Soler i Sauret.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2256
Ubicació: Badalona

Re: Soler i Sauret.

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 15/02/2012 20:25

N41 Nova parada a El Papiol i canvi d'horaris

A partir de la nit del diumenge 19 la línia N41 modifica el seu recorregut a El Papiol per acostar-se al centre urbà. La nova parada serà a Av. Lluís Companys / Pl. Gaudí. Aquesta ampliació del recorregut obliga a modificar lleugerament els horaris.

Imatge

FONT: Soler i Sauret


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3719
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 12/07/2012 23:08

NOVA LÍNIA L71

dimecres, 13 de juny de 2012 13:51

La supressió dels servei de transport urbà de Torrelles de Llobregat (BusTorrelles) el passat 1 de juny ha representat una reducció important de les possibilitats de desplaçament dels veïns d’aquesta vila amb la resta de la comarca. Malgrat que segueixen tenint el servei d’autobús interurbà de les línies L62 i L62M que els connecten amb St. Vicenç dels Horts, Molins de Rei, St. Feliu de Ll. i Barcelona la reducció del servei ha estat significativa.

Per resoldre això, s’ha dissenyat conjuntament amb l'Ajuntament de Torrelles una oferta de servei d’autobús per a cobrir les necessitats de mobilitat que han quedat desateses arrel de la supressió del servei de transport urbà de Torrelles de Llobregat (BusTorrelles), coordinada amb els serveis d’àmbit urbà e interurbà per donar un servei amb millor cadència.

Això doncs a partir del 19 de juny s’ofereix un nou servei, la línia L71. La línia L71 passarà per l’estació d’FGC en totes les seves expedicions. A més a més, en algunes expedicions passaran pels veïnats de Can Güell, Can Guey i Cesalpina. En tots els casos, de tornada, passarà per la parada del Parc de Can Sostres.

El calendari del servei sera de dilluns a divendres feiners llevat del mes d'agost.

http://www.solerisauret.com/noticies/57 ... a-l71.html
L'han feta bona suprimient els serveis de Bus Urba >:(



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 01/08/2012 22:03

Soler i Sauret està fent proves amb pantalles TFT a l'interior dels busos d'un nou sistema per anunciar parades i recorregut de línia. És similar al nou sistema de TMB i al que va provar TUSGSAL fa un parell d'anys (que, actualment, només funciona a l'Aerobús).

El vaig veure fa unes setmanes a un MAN Castrosua Magnus a la L51, però, mostrava una imatge fixa "a mode de demostració" simulant la L64.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 26/10/2012 22:25

Modificació del servei d'autobús urbà de Cervelló

A partir del divendres 26 d’octubre el servei d’autobús de Cervelló es modifica de la forma següent:

- Circularà només els dies laborables de dilluns a divendres. Els dissabtes no hi haurà servei.

- El servei serà gratuït.

- Les línies 1 i 3 es faran conjuntament de forma que a partir d’ara el seu recorregut serà : centre – Sta. Rosa –El Mirador – InterClub – Can Castany – Mas Can Pi – centre. Les línies 2 i 4 no es modifiquen.

- Hi haurà dos serveis al matí i dos serveis a la tarda per cadascuna de les línies amb els horaris següents:

:flecha Veure horaris

FONT: Soler i Sauret


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 22/01/2013 23:45

m.h.t. ha escrit:Soler i Sauret està fent proves amb pantalles TFT a l'interior dels busos d'un nou sistema per anunciar parades i recorregut de línia. És similar al nou sistema de TMB i al que va provar TUSGSAL fa un parell d'anys (que, actualment, només funciona a l'Aerobús).

El vaig veure fa unes setmanes a un MAN Castrosua Magnus a la L51, però, mostrava una imatge fixa "a mode de demostració" simulant la L64.
Concretament estan fent proves amb tres models diferents. Uns són televisions planes normals i corrents, de les que la gent té a casa, altres són monitors d'ordinador, també normals i corrents (sobta força trobar-se amb aquests tipus de pantalles a un bus, especialment les primeres). L'últim model correspon a unes pantalles que semblen disenyades per a aquests usos, encara que aquestes són les primeres que estan començant a espatllar-se, imagino que a càusa de les vibracions.

