Pàgina 66 de 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 15/06/2014 20:43
Autor: Adolescent barceloní
Busman ha escrit:A priori portaries els busos buits desde Josep Carner fins a Zona Franca: seria una trajecte lent i sense passar per nuclis habitats o amb interès comercial.
I fer-ho com el 23, sense parades? I, tant lent seria?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 15/06/2014 21:25
Autor: premixero
es ilogico

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 16/06/2014 0:14
Autor: Busman
Adolescent barceloní ha escrit:
Busman ha escrit:A priori portaries els busos buits desde Josep Carner fins a Zona Franca: seria una trajecte lent i sense passar per nuclis habitats o amb interès comercial.
I fer-ho com el 23, sense parades? I, tant lent seria?
No hi ha cap diferència, perquè com que a la zona ni hi viu ningú ni s'hi va a treballar, el bus tampoc s'aturaria a les parades que hi pogués haver.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 16/06/2014 14:56
Autor: Ecomobisostrans
Lo que estaria bé es per Nou de la Rambla/Cabanes, o algun altre parell de carrers del Poble Sec. El bus hi cap si es controla que no s'aparqui malament, seria una mica lent els 700 m. del Poble Sec, però donarien servei directe entre els 2 costats de Montjuïc, que ara es fa una gran volta.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 27/06/2014 20:13
Autor: sag470
Permetiu-me fer la meva particular reflexió de la 3a fase.

El tema H14-H16 ho trobo bastant delirant. La idea anterior era més intuitiva i més óptima. Potser tenia problemas de gestió i d'optimització (que amb la pràctica es resolen). La H14 tindria exit per Llull-Pujades i abastiria el centre de Poblenou amb el centre de la ciutat. El que no caldria fer-la acabar a Sant Adrià, cosa que la pot fer tranquilament la actual H16. D'aquesta manera seria una linea d'alta ocupació amb articulats (Pg.Z.Franca-Forum). La actual H16 quedaria com ara prolongada a Sant Adrià i necesitaria reformular el tram Dr.Aiguader per Circumval·lació, sent igual de ràpid i reforçant la part baixa del Born. La connexió de la part baixa seria interessant prolongar la 6 fins Mar Bella.
En resum: H14 Pg.Z.Franca - Forum per Floridablanca, Pujades i Llull, amb articulats; i H16 Paral·lel - Sant Adrià per Circumval·lació, Taulat i St.Ramon Penyafort, amb estandar.

La V15, potser jo seria més agosserat (Port Vell - Pl.Kennedy per Rambles i Balmes), pero amb la transformació de la 17, millorarà molt, amb nous carrils bus.

La V27, idem a la V15.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 27/06/2014 20:36
Autor: Adolescent barceloní
El proper dijous en @raulitinbcn, en @França451 i jo anirem a una de les jornades participatives. Tal i com vam fer a l'octubre, farem un extens reportatge amb el que doni de si la jornada al Magazín.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 27/06/2014 22:40
Autor: Busman
sag470 ha escrit: La actual H16 quedaria com ara prolongada a Sant Adrià i necesitaria reformular el tram Dr.Aiguader per Circumval·lació, sent igual de ràpid i reforçant la part baixa del Born.
Igual de ràpida no, molt més; ja que d'aquesta manera s'estalviaria els embussos d'entrada a la ronda.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dissabte 28/06/2014 0:39
Autor: Adolescent barceloní
Estem elaborant un document amb diferents suggeriments que els nostres seguidors a les xarxes socials ens fan arribar. Si teniu queixes i voleu traslladar-les a TMB, les inclourem al document.

Imatge

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 29/06/2014 15:21
Autor: Voyager
Como te he comentado alguna vez la mejora de la Red de bus me parece positiva pero las bases técnicas de servicio y el planta miento de recorridos-cobertura son mejorables-ampliables.

Hago un Decalogo que en mi opinión no se tiene en cuenta en la creación de la NOVA XARXA basado en el TIEMPO (Horarios, Frecuencias,....)

