Propera reforma de les 447

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Propera reforma de les 447

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 12/08/2009 1:05

Nota: els primers 3 missatges provenen de http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 44#p141644
BB9200 ha escrit:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 12/08/2009 9:26

victorcasta ha escrit:
BB9200 ha escrit:Potser quan les 447 entrin a la reforma de mitja vida, les adaptin (si hi entren).
Aviat Renfe començarà a reformar trens de la sèrie 447.
Però com van fer amb les 440, o com estàn fent ja amb algunes 447? :twisted:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/08/2009 9:45

Però que no n'hi han ja de 447 reformades? les que tenen més llum, el tapissat gris clar...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 12/08/2009 15:32

Una reforma en el sentit de millorar-ne l'accessibilitat a aquestes unitats per a PMR.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 12/08/2009 15:38

A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 12/08/2009 16:12

metring ha escrit:A veure què tal...Ara bé, és irónic que els Civia siguin tant alts per a tantes estacions, i siguin els trens adaptats...
Els hi treuran esglaons a les 447 per adaptar-les al mode 'Civia'? :twisted:



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 12/08/2009 16:50

Les 446 del Rodalies Bilbao de les linies del antic BPT que tenen de tota la vida andanes altes tipo metro, l'estrep exterior no s'obre i hi ha un caixó que elimien l'ultim esclao de forma que l'andana queda a peu pla de l'interior de les unitats. De forma similar a les unitats del metro actuals de Barcelona.



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 12/08/2009 17:43

Seria bo que passés aquí això, però molt ho dubto.
M'imaginava que farien aquestes reformes, però no n'estava enterat, gràcies.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 12/08/2009 19:52

Pel que van dir fa un temps per la tele, crec que després de la reforma quedaran com les 213 de fgc, amb la porta central del cotxe intermig a nivell d'andana. Amb tot, les adaptin com les adaptin hauran de millorar les andanes, ja que no n'hi ha cap d'igual: la de Vic queda molt allunyada del tren, la de sants (si no recordo malament) queda una mica baixa, ............ :boig


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Dimecres 12/08/2009 21:08

Podeu posar les fonts que expliquen aquesta reforma? M'agradaria consultar-les.
Jo crec que una reforma de debò seria que les fessin diàfanes i amb línies fluorescents com els civies.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 13/08/2009 9:36

jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 13/08/2009 12:12

marc ha escrit:Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
I creus que deixaran de fer-ho? :? Una m... Als Civies com que no tenen portes per canviar de vagó, es fiquen als lavabos, o directament, al mig del vagó. :emprenyat



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dijous 13/08/2009 12:58

marc ha escrit:jo vaig veure la noticia al 3cat24.cat, però l'he buscat al cercador i no l'he sabut veure, si la troveu m'haviseu. Per cert crec que tarmbé seria bo fer el tren continu amb passadis d'interconecció enre cotxes (i així estalviar-nos els ... que fumen entre els cotxes)
Ells són culpables dels seus vicis, ells se'n fan responsables, i prefereixo que es quedin al mig, amb un risc que ells assumeixen, a que fumin dins del vagó, tirant el fum a la cara de la resta de viatgers.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 08/10/2009 17:02

Perfecte!! Però amb tot això... com queda el millorar el seu interiorisme per ficar-hi uns seients decents? (per exemple, per les 447 que van a Puigcerdà...)



Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Dijous 08/10/2009 19:45

Reformar les 447 per baixar el terra del cotxe intermig suposa tocar fins i tot el bastidor. Voleu dir que realment es farà això d'adaptar-les a PMR?


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 26/10/2009 0:29

Yo de vosaltres començaría a ferlis fotos abans de que es porti a terme la "gran obra" que tenen prevista... No te desperdici, i cara a PMR esta ben disenyada. Aixo si, no se com acabará tot plegat...

Sobre el tema del passadis continu: tens equips als extrems dels cotxes(equips, BT's, etc..) per enmig, a diferencia dels 3000/4000 del metro que lunic que tenien eren dos llunes abatibles i una porta... Ara be, res es impossible...

Lo del pis clar i iluminació clara es porta a terme en la R de mitja vida, aixi com altres "millores" o modificacions.

Torno a repetir, feu fotos...



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 26/10/2009 1:34

Amb això vol dir que en saps alguna cosa tu del que pensen fer?

Saps si pensen fer-hi alguna cosa especial amb les 447 que fan serveis per la línia de Puigcerdà?



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 26/10/2009 18:36

Respecte al tema d'adaptacions a linies concretes, desconec qualsevol intencio portarnen a terme. L'esmentada linia es considerada com a linia de rodalies, i com a tal, doncs, ídem.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 27/10/2009 2:33

Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 27/10/2009 14:40

Jordi Freixas ha escrit:Però recorda que l'esmentada línia, no està considerada com a Rodalies perquè realment ho sigui; ho està com a mesura per mantenir obert el tram de fora del nucli de Rodalies de Barcelona.
És igual el perquè sigui consiuderada una línia de rodalies. Al estar-hi considerada, serà gestionada com a tal, per tant, el problema de l'adaptació dels trens no és adaptar les 447, sinó considerar que la línia ha de ser MD, i aleshores si que s'ha de reclamar que tingui trens cómodes. Al ser tractada com a rodalies, els trens són d'aquesta UN, i per a ella, seria un inconvenient acondicionar uns trens, ja que haurien d'estar sempre en aquella línia, disminuïnt les possibilitats de rotació de material.


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”