Autobús urbà de Vic

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Vic - Tona i Urbà de Vic no integrats

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 14/12/2009 0:36

UT440_132M ha escrit:Em sembla una bajanada, però així està fet. :nose :cop
La decisió d'integrar o no un servei d'autobús urbà correspon a l'ajuntament que presta el servei i no pas de l'operador. En aquest cas, és l'Ajuntament de Vic qui ha de decidir si vol acceptar títols ATM de Barcelona o no, previ conveni amb l'ATM.

Els serveis interurbans són una altra història ja que depenen del DPTOP i aquí sí és més l'operador qui ho decideix.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 14/12/2009 16:32

Pero des de fa anys que es parla d'un tipus d'integració a la comarca, no se si dins l'atm de bcn o fora. com esta la cosa, perque ja seria hora


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 27/01/2011 16:24

http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... oogle/maps

Vic incorpora als autobusos urbans una aplicació basada en el Google Maps

La nova tecnologia permet als usuaris conèixer en temps real la posició precisa dels vehicles, via telèfon mòbil. La iniciativa es complementa amb una pantalla i un sistema d’àudio.

Imatge
La pantalla que informa als passatgers. Foto: Laura Busquets / ACN

Uns dissenyadors alemanys han creat una aplicació per a dispositius mòbils que utilitza la tecnologia de Google Maps i que permetrà als usuaris del transport públic de la ciutat de Vic saber en tot moment on es troben els vehicles i el moment “precís” d'arribada a la parada. Aquesta eina permetrà optimitzar el servei de transport urbà als usuaris i millorar-ne la qualitat. A més, el nou servei integra una pantalla a tots els autobusos urbans a través de la qual el passatger pot escoltar i veure informació detallada de la ruta. Durant l'any 2010, el transport urbà de Vic ha registrat 600.000 usuaris.

Amb la idea de fer un transport urbà “més transparent”, el director de l'empresa mybus, encarregada de pensar i executar aquest prototip, l'alemany Malte Metzing, ha explicat que el servei consisteix en una aplicació accessible a través de dispositius mòbils com iPhone o sistemes Android que permet conèixer a temps real els horaris o rutes que fan els vehicles i quines connexions cal prendre per arribar al lloc de destí.

L'aplicació web és un mapa de Google Maps que mostra les línies dels autobusos de Vic i el moviment que fan els autobusos a temps real, cosa que permet saber-ne la posició precisa. L'accés a aquesta informació modificarà “inevitablement” el comportament dels usuaris ja que, segons Metzing, “podran aprofitar més bé el seu temps”.

A més, els autobusos de les línies vigatanes incorporen unes pantalles que avisen els usuaris de la propera parada. A més, també s'hi poden llegir notícies i s'oferta un servei de propaganda pels comerços de cada zona. El servei es complementa amb un sistema d'àudio que relata quina és la propera parada.

L'Ajuntament de Vic ha materialitzat aquest projecte que incorpora la tecnologia 2.0 amb l'objectiu de fer més accessible la informació a l'usuari, però també per contribuir a la sostenibilitat de la ciutat i ajudar en la reducció de l'ús del vehicle privat.


Sistema pioner que interessa a ciutats com Sabadell o Manresa

Malgrat que ciutats “més grans” ja compten amb sistemes d'informació semblants, és la primera vegada que s'implanta aquest sistema en un municipi d'aquestes característiques. El director general de l'Associació de Municipis amb Transport Urbà, Antoni Prunés, ha afirmat que aquest és “un sistema molt adequat” per a ciutats de 60.000 i 50.000 habitants però també per a ciutats més petites.

Tot i que el regidor de Serveis de l'Ajuntament de Vic, Toni Serrat, ha reconegut que el transport urbà és “deficitari” ha afirmat que no per això han deixat d'apostar per la millora de la qualitat dels vehicles i el servei que s'ofereix a l'usuari.

Més d'una trentena de tècnics de transport urbà de ciutats com Sabadell, Terrassa o Manresa han assistit aquest dimecres a Vic per conèixer de primera mà el funcionament d'aquest nou servei i estudiar-ne la possible implantació als seus municipis.