SERVICIO TODOS LOS DÍAS DE LA SEMANA: En la actualidad algunas lineas no circulan en fin de semana o su frecuencia de paso son totalmente inadecuadas (ej. 60 cada hora )
UNIFICACIÓN DE HORARIOS: Si se plantea una red todas las lineas han de empezar y acabar a la misma hora, lo que permite realizar transbordos y un conocimiento sencillo del servicio (Horarios tipo metro y explotación) un horaio adecuado seria desde las 5,00 hasta las 0,00.
FRECUENCIAS DE PASO:El gran quit de la Questión deberían oscilar entre los 4-20 minutos en todas las lineas y todos los días de la semana, variando según la franja horaria-día, mira como ejemplo hoy he estado en la D20 con una frecuencia de 8 minutos en la 36 cada 21 minutos ( las dos son lineas de playa-hospital).
VELOCIDAD COMERCIAL: Con la nova xarxa no se ha mejorado de manera progresiva afectan varios items, recorrido-ubicacion paradas, fases semaforicas, accesibilidad en la parada y en el bus,este aumento permitiría de que fuera mas atractivo su utilización.
TRANSBORDOS: El transbordo solo se plantea para la Nova xarxa, pero la realidad es que los pasajeros preguntan muchas veces para lineas que no son de la Nova Xarxa ej de la H12 para que lo entiendas (46-50-150)
Otro tema muy importante es aprovechar recursos ( humanos y materiales) y aumentar recorridos en la AREA Metropolitana lo que permite un mejor servicio, que se esta realizando reducir recorridos pero sin aumentar la frecuencia y que se eliminan los autobuses de la linea (ej.14-36-41).


EJ. de mejorar en lineas de la NOVA XARXA.

H6 Collblanc-Bon pastor
H8 Cornella-Bon Pastor
H10 Aeroport-Montigala.
H12 Aeroport-Gorg (BDN)
H14 Aeroport-Forum
H16 Aeroport-San Adrian
V7 Bellesguard-Castell de Montjuic
V21 Barceloneta-Montbau
D20 San Joan de Espi-Forum

Aumentamos cobertura metropolitana y acercamos a lugares de interés (hospitales-playas aeropuerto,...)


Otra propuesta de calidad de servicio es la creación de las lineas M ¿Que son? son las lineas que por su diseño del recorrido utiliza tramos Horizontales-verticales-diagonales,...y BUS DE BARRI

Ej. 27, 32, 34, 50, 54, 59, 60 (en un plano se explica mejor lo que son las lineas para que se pueda entender).

Bueno he aquí algunas propuestas.

Saludos :hola

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 30/06/2014 20:18
Autor: metring
http://premsa.bcn.cat/2014/06/30/lalcal ... xa-de-bus/

L’alcalde de Barcelona presenta la fase 2014 de la nova xarxa de bus

Dimarts, 1 de juliol, a les 11:00 hores, l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, presentarà l’ampliació de la nova xarxa de bus que es posarà en marxa el 15 de setembre vinent. L’alcalde estarà acompanyat pel primer tinent d’alcalde i president de TMB, Joaquim Forn.

Prèviament, a les 10:00 hores, tindrà lloc una sessió informativa sobre la implantació de les noves línies, amb el director general d’Autobusos de TMB, Jaume Tintoré, i el director de Serveis de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Adrià Gomila.

L’acte serà a la sala Lluís Companys de l’Ajuntament de Barcelona i la sessió informativa a la sala annexa.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimarts 01/07/2014 12:47
Autor: raulitinbcn
metring ha escrit:http://premsa.bcn.cat/2014/06/30/lalcal ... xa-de-bus/

L’alcalde de Barcelona presenta la fase 2014 de la nova xarxa de bus

Dimarts, 1 de juliol, a les 11:00 hores, l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, presentarà l’ampliació de la nova xarxa de bus que es posarà en marxa el 15 de setembre vinent. L’alcalde estarà acompanyat pel primer tinent d’alcalde i president de TMB, Joaquim Forn.

Prèviament, a les 10:00 hores, tindrà lloc una sessió informativa sobre la implantació de les noves línies, amb el director general d’Autobusos de TMB, Jaume Tintoré, i el director de Serveis de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Adrià Gomila.

