Autobusos de Lleida

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Re: Autobusos de Lleida

Entrada Autor: Glac58 » Diumenge 28/09/2008 21:11

Si jo tambe els he vist estaven fent els dos citaros articulats la L5 BORDETA i me quedat de pedra al veure que els avien posat un diumenge suposo que es han posat per la fira de SANT MIQUEL perque hi va molta gent, per altra part espero que autobusos vells que no estigon gaire temps a Lleida em refereixo concretament als busos 4114, 4115, 4121, 4125 i 4126 i el articulat 4055 i la flota estaria adaptada al 100% :)



Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » Dilluns 29/09/2008 17:30

Aix... que bé que viviu els de la Bordeta! :) Dos Citaros i un altre Mercedes del 2004 en circulació, amb una freqüència de 15 minuts... I teniu la L17, amb dos Mercedes del 2004 també. Pregunteu per Balàfia que en pensen dels autobusos: Un CityClass, un Mercedes del 2004 i el 4123, que no recordo ni de quin any és ja. I fins fa poc teniem un tal 4115, que se l'ha de tragar el pobre Exterior. Ah si, i freqüències de 20 minuts a pas de tortuga. :D



sergilleida
N7
N7
Entrades: 460
Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Entrada Autor: sergilleida » Dilluns 29/09/2008 17:52

Hola, soc nou en aquest forum i m'agrada aixo dels autobusos i totes les noticies que hi ha relacioandes amb ells.
A partir d'ara anire ficant noves informacions relaciones amb els busos de Lleida.

Dir-vos que avui festivitat de Sant Miquel a Lleida la l-2 Ronda porta un articulat Citaro i la L-5 Bordeta un altre. Aixo deu ser degut a les festes i la fira.



Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » Dilluns 29/09/2008 20:40

Un dubte. Algú em sabria explicar que fa entre setmana el 4055 a la L3 Pardinyes, tenint el 4056 fora de servei?? Recordem que el 4056 està adaptat a discapacitats, cosa que l'Ibeco articulat 4055 no ho està. Ho trobo una mica absurd, com moltes altres desicions de Sarbus a Lleida...



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 29/09/2008 20:42

Noticia fresca, fresca

Esta tarde he visto en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola que el Mercedes O405 ex-4112 de Lleida ha sido repintado con los colores corporativos del Grupo Sarbus y con trasera TPC. Ha sido numerado 2138



Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » Dilluns 29/09/2008 22:34

trainman ha escrit:Noticia fresca, fresca

Esta tarde he visto en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola que el Mercedes O405 ex-4112 de Lleida ha sido repintado con los colores corporativos del Grupo Sarbus y con trasera TPC. Ha sido numerado 2138
¿¿Van a hacer seguir rodando ese bus?? Madre mia, ya podemos rezar para que no tenga ningún accidente...



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dilluns 29/09/2008 23:50

Benvinguts tots!!! cada vegada som mes gent de Lleida i jo que em pensava que era el unic i ja vec que no :), us intentare contestar amb tot el que pugi saver :D, la veritat es que estic molt content amb el servei que hi h a la L5 BORDETA I L17 BORDETA - CIUTAT JARDI, jeje. Per lo dels cityclass es una de les grans cagades que a fet Sarbus, per lo de l'edat dels busos et dire el que se, el 4123 es de l'any 1995 i el 4115 es de l'any 1989 al igual que el seu germa el 4114. Pel tema de la freqüencia va en funcio de la demanda de gent que tangi la linia. Avui he vist els canvis que han fet amb els articulats el 4057 a la L2 RONDA i el 4058 a la L5 BORDETA.
La explicacio de la L3 PARDINYES no la trovo perque en teoria la tindria de fer el 4056 que esta adaptat enlloc del 4055 que no ho esta pero per lo que he vist el 4056 fa les linies L14 i LCC, pero qui coloca i diu que vehicle te de anar a cada linia es el jefe de taller.
Per lo dels ex- 4112 i 4113 ens podries fer arribar alguna foto, em feria gracia veure'ls rotulats amb el logo de sarbus.
que saps algo del 4053 si s'ha pogut recuperar despres del accident que va tindre anant cap a Cerdanyola i ja que estem ems podries fer arribar fotos dels DAF que van anar a para a Cerdanyola els ex- 116 al 118. Espero que no tingueu cap desgracia amb els busos que ja tenen una edat, 21 anyets ni mes ni menos. :)



sergilleida
N7
N7
Entrades: 460
Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Entrada Autor: sergilleida » Dilluns 29/09/2008 23:58

I l'articulat 4054 on esta?