---------------------
NOTA DE PREMSA

Vic presenta un prototipus pioner de servei d’informació a l’usuari dins els busos urbans

- El bus urbà rep un increment de viatgers del 54 % respecte l’any 2007


L’Ajuntament de Vic ha desenvolupat un prototipus de servei d’informació a l’usuari dins el transport urbà amb l’objectiu de millorar la qualitat d’aquest servei. Aquest prototipus consisteix en un mecanisme que s’integra a tots els busos urbans i on el viatger pot escoltar i veure la informació detallada de la ruta que està fent a través d’una pantalla. Aquest sistema està creat amb les noves tecnologies i així poder donar al viatger en tot moment informació d’última hora relacionada amb el transport urbà. Ens referim a poder conèixer de forma immediata els horaris, rutes i estat actual de la circulació del bus que es vol agafar. Amb aquesta nova eina l’Ajuntament de Vic millora la qualitat del servei amb l’objectiu de donar facilitats a les persones per així potenciar el transport urbà públic en detriment del transport particular.

L’aplicació, creada per uns dissenyadors alemanys, ha estat construïda específicament per la ciutat de Vic i altres municipis de Catalunya també han assistit aquest dimecres a una jornada de demostració per tal de poder-ho desenvolupar a les seves ciutats. Així, ciutats com Manresa, Granollers, Sabadell, Terrassa, Molins de Rei, Les Franqueses del Vallès, Lliçà d'Amunt, entre altres, han presenciat una demostració del nou sistema. Aquesta trobada ha estat impulsada per l’AMTU (Agrupació de Municipis amb Transport Urbà) i també s’ha comptat amb la presència del seu director general, Antoni Prunés.


El bus urbà de Vic augmenta de passatgers cada any

El regidor de Serveis i Recursos Humans de l’Ajuntament de Vic, Toni Serrat, ha exposat avui les xifres de viatgers del transport urbà de Vic i les ha catalogat com a “èxit i encert d’aquest consistori”.

El nombre d’usuaris ha tingut un creixement progressiu. Així, l’any 2007 hi va haver 391.092 viatgers; l’any 2008 se’n van registrar un total 438.379; el 2009 hi va haver 543.320 i, finalment, aquest darrer any el transport urbà ha computat 605.806 viatgers. Amb aquestes dades es mostra aquest servei està funcionant de forma positiva. D’altra banda, és important remarcar que des de l’Ajuntament de Vic hi ha hagut la voluntat de potenciar el transport a municipis veïns com és el cas de Calldetenes i Gurb que ja s’està aplicant.

Imatge
Una trentena de tècnics de diferents municipis han assistit a la presentació de l'aplicació, aquest dimecres a Vic. Foto: Laura Busquets / ACN


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 17/01/2013 20:42

http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/2854 ... 80%99ultim

Les línies de transport urbà de Vic han patit l’últim any un descens del 12% en el nombre d’usuaris

última actualització: 16-01-2013 (11:27)

S'han apujat les tarifes, excepte en el bitllet senzill, i s'ha ampliat de mitja hora a una hora la freqüència de pas dels busos que van a Calldetenes i Gurb.

Durant el 2012 les han utilitzat 535.000 persones, mentre que el 2011 hi va haver 611.000 usuaris. Això ha fet que l'Ajuntament es qüestionés la seva despesa i que hagi decidit reduir la freqüència de dues de les línies. Són la 4 i la 5 que uneixen Vic amb Calldetenes i Gurb i que passaran de tenir un bus cada mitja hora a tenir-lo cada hora. D'aquesta manera, l'ajuntament vigatà s'estalviarà un 15% de l'aportació econòmica al servei, mentre que Calldetenes i Gurb la reduiran en un 40%.

La mesura es va aprovar en el ple municipal d’aquest dilluns juntament amb un augment de les tarifes que correspon a l'increment de l'IVA i l'IPC. Ara la T10 costarà 9 euros i la T10 Social 8,20. El bitllet menys afectat és el senzill que només absorbirà l'IVA i que valdrà 1.75. Les modificacions van comptar amb el vot favorable de l'equip de govern, format per CiU i Esquerra Republicana, i del PSC i la Plataforma per Catalunya. Solidaritat es va abstenir i la CUP i ICV hi van votar en contra reclamant una tarifació social.

