Cremallera de Núria

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Re: Notícies cremallera Núria

Entrada Autor: lauria1226 » Divendres 01/01/2010 21:52

El gener del 2003, ara no recordo exactament quina revista era perquè l'exemplar el vaig regalar al maquinista del tren grog que molt amablement em va deixar fer el viatge a la cabina, doncs bé hi havia un reportatge amb tot luxe de fotos del verd a Núria.


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 02/01/2010 12:59

Hobbytren sens dubte.
lauria1226 ha escrit:El gener del 2003, ara no recordo exactament quina revista era perquè l'exemplar el vaig regalar al maquinista del tren grog que molt amablement em va deixar fer el viatge a la cabina, doncs bé hi havia un reportatge amb tot luxe de fotos del verd a Núria.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dissabte 02/01/2010 15:31

I no esta penjat enlloc en PDF?



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dissabte 02/01/2010 18:13

Ara m'ha vigut d'on les vaig veure. Crec que era en un les links de wefer sobre els carrilets.


De nou al FTC

TBF
N5
N5
Entrades: 94
Contacta:

Entrada Autor: TBF » Dissabte 02/01/2010 22:11

Es podien veure a la lamentablement desapareguda web de carrilets de Catalunya i Espanya:

Aquí en teniu una versió per la posteritat: http://web.archive.org/web/200605050956 ... secat.html

Imatge
foto Amadeu Parera?

Imatge

foto Amadeu Parera?

Imatge
foto Amadeu Parera?



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dissabte 02/01/2010 23:45

Ara que veig les fotos i me les paro a mirar, entenc perque aquell dia va ser un veritable caos, que va comportar certes reticencies inicials envers els stadler.


De nou al FTC

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 08/01/2010 19:16

marc ha escrit:Ara que veig les fotos i me les paro a mirar, entenc perque aquell dia va ser un veritable caos, que va comportar certes reticencies inicials envers els stadler.
els problemes que pogués donar el stadler verd no van ser res comparat amb lo que va venir els primers anys de circulació normal dels "blaus". Necessitaria una enciclopedia per recopilar totes les avaries, incidencies...



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 08/01/2010 19:42

Es logic que els Stadles donessin problemes, i crec que encara n'han donat pocs, perque cal pensar que eren una prova pilot al ser els primers GTW amb tracció de cremallera, a part em sembla que tots els GTW no donen gaires bons resultats, perque si no vaig errat els del tren groc tambe han donat molts problemes


De nou al FTC

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 08/01/2010 19:46

marc ha escrit:Es logic que els Stadles donessin problemes, i crec que encara n'han donat pocs, perque cal pensar que eren una prova pilot al ser els primers GTW amb tracció de cremallera, a part em sembla que tots els GTW no donen gaires bons resultats, perque si no vaig errat els del tren groc tambe han donat molts problemes
L'excusa aquesta de que eren els primers GTW amb cremallera, cada cop penso que te menys raó de ser. La gent d'Stadler tenen els C... pelats de construir trens cremallera i unitats GTW d'adherencia. Llavors quin gran problema hi ha d'haver per combinar-ho?
Si FGC va voler comprar 7 unitats al preu de 4, és un altre tema...



Avatar de l’usuari
lauria1226
N7
N7
Entrades: 325
Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà

Entrada Autor: lauria1226 » Divendres 08/01/2010 21:57

La revista és efectivament Hobbytren, però passa una cosa excepcional i és que el nº en qüestió, el 111, està equivocat i porta la data de Gener del 2002 cosa totalment anacrònica si tenim en compte que una de les fotos porta la data de 23-12-2002, ademés que el Gener del 2002 encara no havia arribat cap stadler.


A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 28/01/2010 23:43

marcel ha escrit:Si FGC va voler comprar 7 unitats al preu de 4, és un altre tema...
7 unitats al preu de 4? Això és cert? Molt desesperats deurien trobar-se a ca'ls Stadler per fer una oferta com aquesta... xD



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 29/01/2010 11:57

Ara si que estic flipant, de de quant existeix el 7x4 en les rebaixes? Ara entenc perque els interiors son de tant baixa qualitat


De nou al FTC

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Divendres 29/01/2010 15:41

Sí, semblen autobusos urbans per dins...



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dissabte 30/01/2010 9:30

Lo de l'oferta 7x4 evidentment era una exageració. Pero no deixa de ser cert que FGC no es va estirar gaire a l'hora de comprar el material per montserrat i Nuria.
Ara podriem discutir de qui és culpa, de qui vol comprar barat o de qui decideix fabricar a aquest preu...
Només cal veure la qualitat dels interiors dels Stadler o la no duplicació de components critics per evitar avaries.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 03/02/2010 11:05

Home, en cas que aquest 7 al preu de 4 sigui cert (motiu pel qual els dos Stadlers de Núria haurien sortit GRATIS), em dóna una idea de qui hi hauria pogut estar al darrere...

Imatge

:D :D :D



dvdhrd
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: dvdhrd » Dissabte 20/02/2010 11:48

Hola a tots!

Em preguntaba si algú de vosaltres sabria on poder aconseguir els plànols dels automotors Beh 4/8 de la vall de Núria.

Moltes gràcies!



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”