Quant a la informació que donen, hi ha tres modes que es van canviant cada poc segons. Un és sobre incidències, altres sobre últimes notícies, i l'últim mostra tuits dels usuaris relacionats amb l'empresa. En tot moment es mostra a l'esquerra un termomètre de la línia, i a tota la part inferior van passant les pròximes parades.

M'he fixat també que els busos als quals s'han instal·lat pantalles, el conductor duu penjat del sostre una mini-tablet tàctil.



Avatar de l’usuari
alf
N6
N6
Entrades: 180

Entrada Autor: alf » Dimecres 23/01/2013 0:13

Javi M ha escrit: Quant a la informació que donen, hi ha tres modes que es van canviant cada poc segons. Un és sobre incidències, altres sobre últimes notícies, i l'últim mostra tuits dels usuaris relacionats amb l'empresa. En tot moment es mostra a l'esquerra un termomètre de la línia, i a tota la part inferior van passant les pròximes parades.
A ver si aprenden los sres. de TMB.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4522
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 25/01/2013 16:36

m.h.t. ha escrit:Soler i Sauret està fent proves amb pantalles TFT a l'interior dels busos d'un nou sistema per anunciar parades i recorregut de línia. És similar al nou sistema de TMB i al que va provar TUSGSAL fa un parell d'anys (que, actualment, només funciona a l'Aerobús).

El vaig veure fa unes setmanes a un MAN Castrosua Magnus a la L51, però, mostrava una imatge fixa "a mode de demostració" simulant la L64.
Ja sé que em desviaré del tema Soler i Sauret però no en el tema pantalles interiors, perquè jo em vaig muntar en la B27 (TUSGSAL) en l'època del Go TV, i vaig veure el recorregut de la B31, o sigui, això és una simulació?

END OFF-TOPIC Soler i Sauret :martell1 but I'm following the topic "Pantalles Interiors" of Soler i Sauret. Well, are you understanding me? :x


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2244

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 06/02/2013 21:39

Estic mirant uns horaris dels autobusos Soler i Sauret entre St Feliu de Llobregat i Barcelona i ja sé que tinc que agafar però com a curiositat no entenc el motiu de que aparegui això als horaris:
- BZG= atenció, prohibició de transport De Martorell a Barcelona i viceversa. Què vol dir que no es pot fer servir entre Martorell i Barcelona?
-|= Els trajectes dins la mateixa població no estan permesos. Vamos, que allà on està marcat no es pot utilitzar dins la mateixa poblacio? I això com es controla?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 06/02/2013 22:27

Efectivament, Soler i Sauret té prohibició de trànsit entre Martorell i Barcelona ja que la concessió del Martorell-Barcelona és de la Hispano Igualadina. Per tant, sortint des de Barcelona només es pot fer servir fins al barri del Palau, a Sant Andreu de la Barca. En sentit contrari, sortint de Martorell diria que fins a Esplugues però no poso la mà al foc. De fet, si t'hi fixes els autobusos Martorell-Barcelona a dins de Barcelona al teleindicador posa "El Palau", que canvien tan sols surten de la ciutat i aleshores passa a posar "Martorell". Al revés igual.

Respecte a la segona qüestió, en teoria als municipis amb transport urbà propi està prohibit fer servir els autobusos interurbans per a trajectes urbans, però si el transport urbà d'una població és gestionat per la mateixa companyia que fa les línies interurbanes normalment es permet fer servir les línies interurbanes com a transport urbà, amb alguna excepció.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2244

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 06/02/2013 22:50

Són coses que si un no s'ho mira no hi cau i llavors si es troba en la necessitat d'anar a tal lloc com Martorell i es troba amb això. I això es controla que no pugis baixar a Martorell des de Barcelona o com va? O se suposa que no es fa transport entre aquestes ciutats/pobles?