L'aportació econòmica de l'Ajuntament al transport urbà és de 537.000 euros. La resta de línies de la ciutat no veuen alterades la freqüència de pas d’autobusos.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 02/07/2013 12:21

No va totalment relacionat amb el fil, però així evito crear-ne un de nou.

http://transportpublic.org/component/co ... -catalunya

Dimarts 2 de Juliol, a les 11:30 s'ha presentat un inèdit plànol de bus comarcal multioperador a l'estació d'Autobusos de Vic. BusOsona.cat és una iniciativa voluntària i sense ànim de lucre, iniciada com a un projecte personal i promoguda conjuntament per part de la ONG Promoció del Transport Públic i l'empresa d'autobusos Sagalés, amb l'objectiu de millorar el grau de coneixement de l'oferta de transport públic interurbà a la comarca d'Osona.

S'ha dissenyat un plànol integrat de totes les línies d'autobús de les cinc companyies que donen servei a la comarca, presentat a l'estació d'autobusos de Vic amb motiu de la presentació del projecte Osonabus.cat.

En els propers mesos, es pretén ampliar aquest mapa a totes les parades de la comarca d'Osona. Per aquest motiu busquem finançament voluntari: oferim "apadrinar" una parada, és a dir finançar el cost d'imprimir la còpia que s'hi inclourà a canvi de publicitat de l'anunciant.

El mapa també es podrà consultar properament a través del portal web www.busosona.cat i, properament, d'aplicacions per a mòbils.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 02/07/2013 12:57

Ferry1ac1 ha escrit:No va totalment relacionat amb el fil, però així evito crear-ne un de nou.

http://transportpublic.org/component/co ... -catalunya

Dimarts 2 de Juliol, a les 11:30 s'ha presentat un inèdit plànol de bus comarcal multioperador a l'estació d'Autobusos de Vic. BusOsona.cat és una iniciativa voluntària i sense ànim de lucre, iniciada com a un projecte personal i promoguda conjuntament per part de la ONG Promoció del Transport Públic i l'empresa d'autobusos Sagalés, amb l'objectiu de millorar el grau de coneixement de l'oferta de transport públic interurbà a la comarca d'Osona.

S'ha dissenyat un plànol integrat de totes les línies d'autobús de les cinc companyies que donen servei a la comarca, presentat a l'estació d'autobusos de Vic amb motiu de la presentació del projecte Osonabus.cat.

En els propers mesos, es pretén ampliar aquest mapa a totes les parades de la comarca d'Osona. Per aquest motiu busquem finançament voluntari: oferim "apadrinar" una parada, és a dir finançar el cost d'imprimir la còpia que s'hi inclourà a canvi de publicitat de l'anunciant.

El mapa també es podrà consultar properament a través del portal web http://www.busosona.cat i, properament, d'aplicacions per a mòbils.

:plas :plas :plas :plas
Ole, ole, ole a la iniciativa de la PTP. Me parece una manera fantástica de promocionar el uso del bus, con sencillos y claros esquemas de las líneas disponibles. Ojalá no solamente veamos esta iniciativa reproducida en otras comarcas, sino que estaría bien que la administració se hiciera eco e hiciera suya la causa de crear mapas esquemáticos de los transportes por carretera. Si incluso la PTP se los hace de gratis, solo sería cosa de distribuirlos. Que lo tenga que hacer esto una organización no apunta más que al desinterés de la administración por cuidar el transporte público!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 02/07/2013 23:49

Només una falta que considero greu: tot i que s'indica les correspondències amb el tren, la línia de tren hauria de sortir al mapa com si fos una línia més. Si es vol una xarxa de transport públic coherent ha de sortir tot i no només l'autobús.

Igualment s'hauria de repensar el mapa de manera que a la ciutat de Vic sortissin els recorreguts de l'autobús urbà.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 03/07/2013 11:49

UT596001 ha escrit:Només una falta que considero greu: tot i que s'indica les correspondències amb el tren, la línia de tren hauria de sortir al mapa com si fos una línia més. Si es vol una xarxa de transport públic coherent ha de sortir tot i no només l'autobús.