I en un altre ordre de coses dem al mati intentare averiguar si a la l-10 Exterior dutrant les hores de 8 a 9 de l mati fiquen mes vehicles perque l'altre dia vay veure que passaven molt sovint i dic potser es pel tema gratis dels busos i com es la linia delsinstituts. ja us contare si aconsegueixo veure quans vehicles hi han.



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dimarts 30/09/2008 0:07

el 4054 esta a les cotxeres de Lleida, la seva reparaccio costava un dineral i van decidir deixarlo per a recanvis d'laltres cotxes, el tema L10 mai s'ha reforçat deu ser que algun deu anar malament de hora cosa que pasa masa vegades en aquella linia :) els vehicles que en teoria aniran dema son el 4115 al primer el 4128 al segon i el tercer el 4148 un dels polemics cityclass



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dimarts 30/09/2008 0:26

Bones a tots!!! jo tambe he vist els citaros articulats avui un a la L2 i l'altre a la L5 :) sol espero que no es cremo com el citaro de sarbus :D , el tema de la L10 el glac te rao de tota la vida an anat 3 vehicles a no ser que peto algun llavors aixi en pots veure 4 :) pero raro es la proxima linia que es reforçara sera la L6 MAGRANERS durant els dies avans de tot sants. El dia de tot sants en aquesta linia sempre van 4 autobusos standards aixo si que es ser privilegiat :) potser algun dia s'escapen els citaros articulats.



sergilleida
N7
N7
Entrades: 460
Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Entrada Autor: sergilleida » Dimarts 30/09/2008 8:37

Confirmat que durant les 8 del mati concretament a les 8 21 l'he vist jo, passa un exterior mes. El titol que porta es L10 Reforç Exterior es un city class el num 4150. Passa despres de que passi el 4115.



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dimarts 30/09/2008 13:18

No tinc cap noticia que es reforç del L10 pero si ho dius ja m'ho crec :) ,una de les altres rucades que han fet perque ja em diras que fa el 4150 fent el reforç pugen-lo fer el 4115 que no esta adaptat :(



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dimarts 30/09/2008 13:54

El reforç de la L10 deu ser degut als estudiants, amb un bus no tindran prou, un altre cas es la caparrella que a vegades he vist fins a 3 busos junts :)



Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » Dimarts 30/09/2008 13:58

Glac58 ha escrit:No tinc cap noticia que es reforç del L10 pero si ho dius ja m'ho crec :) ,una de les altres rucades que han fet perque ja em diras que fa el 4150 fent el reforç pugen-lo fer el 4115 que no esta adaptat :(
A Sarbus de Lleida se fumen uns porrets abans de decidir quins busos posen en circulació :boig :boig :x :x :martell1 :riure


PD: Pel matí a la L8 també s'omple d'estudiants que pugen al Manel de Montsuar de Gualda. Per la tarda, l'hora punta és al bus que baixa a les 5, que baixa absolutament ple i hi ha vegades que és impossible pujar.

On és aquella línia que era la ING Gualda?? Recordo que la feien aquells busos articulats super vells que anaven amb marxes manuals.



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dimarts 30/09/2008 14:15

La linia ING GUALDA va ser retirada amb la posada en marxa del tercer bus de L8 BALAFIA-GUALDA error que estan pagan els usuaris de la L8,pero aixo te solucio si la gent truques a la oficina i suposo que farien algo o aixo crec que farien, nosaltres a la L5 tambe ens queixa vam perque anava sempre plena d'aqui be el naixement de la L17 cosa que a descongestionat ala L5 ara lo que ens tenen que canviar el el horaris dels dissabtes perque es un descontrol i la volta a 40 min amb 2 busos una freqüencia de pas de 20 min. no dona per a mes la proposta que els i he fet es que posin el mateix horari dels dies feiners que es la volta a 45 min. i una freqüencia de 15 min. :)



Avatar de l’usuari
erbuki
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: St. Boi (L70, E79, SB1)