L’acte serà a la sala Lluís Companys de l’Ajuntament de Barcelona i la sessió informativa a la sala annexa.
Acabo d'arribar a casa, de la reunió, i la veritat és que, a part del dossier, per algú que ja sap sobre la NXB, ha sigut, una mica aburrida. I a la Roda de Premsa, que se sobte han aparegut el Sr. Tries i el Sr. Forn, perquè a la reunió prèvia no han aparegut, han començat a parlar. En breu tindrem un article preparat al magazín, i un tall de la roda, gravada per mi, de la part que parlen sobre autobusos.
EDITO: Us deixo l'enllaç: http://magazin.amicsbuscat.tk/20140701/ ... barcelona/

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimarts 01/07/2014 15:22
Autor: Adolescent barceloní
raulitinbcn ha escrit:EDITO: Us deixo l'enllaç: http://magazin.amicsbuscat.tk/?p=1156&preview=true
Et corregeixo l'enllaç; el que tu has posat no porta a enlloc. El correcte és: http://magazin.amicsbuscat.tk/20140701/ ... barcelona/

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimarts 01/07/2014 16:14
Autor: raulitinbcn
Adolescent barceloní ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:EDITO: Us deixo l'enllaç: http://magazin.amicsbuscat.tk/?p=1156&preview=true
Et corregeixo l'enllaç; el que tu has posat no porta a enlloc. El correcte és: http://magazin.amicsbuscat.tk/20140701/ ... barcelona/
Solucionat

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 03/07/2014 0:04
Autor: Albert Llauger
Ampliar algunes línies ja existents per cobrir més zones com diu en Voyager em sembla bona idea.

Per exemple:

H8 Can Rigal-Bon Pastor
H10 Ernest Lluch-Pomar
H12 Aeroport-Badalona Pompeu Fabra

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 03/07/2014 17:09
Autor: albert28
Voyager ha escrit: H6 Collblanc-Bon pastor
H8 Cornella-Bon Pastor
H10 Aeroport-Montigala.
H12 Aeroport-Gorg (BDN)
H14 Aeroport-Forum
H16 Aeroport-San Adrian
V7 Bellesguard-Castell de Montjuic
V21 Barceloneta-Montbau
D20 San Joan de Espi-Forum
Supongo que en la D20 quieres decir Sant Joan Despí - Forum? Es un error muy ocurrente en muchos sitios de Internet, no lo digo por ti en particular ;)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 03/07/2014 18:37
Autor: Voyager
Perdón por el error ortográfico

D20 San Joan Despí-Forum (D20++157 Desde el Pg. maritimo recorreriamos el antiguo recorrido de la 36 por la playa hasta llegar a Josep Pla donde dariamos cobertura al litoral por donde solo circulan LOS BUSES TURISTICOS.

El final en San Joan Despí seria en el Hospital-TV3.

H12 (H12++46) Damos cobertura la aeropuerto con un coste insignificante comparado con el coste de tiempo y dinero en poder realizar la L9 o ampliación L2
H8 (H8++57)

Damos un mejor servicio optimizando recorrido, personal y buses...

Saludos

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 03/07/2014 19:15
Autor: albert28
Y estas lineas serian factibles en el sentido de cumplimiento de horarios y frecuencias? Viendo como es BCN en algunos sitios sin carriles bus donde hace falta y sin prioridad semafórica...

Y la propuesta no pinta mal ;)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 03/07/2014 23:20
Autor: Voyager
Si que son posibles ya que utilizamos los recursos de las lineas ya existentes.

los horarios-trameados ya están creados.

Mas ej.

V7 (V7 ++150 cambiando el recorrido por la calle Mexico y realizando el final en el Museu de la ciencia)

V21: continua por el Pg. Marítimo teniendo el transbordo directo en el Hospital del mar y terminando en el Hotel Vela (17-39-64)

Saludos

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 04/07/2014 1:24
Autor: Adolescent barceloní
Hem entregat el dossier de propostes de TMB. Demà pujarem el PDF al Magazín i us posarem per aquí l'enllaç.

Aquí al Fòrum hi ha moltíssimes propostes; vam agafar les més recents.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 04/07/2014 13:21
Autor: metring
Adolescent barceloní ha escrit:Hem entregat el dossier de propostes de TMB. Demà pujarem el PDF al Magazín i us posarem per aquí l'enllaç.

Aquí al Fòrum hi ha moltíssimes propostes; vam agafar les més recents.
Moltíssimes gràcies, sou uns cracks! :ok