Igualment s'hauria de repensar el mapa de manera que a la ciutat de Vic sortissin els recorreguts de l'autobús urbà.
Totalment d'acord! És un embolic això que apareguin les estacions de Rodalia una per aquí i l'altre per allà sense una trista línia que les uneixi. Crec que s'hauria de millorar. Pel que dius de les línies urbanes de Vic una opció és afegir un petit requadre a l'esquerra en que surti un esquema de les línies.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3510
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 27/10/2013 18:59

Acabo de veure aquest mapa, i la veritat es que queda molt maco però... quasi no serveix per res. El qui vegi aquest mapa sense conèixer la comerca pensarà "Oooh quina bona xarxa tenen a Osona", i al posar-se a mirar els horaris veurà que la majoria de línies només van 1 cop al dia, fins i tot alguna va 1 cop a la setmana (i perque no han posat la anual Artés-Vic!). Per exemple, vist així sembla que Sant Quirze de Besora sigui un important nus de comunicacions i resulta que no hi ha cap enllaç que tingui un mínim de sentit. Per exemple, per anar d'Alpens a Vidrà: surts d'Alpens a les 7:30, arribes a St.Quirze a les 7:55, esperes fins les 14:30 i llavors arribes a Vidrà a les 14:50. I per tornar esperes al dia següent i exactament el mateix sarau.

Vamos que està molt be fer mapes, però primer s'ha de fer la realitat !!!



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Diumenge 27/10/2013 22:18

Ecomobisostrans ha escrit:Acabo de veure aquest mapa, i la veritat es que queda molt maco però... quasi no serveix per res. El qui vegi aquest mapa sense conèixer la comerca pensarà "Oooh quina bona xarxa tenen a Osona", i al posar-se a mirar els horaris veurà que la majoria de línies només van 1 cop al dia, fins i tot alguna va 1 cop a la setmana (i perque no han posat la anual Artés-Vic!). Per exemple, vist així sembla que Sant Quirze de Besora sigui un important nus de comunicacions i resulta que no hi ha cap enllaç que tingui un mínim de sentit. Per exemple, per anar d'Alpens a Vidrà: surts d'Alpens a les 7:30, arribes a St.Quirze a les 7:55, esperes fins les 14:30 i llavors arribes a Vidrà a les 14:50. I per tornar esperes al dia següent i exactament el mateix sarau.

Vamos que està molt be fer mapes, però primer s'ha de fer la realitat !!!
Estas confundiendo conceptos. Una cosa es dar un servicio, y otra es dar testimonio del mismo. Si el servicio ya de por sí es malo, es útil tener una referencia de cuales son los transportes que existen. Se indica que líneas tienen menos de 5 viajes por día, y los días de la semana que circulan, eso ya da una buena referencia de transportes existen en la comarca y de la frecuencia de servicio, para sólamente tener que revisar los horarios pertinentes. Si hasta ahora yo por ejemplo, sin ser de osona y que no tengo coche, no tenía ni la más remota idea de cuales son los transportes interurbanos que existen en esa comarca, ahora tengo una referencia clarísima de cuales son los trayectos que existen, y de querer o tener que ir a un determinado pueblo pues puedo ir directamente a comprobar cuales serían los horarios que se ofrecen. Planos de estos deberían de existir para todas las regiones y comarcas, no mejoran el transporte en sí, pero hacen mucho más fácil de saber cuales son las opciones de transporte público que existen.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 15/02/2014 1:51

http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/3491 ... s_jubilats

El bus urbà de Vic només serà gratuït pels jubilats i persones amb mobilitat reduïda que ingressin menys de 10.000 euros anuals


SAGI SERRA
última actualització: 13-02-2014 (14:04)
En els útlims anys el servei era gratuït pels majors de 65 anys, però a partir d'ara aquesta exempció només serà pels que tinguin una renda anual inferior als 10.000 euros. A la resta se'ls hi aplicarà un descompte del 65%. El mateix escalat s'aplicarà a les persones amb mobilitat reduïda.
El regidor de serveis, Antoni Serrat, explica que també obtindran bonificacions les persones registrades a l'atur.