Entrada Autor: erbuki » Dimarts 30/09/2008 14:43

Glac58 ha escrit:La linia ING GUALDA va ser retirada amb la posada en marxa del tercer bus de L8 BALAFIA-GUALDA error que estan pagan els usuaris de la L8,pero aixo te solucio si la gent truques a la oficina i suposo que farien algo o aixo crec que farien, nosaltres a la L5 tambe ens queixa vam perque anava sempre plena d'aqui be el naixement de la L17 cosa que a descongestionat ala L5 ara lo que ens tenen que canviar el el horaris dels dissabtes perque es un descontrol i la volta a 40 min amb 2 busos una freqüencia de pas de 20 min. no dona per a mes la proposta que els i he fet es que posin el mateix horari dels dies feiners que es la volta a 45 min. i una freqüencia de 15 min. :)
A Balàfia mai se'ns ha donat gaire bé protestar... Quan era l'antiga L8 Balàfia (un bus amb freqüència de 30 minuts) almenys complia horaris i mai feia tard. Quan alguna ment il.luminada se li va acudir traslladar el "pés" de Gualda de la L7 a la L8, va ser la pitjor època de la línia. Dos busos súper vells (antincs 103 i 113), la volta teòricament es feia en 40 minuts (per tant freqüències de 20 minuts), però jo recordo haver estat esperant 40 minuts en una parada en ple hivern un dia laborable. Era un cachondeo. Vam estar un parell d'anys protestant (jo mateix enviava mails cada 2 x 3) fins que la van encertar ficant un tercer autobús, amb el mateix recorregut, i ampliant el temps de volta fins a 45 minuts (freqüències de 15 minuts). Els busos complien horaris i era una freqüència relativament bona.

Però lo bo dura poc. Algú va pensar que era una gran idea ampliar la línia i fer-la pujar fins a Torrefarrera. Fins aqui bé, però aquesta ampliació de recorregut no va ser acompanyada per una ampliació de busos. Com estem ara? Amb tres busos fent una volta d'1 hora (freqüència de 20 minuts, tornem als inicis), però lo bo del cas és que la volta no es fa amb una hora, sino que amb 50-55 minuts n'hi hauria prou. Per això, quan agafem el bus, és com si néssim amb el bus turístic. Lentíssims. I a part de tot això, la L8 sempre ha tingut tradició de tenir busos vells. En canvi, la L7 (de característiques similars) té millors busos (sense anar més lluny ara té un Citaro, un CityClass i un Mercedes del 1999).

En fi, queixar-nos no se'ns ha donat mai bé.



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dimarts 30/09/2008 15:55

Aixo es cosa teva :) pero la L8 a enpitjorat en coses pero tambe millorat els festius nomes tenieu 4 viatges diaris i ara teniu tot el dia el bus, al mati van dos busos normalment s'escapa algun citaro standard i va aconpanyat de un mercedes del any 2004 o un cityclass i a la tarda es queda un bus sol :)



sergilleida
N7
N7
Entrades: 460
Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda

Entrada Autor: sergilleida » Dimarts 30/09/2008 16:13

I parlant de la L8. Com es que si ja esta obert al transit el pont de Corts Catlanes el trajecte del bus continua sent per Alcalde Porqueres de baixada enlloc de entrar pel Carrer Corts Catalanes per sortir a la Plaça del Treball? Es que aixi ja ni entra al barri xD.

Hi ha coses que no s'entenen.



Avatar de l’usuari
Glac58
N8
N8
Entrades: 813
Ubicació: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi

Entrada Autor: Glac58 » Dimarts 30/09/2008 17:09

El tema de la L8 pel seu pas per Corts Catalanes (carrer de Balafia) ja fa temps que dura encara es te de canviar els pals de les parades, tambe tinc entes que els autobusos tenien problemes per pasar per aquell carrer per culpa del cotxes mal aparcats i tambe tenien problemes per accedir a la plaça del treball, pero es jo crec que dintre de poc pasara per Corts Catalanes, mirare de informarme del tema i si se alguna cosa us la fare saver.



Avatar de l’usuari
Evalleida
N7
N7
Entrades: 589
Ubicació: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit

Entrada Autor: Evalleida » Dimarts 30/09/2008 23:46

Aquesta tarda he agafat el bus de la L6 Magraners i menut conductor a vingut no se com em arribat a Magraners una conducio mes agresiva i unes frenades mes brusques i quan anavem per blocs la caixa 1 una dona gran que es disposava a baixar quan arrivem a la parada el conductor frena el bus buscament i a conseqüencia de aixo la dona a caigut a terra i quan a caigut el conductor amb xuleria a dit "senyora pero que fa" i la gent que anava al autobus inclosa jo li em dit que ha sigut culpa de ell, el conductor ens a respost que fiquesim amb els nostres asuntes". la dona s'aixecat com a pogut i a baixat.L'hora en que ha pasat aquet vergonyos incident a sigut a les 21:35 amb el bus 4131 era un conductor jove :(
dema per suposat i anire a dir a la oficina l'actuacio verganyosa d'aquet conductor.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”