Nous Busos de TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1900

Re: Nous Busos de TMB

Entrada Autor: sag470 » Dijous 30/04/2015 17:56

Vox ha escrit:Però amb 3 no cobreixen ni una línea, oi? Llavors sembla que l'idea era demanar-ne més doncs amb només 3 unitats queda un pel extrany.

Algú recorda aquells 3? busos amb hidrogen? Aquests 3 bi poden quedar tambè com una raressa quan els veiem d'aquí 10 anys.

Vox
Els 3 Exquicity24 poden quedar com el 2500, vehicles inédits, amb els dubtes si fóu una bona compra. Els 3 Citaro H2 no es poden comparar ja que fóu a proves o cedits, com altres vehicles com el Castrosua Temps 1081, el Volvo B9L Castrosua Versus 1082, els MAN SD-200 1087-1098 o el Scania Castrosua City II 1099.



victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Dimecres 20/05/2015 15:49

El bus de TMB que portava la calca 1083 ha passat a la calca 6000



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 20/05/2015 17:47

Però ha passat o va passar?



victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Dimecres 20/05/2015 20:19

Crec que fa poc que li han canviat perquè fa un parell de setmanes que vaig veure el 1083



GerardPérez
N2
N2
Entrades: 12
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: GerardPérez » Dijous 09/07/2015 23:11

Aixi serán els solaris de can TMB

TMB ‏@TMB_Barcelona 12 hHace 12 horas
TMB retwitteó UITP
Aviat el podrem veure circular per #BCN. Es tracta del primer articulat amb 4 portes #busbcn TMB añadió,

UITP @UITPnews
#UITP2015 Awards: Solaris Urbino #bus shows design matters. See why here: http://bit.ly/solaris-uitp #publictransport



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 10/07/2015 2:52

I què passa amb els Mercedes-Benz O 530 GL? (CapaCity)

Potser els Solaris són més barats.

Bé, per primer cop als T.B. adquiriran màquines polaques!



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 10/07/2015 9:51

I no volien comprar també uns troleibusos de Solaris d'aquells tan fantàstics que es recarregaven en sis minuts a les capçaleres de la línia?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 10/07/2015 11:41

fgc113 ha escrit:I no volien comprar també uns troleibusos de Solaris d'aquells tan fantàstics que es recarregaven en sis minuts a les capçaleres de la línia?
Crec que això era quan en Xavi Trias estava delirant.



premixero
N8
N8
Entrades: 783

Entrada Autor: premixero » Dilluns 09/11/2015 18:03

alguien sabe cuando llegaran los buses nuevos, que se supone ya deberian estar aqui...

PD- no he encontrado el hilo de los buses nuevos en tmb



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 09/11/2015 20:48

premixero ha escrit:PD- no he encontrado el hilo de los buses nuevos en tmb
Cerca avançada -> "busos nous" -> Seleccionar "Autobusos i resta t. públic" -> Cerca per temes... et voilà!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

premixero
N8
N8
Entrades: 783

Entrada Autor: premixero » Diumenge 15/11/2015 21:54

gracias por ponerlo en su sitio, pero reitero la pregunta alguien sabe algo de los nuevos buses



Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Dimarts 01/12/2015 21:20

Ja han arribat alguns nous busos a TMB (m'ho ha comentat un conductor, no sé exactament quins ni el nombre).

Han avistat el Volvo, aquí teniu una imatge.
Imatge
Font:
https://twitter.com/JoanCSalmeron/statu ... 6010265600



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 01/12/2015 21:22

Doncs sembla ser que aquestes noves 3500 seran les primeres de tota la flota de TMB en portar els nous logos d'AMB Bus Metropolità. Veurem si ho acaben extenent a la resta...

Aniran a les línies NXB? Si és així, estaria bé posar-los a l'H6 per substituir als 3300 que ja porten els seus anyets.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1900

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 01/12/2015 22:03

La meva aposta. Els Volvo a Ponent (amb els 50) per pasar els 60A a Zona.
Tinc ganes de veure'ls l'interior, si porten la NXB o tornen a l'Eixample. La més sorpresa és que tenen pulsadors a les portes com els 39. Tindran les validadores al centre de les entrades com aquests? Pel disseny no extranyaria que fos a la V3 (en cas d'anar a Ponent).

Els Solaris a veure quin numero tindran. 32? 36? 37?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 01/12/2015 23:03

Jo havia apostat per sèrie 7000 els Volvo i 7100 els Solaris. Però ja veig que no, que les calques seran 35xx i 36xx.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 01/12/2015 23:14

El curiós d'aquests nous 35XX és que duen 4 portes.

Que per cert, una cosa que sempre m'ha "molestat" es que repeteixen numeracions d'antigues sèries. Dec ser molt "purità" en aquest aspecte, però jo no els repetiria :nose
I pensar que no han passat ni 10 anys d'això: http://transport.cat/viewtopic.php?t=4006
Renfe451 ha escrit:Si és així, estaria bé posar-los a l'H6 per substituir als 3300 que ja porten els seus anyets.
Però si els 3300 estàn molt bé, si revessin el mateix tracte que els 3400 podrien passar per nous com ells.


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 02/12/2015 11:47

Miquel ha escrit:El curiós d'aquests nous 35XX és que duen 4 portes.
[...]
Jo crec que ja era hora que ho fessin a Can TMB. Molts autobusos dels que hi han són autobusos que a d'altres ciutats europees sí circulen amb 4 portes, permetent una fuidesa molt més alta al descarregar viatgers. Ara només faltarà que deixin entrar per una de les portes del darrere per augmentar encara més aquesta fluidesa i així disminuir el temps de càrrega/descàrrega.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 02/12/2015 12:51

En aquests busos de 4 portes, jo crec que s'hauria de permetre l'entrada per la segona porta, com ja passa en els biarticulats. Potser no ho fan així per evitar el frau o pel tema de les validadores (un bus n'ha de portar dues, si en porta més ha de dur dos SVV; vegi's exemple dels biarticulats que porten un SVV i una validadora per porta).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Alberto1989
N3
N3
Entrades: 37
Ubicació: Hostafrancs (L1)

Entrada Autor: Alberto1989 » Dissabte 05/12/2015 14:01

Según veo en la foto del Volvo parece ser que se podrá entrar tanto por las dos puertas delanteras como los 39xx, ya que se ven los cartelitos redondos de un color azulado/verde en las primeras y rojo en las traseras, lo que indica que las traseras solamente sirven para salir, y por cierto los Solaris también serán de 4 puertas.

Ahora quedará por ver a qué cocheras irán estos nuevos buses, descartada ZF que está especializada en GNC, parece ser que los Solaris irán a Triangle para sustituir a los 33xx bajos (seguramente serán asignados a la 7 o la H6). Los Volvo tengo mis dudas si irán a Horta o Ponent, aunque creo que irán a Horta para la H4 que necesitará articulados y en Horta van justos; aunque en Ponent si quieren pasar los 60xx bajos a ZF se quedarán cortos de articulados...



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 05/12/2015 15:57

Jo els posaria a la H6, ja que és una línia que carrega moltíssim i aquests busos de quatre portes poden permetre un millor flux de passatgers. Sobre les portes, m'han comentat que hi ha un suport per col·locar una validadora a la primera i segona portes, per la qual cosa es confirma que la primera i la segona seran d'entrada.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”