D'aquesta manera hi ha cinc tipus de tarifes: el bitllet senzill que costa 1,75 euros. La T10 en val 9 i la T10 social, 8,2. La T-50 en costa 45 i la T-100, 90. Des que l'actual equip de govern va aplicar el nou règim tarifari, el servei de bus urbà ha vist triplicat el nombre d'usuaris, arribant als 600.0000 el 2011.

Els dos últims anys hi ha hagut una davallada d'un 12 per cent cada any, però tan entre els usuaris de pagament com entre que els que gaudien de bonificaicons.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3510
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 15/02/2014 12:52

Té llògica aquesta modificació, lo que també tindria llògica es que als no-jubilats que ingressin menys de 10000 €/any també se'ls deixes gratuit.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 23/10/2014 16:18

http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... tots/sants

Vic habilita un servei de bus gratuït al cementiri per Tots Sants

Mapa i horaris de les línies

Redacció Osona.com | Actualitzat el 23/10/2014 a les 15:23h
Arxivat a: Municipis, Tots Sants, bus, cementiri, Ajuntament de Vic
Com cada any, l’Ajuntament de Vic ofereix un servei d’autobús gratuït per tal de poder accedir al cementiri el dissabte, 1 de novembre, dia de Tots Sants. La iniciativa pretén facilitar que tota la ciutadania pugui arribar al cementiri en transport públic.

Destacar que el cementiri municipal, des del 22 d’octubre i fins al 2 de novembre, amplia el seu horari habitual i s’hi podrà accedir cada de 9:00 a 18:00 h.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1617
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 06/12/2014 13:43

Ara que l 1 de gener, es realitza la integració a la comarca, seria interessant implusar aquest projecte. Un servei mancomunat a tots aquests municipis milloraria la movilitat a la zona, i fer-lo més accessible i atractiu, amb més parades i atenent a moltes més zones. Caldria donar serveis a zones com: Gràcia i l Erm de Manlleu, el Gurri, les Penediques i la Roca a Taradell.

Drixo una proposta de servei:
- Linia urbana Vic-Sud fusió de les actuals 1 i 2. Cada 30 min.
- Linia urbana Vic-nord, actual 3. Cada 30 min.
- Linia Vic-la Guixa-Sta.Eulàlia. Estació-Guixa-Vivet-Sta.Eulàlia-Guixa-Montseny-Remei-Pl.Sta.Anna-Estació. Cada 60 min.
- Linia Vic-Gurb. Estació-J.Callís-lEsperança-Gurb-Vila-seca-Ronda-Cabra-MasGalí-SotPradals-Clínica-Estació. Cada 60min.
- Linia Vic-Manlleu. Estació-MasBeuló-Granollers-Manlleu-Gràcia-Estació i viceversa. Cada 60 min.
- Linia Vic-Roda. Estació-Clínica-PAE-Creu-Roda-Malloles-Bruguer-Hospital-Pl.Sta.Anna-Estació. Cada 60min.
- Linia Vic-Calldetenes/Folgueroles/St.Julià. Estació-Adoberies-St.Llàtzer-Calldetenes-St.Julià-Titus-Folgueroles-Calldetenes-St.Llàtzer-Hospital-Estació. Cada 60min.
- Linia Vic-Sta.Eugènia-Taradell. Estació-Hospital-Sta.Eugènia-Madriguera-Taradell-St.Miquel-Penediques-Roca-Sta.Eugènia-Pl.Sta.Anna-Estació. Cada 60min.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 20/10/2015 13:24

Com cada any, l'ajuntament de Vic habilita un servei especial de bus urbà, per accedir al cementiri per Tots Sants.

http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... tots/sants

RUTES Vic ofereix bus gratuït per al cementiri el dia de Tots Sants

Consulteu mapa i horaris

Anastàsia Klimkovich | Actualitzat el 20/10/2015 a les 10:22h
Arxivat a: Societat, Tots Sants, autobús, transport públic, cementiri
L'Ajuntament de Vic, com cada any, oferirà un servei d'autobús gratuït per tal de poder accedir al cementiri el diumenge, dia 1 de novembre, dia de Tots Sants. La iniciativa vol facilitar que la ciutadania pugui arribar a les instal·lacions en transport públic.

