Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
46%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
15
43%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Vots totals: 35
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 24/11/2013 16:38

Seria més eficaç, sí, però el caos que es generaria també seria gros, a més de la despesa associada (carrils bus, parades, campanya publicitària) que deu ser inassumible fent-se de cop.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 24/11/2013 17:01

Precisament, la campanya publicitària tindria un cost sensiblement inferior si es fes d'una sola vegada que no pas a bocinets. I dubto que les parades arribin a costar el que ha costat, per exemple, l'animalada de comprar, enganxar i tornar a desenganxar les maleïdes guies de cautxú per a invidents.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Diumenge 24/11/2013 22:40

m.h.t. ha escrit: Sincerament, crec que una línia d'alta capacitat a l'eix de la N-II a Badalona tindria molt d'èxit. La NXB és molt atractiva pels seus busos, la seva freqüència i la seva velocitat comercial. Una H10 que penetrés fins al centre de Badalona o més enllà té l'èxit assegurat fins i tot abans de crear-se.
Ho he pensat vàries vegades, que podria arribar a Canyadó on acava la B2. Té lloc per canviar de sentit, i per fer la regulació.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

França451
N9
N9
Entrades: 2265
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dilluns 25/11/2013 3:00

Yo ya lo dije: el H8 y el H10 son los dos "ejazos" de la Red: las líneas clave en horizontal. Iban a ser según el trazado las de mayo9r pasaje y así ha sido, no obstante, son las dos líneas, sin contar el H12, más céntricas de la ciudad, y con recorrido más atractivo/necesario para el usuario. Por eso lo que me encontré en el H10 echaba abajo mi teoría, pero a pesar de todo, están demostrando ser las dos líneas con mayor potencial de toda la red que se ha implantado. Deberían recibir un 10 las dos, por cómo se han planificado y hecho, pero la H10, hasta que no demuestre una eficacia que realmente haga que sea competitiva con el Metro, tendrá un 4 y raspado.

Tema recortes, ya sabemos lo que significa y es despreciable. Pero como dice el refrán...
A caballo regalado...


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 25/11/2013 11:09

Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 25/11/2013 11:36

Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 25/11/2013 11:38

Ferry1ac1 ha escrit:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 25/11/2013 11:40

L'antiga parada Guipúscoa-Prim de les 43-44-33-B24-N8 ha estat definitivament suprimida (en favor de la nova parada de l'H10 a la següent illa, més a prop del metro La Pau, i de la parada ja existent de les 33-36-B24-N8, a Prim-Guipúscoa, que de fet està tan a prop que mai no he acabat de saber per què aquestes línies també paraven a l'anterior). Queda encara la plataforma ficada al voral, però la parada ja no hi és, com a tal. Fins aquí bé.

Dit això, ahir hi va aturar-s'hi un H10. Em va sorprendre força, fins que vaig veure que en baixava personal amb els "anoraks TMB".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/11/2013 11:46

wefer ha escrit:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD
Dóno fe d'això, l'he vist passar diversos cops. No podria aturar-se a la parada del 62, davant del túnel de rentat de Meridiana cantonada Jota??



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 25/11/2013 12:09

wefer ha escrit:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD
És la festa major de la Sagrera i el carril de pujada del carrer Garcilaso està ocupat per la fira.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/11/2013 12:46

victorcasta ha escrit:
wefer ha escrit:Algú em pot exlicar per què l'H8 està circulant habitualment per Sant Andreu Arenal en sentit Llobregat? Fa més d'1 Km sense cap parada i això que passa per davant de la parada del H6, de Sant Andreu Arenal, de Sagrera-Meridiana, etc. :martell1
Clar que no m'estranya que hi hagi caos, quan fins i tot en el popi plànol oficial de l'H8 TMB posa que la Meridiana en realitat és la "Av. Rio de Janeiro" xD
És la festa major de la Sagrera i el carril de pujada del carrer Garcilaso està ocupat per la fira.
Però la festa va acabar ahir...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 25/11/2013 13:38

Efectivament, era tema de festes, excepte una cosa:

Oriol Pàmies ‏@oriol52 18m

@transportcat La H8 està desviada per festes. Demà es normalitzarà i anirà per Gran de Sant Andreu, Sagrera i Garcilaso com diu el plànol.

@transportcat Ja he avisat de l'error del rètol de Rio de Janeiro al plànol de la web. Gràcies!



Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dilluns 25/11/2013 20:22

albert28 ha escrit:
Ferry1ac1 ha escrit:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.
Ja vaig dir fa una setmana que la V3 era un autentic fracas com s'ha fet, no pas la idea d'una linea vertical.

Aquest mati ja he vist dos 70 articulats a petar mentre el V3 pràcticament buit. La setmana passada la gent es baixava a Maria Cristina, ara es baixen a Travessera per intentar aconseguir pujar, ja no seure al 70. Conclusió, el que ha passat ja aquesta tarda sustitució dels V3 articulats per senzills ja que venen buits a Maria Cristina i el 70 força ple i articulat :x



Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dilluns 25/11/2013 21:30

Dabi ha escrit:
albert28 ha escrit:
Ferry1ac1 ha escrit:Pel que he sentit d'alguns usuaris del 70 des de la substitució del 72 pel V3, els busos no articulats del 70 no donen a l'abast amb el passatge. Molts usuaris que feien el trajecte entre travessera de les Corts i el final a Mandri que agafaven indistintament el 70 o el 72 han passat a utilitzar exclusivament el 70 per no fer transbordaments.

Aviam si acabaran utilitzant articulats al 70.
I a més jo veig que sigui quina sigui la línia (70, 72 passada a V3) perden molt de temps pujant (pel que jo he vist) per Gran Via Carles III amb Maria Cristina (sentit Can Caralleu). I reafirmo que he vist ja molts 70 a petar també.
Ja vaig dir fa una setmana que la V3 era un autentic fracas com s'ha fet, no pas la idea d'una linea vertical.

Aquest mati ja he vist dos 70 articulats a petar mentre el V3 pràcticament buit. La setmana passada la gent es baixava a Maria Cristina, ara es baixen a Travessera per intentar aconseguir pujar, ja no seure al 70. Conclusió, el que ha passat ja aquesta tarda sustitució dels V3 articulats per senzills ja que venen buits a Maria Cristina i el 70 força ple i articulat :x

Vaig provar el V3 dissabte a la tarda entre Travessera de les Corts i Can Caralleu i anava literalment buit, de fet des de 3 o 4 parades abans de Can Caralleu tenia el bus exclusivament per a mi, la veritat és que veure el 6203 amb molt poca gent i completament buit el tram final em va fer pensar que seria millor que la V3 dugués estàndards. El que em va sorprendre va ser el temps que vam tardar per travessar Maria Cristina.

Per cert, els articulats que han posat a la 70 són els 62xx? seria curiós veure un bus vinilat en una línia no NXB, tot-i que no seria el primer cop que passa, a la 15 havia vist 60xx vinilats.



Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
Entrades: 307

Entrada Autor: Oriolix » Dilluns 25/11/2013 21:32

A cada parada on hi ha molta gent esperat, es perd molt de temps perquè pugi tothom. El problema és que els busos van força plens i la gent es queda a prop de l'entrada, sense moure's cap al fons de l'autobús. Solucions? Recordar a la gent que vagi cap al fons, posar les màquines cancel·ladores més a dins de l'autobús o, simplement, permetre pujar també pel darrera, sobretot en els busos dobles, on dues portes podrien ser per baixar i dues per pujar. De fet ja ho fan en els tramvies i en el cuc-bus que fa el H12. Algú s'ho ha plantejat, o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 25/11/2013 21:37

Oriolix ha escrit:o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?
El problema és aquest, crec jo.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/11/2013 22:48

Mireu el plànol de la parada "Jardinets de Gràcia": ni als Jardinets de Gràcia, ni intermodalitat, ni res de res.

http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 25/11/2013 23:08

Adolescent barceloní ha escrit:
Oriolix ha escrit:o tenen por que tothom pugi sense marcar la targeta?
El problema és aquest, crec jo.
DOncs no sé perquè. Per davant, qui no vol picar la targeta tampoc ho fa. I no he vist els conductors excessivament preocupats en si algú valida la targeta o no...


Salutacions,

Oriol

davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 26/11/2013 8:59

Estic a un parada al carrer Nicaragua i al panell lluminos esta indicat que el H10 passa en 3min. Aqui tenia parada el 43 pero no el h10 que va per comptes de Belloc



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 26/11/2013 11:17

Segons la web de TMB el H10 pasa i NO pasa pel carrer Nicaragua

:martell1 :martell1 :martell1 :martell1 :martell1 :martell1 :martell2 :martell2

PASA:
http://www.tmb.cat/ca/linia-de-bus/-/bu ... parada-110
NO PASA:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”