Errades en els teleindicadors de les UT 447

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
rogermelcior
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona
Contacta:

Errades en els teleindicadors de les UT 447

Entrada Autor: rogermelcior » Dilluns 05/10/2009 23:20

Us heu fixat en que últimament els teleindicadors de dins els cotxes de la 447 tenen errades? Hi ha moltes unitats 447 que posa:
Destino (destinació real) Destino(estació següent) Destinació (destinació real) Proxima parada (estació següent)
Per exemple entre Sant Adrià de Besòs i Clot Aragó es pot llegir: "Destino Molins Rei Destino Clot Aragó Destinació Molins Rei Proxima parada Clot Aragó".

Resulta curiós i el més curiós és que ja ho vaig veure fa uns 6 mesos en algunes unitats... I veig que ningú les revisa per arreglar el problema...

Sabeu si n'hi ha moltes afectades... Que pot ser? Una errada en la pujada de la informació de les línies?



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 06/10/2009 0:12

rogermelcior ha escrit:Us heu fixat en que últimament els teleindicadors de dins els cotxes de la 447 tenen errades? Hi ha moltes unitats 447 que posa:
Destino (destinació real) Destino(estació següent) Destinació (destinació real) Proxima parada (estació següent)
Per exemple entre Sant Adrià de Besòs i Clot Aragó es pot llegir: "Destino Molins Rei Destino Clot Aragó Destinació Molins Rei Proxima parada Clot Aragó".

Resulta curiós i el més curiós és que ja ho vaig veure fa uns 6 mesos en algunes unitats... I veig que ningú les revisa per arreglar el problema...

Sabeu si n'hi ha moltes afectades... Que pot ser? Una errada en la pujada de la informació de les línies?
Yo sé que hay una 447, que también se lee lo siguiente:
Destino (parada sigueinte) Proxima parada (estación siguiente) Destinació (Parada siguiente) Proxima parada (estación siguiente)
No sé exactamente cuantaas uts.tienen este tipo de problemas... pero veo, que 2, comenten error, a distinta manera.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 06/10/2009 0:14

El que m'ha passat alguns cops a Sants és que comença a cantar una infinitat de correspondències.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimarts 06/10/2009 6:33

O quan no els panells exteriors del tren que no funcionen o equivocats el tren en sentit ST VIÇENC DE CALDERS y l'indicador diu MANRESA. A mi m'es igual que jo ja ho sé pero el que vagi perdut o agafi poc el tren es trobaría amb un problema



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 06/10/2009 8:04

Això passa als panells que no són de leds que a l'invertir la destinació al final de trajecte d'alguna forma no responen i es queden amb l'anterior destinació.
Alex_C4 ha escrit:O quan no els panells exteriors del tren que no funcionen o equivocats el tren en sentit ST VIÇENC DE CALDERS y l'indicador diu MANRESA. A mi m'es igual que jo ja ho sé pero el que vagi perdut o agafi poc el tren es trobaría amb un problema


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 06/10/2009 13:03

Divendres passat va vanir una doble de 447 a Molins de Rei fent un Martorell-Terrassa,pujo i m'hi fixo als panells interiors i posa"DESTINO TERRASSA CON PARADA EN TODAS LAS ESTACIONES",y en català.Aquest missatge solen posar-ho en l'estació d'inici de trajecte,o sigui en aquest cas Martorell,peró el tren portava ja tres estacions,a Molins de Rei.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 06/10/2009 18:48

Jo diria que hi havia un tema obert per això, i hi vaig aportar un video jo que vaig grabar a Sabadell Sud... :roll:



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dimecres 07/10/2009 1:09

Hola!

Jo m'he trobat unes quantes 447 amb el problema aquest de "DESTINO MARTORELL DESTINO L'HOSPITALET" quan en realitat és "DESTINO MARTORELL PRÓXIMA PARADA L'HOSPITALET"....Això ho veig molt ultimament a la C4 amb destinació MARTORELL.

Ah! I un altre error, aquesta vegada amb la megafonia: Quan entra a BARNA-SANTS de Pl. Catalunya diu "Tren con destino L'Hospitalet, próxima parada Barcelona Sants, correspondencia con líneas 1,2,3,7 metro, de cercanías", diu abans metro que "de rodalies".

Salutacions!!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/10/2009 9:28

Osatres, quines errades més rares! Jo fins ara, l'únic que he arribat a veure és la destinació equivocada, però aquestes coses...



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”