Destacar que el cementiri municipal, des del dia 22 d’octubre i fins al pròxim 2 de novembre, amplia el seu horari habitual i s’hi podrà accedir cada dia de 09.00 h a 18.00 hores.


Consulteu la ruta i horaris del autobús pel dia de Tots Sants / Vic


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 18/01/2016 19:26

Afectacions a la L4 de l'urbà de Vic

http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... ifica/ruta

La línia 4 del bus urbà de Vic modifica la ruta

Mesures provisionals, a causa de les obres de la nova variant de Calldetenes


Especial: La variant de Calldetenes
Redacció Osona.com | Actualitzat el 18/01/2016 a les 07:35h
Arxivat a: Municipis, transport públic, variant de Calldetenes, bus, bus urbà

Imatge

Mapa de la nova ruta de la línia 4 de bus a Vic. Foto: Ajuntament de Vic


Degut a les obres de la nova variant de Calldetenes, la línia 4 del bus urbà de Vic modifica a partir d'avui, 18 de gener, una part del seu recorregut de manera provisional, ja que l’avinguda Miquel dels Sants Salarich i Torrents serà d’un únic sentit cap al carrer Bon Aire. En aquest sentit també s’han vist afectades tres parades de les que hi havia fins ara:

- A l’avinguda Miquel dels Sants Salarich i Torrents canvien d’ubicació les parades dels extrems: la parada de l’extrem en sentit Vic passa a situar-se al carrer Francesca Bonemaisson i la parada que hi havia sentit Calldetenes passa al carrer Bon Aire, en sentit a la rotonda el·líptica situada just després del primer pas de vianants, on hi ha una marquesina.

- La parada del mig de l’avinguda Miquel dels Sants Salarich i Torrents de moment es continuarà mantenint.

- La tercera parada afectada és la del carrer Bon Aire amb marquesina que se situarà al mateix carrer, en sentit contrari.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/10/2016 16:10



Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 18/03/2017 1:23

Portada de l'edició d'Osona i el Ripollès del diari El 9 Nou. Només he trobat la notícia en paper, en digital encara no es penjada.

Imatge


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3767
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 28/07/2017 1:13

Finalment l'urbà de Vic, s'integrarà a l'ATM

http://el9nou.cat/osona-ripolles/actual ... i-de-latm/

El bus urbà de Vic s’integra al sistema tarifari de l’ATM

A partir del 12 de setembre els usuaris podran disposar de nous títols com la T-10 o la T-16


Txell Vilamala 27/07/2017 | 13:42 Vic

El ple de l’Ajuntament de Vic ha aprovat aquest dimecres per unanimitat que la xarxa de bus urbà de la ciutat s’integri al sistema tarifari integrat de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), la qual cosa significa que -a partir del 12 de setembre- els usuaris podran comprar títols com la T-10 o la T-16, una targeta perquè tots els menors de 16 anys puguin fer servir el bus gratuïtament.

Aquests nous títols se sumaran als actuals i també es revisaran els itineraris, amb l’objectiu que els busos facin més parades a les zones esportives, al tanatori o als centres educatius. Un dels contres de la integració és, d’altra banda, que el preu del bitllet senzill variarà gradualment al llarg de 4 anys, per equipar-se a les tarifes de l’ATM i passant de l’euro amb 75 cèntims als dos euros amb 10. El consistori i l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà defensen, però, que els avantatges superen de tros els inconvenients.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1617
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 25/09/2017 14:00

Properament es restructurarà part de les línies, per passar de 5 linies a 9.

Per exemple, la L4 farà el recorregut a l'inversa, primer per l'Hospital i tornada per Sta.Anna. La L6 farà entre la Guixa amb el Tanatori passant per Sta.Anna. La L9 farà com l'actual tram de Gurb de la L5 arribant a més llocs de Gurb.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”