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 09/02/2013 23:12

albert28 ha escrit:Són coses que si un no s'ho mira no hi cau i llavors si es troba en la necessitat d'anar a tal lloc com Martorell i es troba amb això. I això es controla que no pugis baixar a Martorell des de Barcelona o com va? O se suposa que no es fa transport entre aquestes ciutats/pobles?
No diré noms, però alguns conductors permeten a qui vol, fer el trajecte Barcelona-Martorell amb Soler i Sauret, pagant novament amb una targeta d'1 zona a partir de Sant Andreu



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 15/02/2013 23:40

Cosa totalment lògia i anti-burrocràtica. Qualsevol està en el seu dret de baixar de l'autobús i tornar a pujar-hi, pagant novament. Els conductors de cuyo nombre no quieres acordarte només fan un favor als passatgers, estalviant-los d'haver de posar el peu a terra per després continuar el trajecte.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 15/02/2013 23:51

Després de l'adquisició dels dos últims nous busos, Soler i Sauret se'n desfà dels dos de més antics de la flota:

http://www.milanuncios.com/autobuses-us ... 531387.htm

http://www.milanuncios.com/autobuses-us ... 532085.htm

Si més no, sobta trobar-se amb vehicles ex-transport públic en venda a un web d'anuncis com aquest.

Per cert, a l'última foto del segon anunci, pot veure's al fons l'únic articulat de la companyia, abans de ser pintat. Per tant, els busos dels anuncis realment són un any més vells que a les fotos.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1964

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 16/02/2013 0:11

Les fotos són bastants actuals. En venda són 2 Scania Castrosua (62-63) i un MAN Obradors (100). L'autobús que surt a la foto és el que utilitzen per recanvis dels dos Marcopolo que tenen.
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 16/02/2013 0:46, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 16/02/2013 0:24

Els "Marcopolo" són els articulats d'Iveco? Pensava que d'articulats només en tenien un.

Així doncs, el groc-blau de la foto és també articulat?



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1964

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 16/02/2013 0:45

Els Marcopolo, amb motor Iveco, són els cotxes 122-123, el primer articulat i el segon de 12m. El que tenen per recanvis crec que és estandar, pero no ho se segur.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 21/03/2013 0:04

Cada dia que la faig servir, em pregunto més que el dia anterior com és possible que Soler i Sauret tingui la concessió d'aquesta línia.

En general, crec que aquesta companyia presta un servei exel·lent. Saben operar eficaçment les línies interurbanes que tenen, així com les línies municipals de diferents ciutats de la zona que han contractat el seu servei. Però la L51 és l'excepció.

Per les seves característiques, aquesta línia és totalment diferent de la resta de les de la companyia: és un servei metropolità, amb distàncies més curtes i amb més demanda que les interurbanes. Però l'empresa la gestiona com si es tractés d'una línia interurbana: busos amb mig pis elevat, amb molts seients i poc espai per anar dempeus, freqüències massa baixes i parades molt separades. Els models de busos que es fan servir no estan preparats per al pic de demanda dels matins, el que crea problemes de seguretat en anar la gent dempeus als esglaons, i la distribució dels seients no facilita la continuada entrada i sortida de persones que la línia requereix.

Desconec perquè, però el bus articulat que recentment va comprar la companyia i que es feia servir a aquesta línia, ara només el treuen per a fer un parell de voltes als matins, i se'n torna a la cotxera quan la resta de busos de la línia encara van col·lapsats.
Javi M l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 11/05/2014 3:05, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1964

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 20/08/2013 2:59

Ahir teóricament es van adjudicar el pròxim subministrament de busos, exactament 7 urbans de pis baix. La informació extreta de la licitació: http://www.boe.es/boe/dias/2013/06/29/p ... -25121.pdf

Intueixo que seguiran amb el binomi MAN-Castrosua



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2244

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 11/09/2013 2:35

Sant Feliu de Llobregat
Informació de la SF2 ampliada a SF3 els dissabtes → PDF web Sant Feliu Llobregat



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1171
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 12/09/2013 21:43

albert28 ha escrit:Sant Feliu de Llobregat
Informació de la SF2 ampliada a SF3 els dissabtes → PDF web Sant Feliu Llobregat
Aqui, l'enllaç a la web de l'AMB: http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... 8&idioma=1


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”