn seria molt millor.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 04/08/2009 12:17

Jordi Freixas ha escrit:I què s'en sap del que es deia de substituir l'Estella per un TrenHotel BCN - Lisboa per via LAV entre BCN i Madrid?
Qui ho deia? Sona massa sensat per a ser cert, amb les connexions inexistents (enllaços inclosos) que hi ha entre Catalunya i Portugal.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 04/08/2009 12:21

D'això no m'en recordo. Però ja que el material Estrella quedarà en desús, s'el podria quedar FGC per reestablir alguns serveis.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 04/08/2009 12:36

Jordi Freixas ha escrit:Però ja que el material Estrella quedarà en desús, s'el podria quedar FGC per reestablir alguns serveis.
Nocturn Ulldecona-Cervera, parant a totes les estacions? :)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”