Authosa

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Authosa

EntradaAutor: sag470 » Dilluns 04/01/2010 20:00

Vist el que ha passat amb Transports Lydia, obro aquest tema sobre aquesta empresa de Barcelona. Aquesta empresa pertany al grup TCC de Moventis. Atès que quan acabi la concessió de les linies 86 i 87 podria passar el mateix, quan acaben les concessions d'aquestes linies?
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1174
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Authosa

EntradaAutor: automotorserie 436 » Dimecres 06/01/2010 21:30

Authosa ya perdió la histórica línea 85, el antiguo Casas, (de horta a Acda Tibidabo), por el "acoso" de TMB, desconozco el futuro de la 86 y la 87,aquí te dejo un link interesante.

http://campus.uoc.org/~jmora/lineas/casas.html

http://campus.uoc.org/~jmora/lineas/87.html

http://cv.uoc.edu/~jmora/lineas/86.html
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
 
Entrades: 635
Membre des de: Diumenge 17/08/2008 20:47

Re: Authosa

EntradaAutor: m.h.t. » Dimecres 02/02/2011 1:50

sag470 ha escrit:Atès que quan acabi la concessió de les linies 86 i 87 podria passar el mateix, quan acaben les concessions d'aquestes linies?

Doncs finalitzen aquest mes de febrer, i per això l'EMT ja les ha tret a concurs. ;) Torni a guanyar o no AUTHOSA, serà curiós veure quines empreses es presenten.

La 185 seguirà sent de TMB, ja que no s'ha tret a concurs.

automotorserie 436 ha escrit:[...] desconozco el futuro de la 86 y la 87 [...]

Las líneas 86 y 87 seguirán siendo titularidad de la EMT, por tanto no pasará como con las líneas de Lydia, donde TMB pasó a ser la titular y las subcontrató a Sagalés.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 959
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Authosa

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dijous 03/02/2011 10:28

La veritat és que aquestes línies (o "mini-xarxes" de poques línies) semblen les més "vulnerables", perquè per si mateixes no suposen una gran flota, i qualsevol gran grup s'hi pot presentar al concurs sense més dubtes que la rendibilitat econòmica (de fet no crec que en tinguin dubtes; si no n'hi ha, de rendibilitat prevista, no s'hi presenten)

A títol "romàntic", sí que fa llàstima que les petites companyies (Lydia, AUTHOSA, etc.) desapareguin, o perdin línies "de tota la vida". Per molt que AUTHOSA sigui una petita companyia, però d'un grup no tan petit.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
 
Entrades: 5248
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Authosa

EntradaAutor: Trytasa Baldaquino » Dijous 03/02/2011 17:05

Se sap al final què ha passat amb la concessió?

No sé de la seva rentabilitat fins fa un any, però del que sí estic segur és que l'obertura del metro Horta-Vall d'Hebron ha fet molt de mal a la 86 i la 87.

Ara bé, tractant-se d'un barri costerut com el Carmel, crec que és d'interés (necessitat) públic mantenir-les, ni que sigui com a busos de barri.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
 
Entrades: 359
Membre des de: Dissabte 21/07/2007 22:56
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Re: Authosa

EntradaAutor: m.h.t. » Dimarts 10/05/2011 17:14

Trytasa Baldaquino ha escrit:Se sap al final què ha passat amb la concessió?

L'EMT ja ha fet pública la ressolució del concurs. Ha guanyat AUTHOSA. ;) Per tant, renova les línies 86 i 87 d'Horta i Gràcia durant 5 anys (prorroglables 3 més).

Com ja vaig dir anteriorment, m'agradaria saber quines empreses més es van presentar al concurs... :roll:

Trytasa Baldaquino ha escrit:No sé de la seva rentabilitat fins fa un any, però del que sí estic segur és que l'obertura del metro Horta-Vall d'Hebron ha fet molt de mal a la 86 i la 87.

Et puc dir que una de les condicions del nou contracte és la reducció del 10% del servei en ambdues línies. :cari
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 959
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Authosa

EntradaAutor: Ismael_BCN » Dimecres 11/05/2011 12:51

A los usuarios les va dar un ataque de risa saber que reducen la frecuencia de paso, y asi que van a hacer echar a algun conductor a la cola del paro o a ahorrarse autobuses?, porque si eso es potenciar el transporte público, vamos mal, y a quien no le guste cojer el metro o padezca vertigo o claustrofobia como yo cuando va en metro, que hace, se pone a esperar el autobús cuando quiera venir, porque pongamos el ejemplo de la linea 87, yo lo cojo en Horta y quiero ir a los FGC de Gracia, con el bus voy directo aunque da varias vueltas, pero el metro, deberia de cojerlo hasta Vall, d´hebron, cambiar a la linea 3 hasta Diagonal, hacerme ese pasillo que aunque tenga cintas transportadoras es mas largo que el túnel de la rovira, :x y luego cojer los FGc marcar de nuevo, y subirme a Gracia, se tarda menos en bus que en el metro y ademas te ahorras ascensores, o escaleras, y largos pasillos, pero bueno yo tengo ese punto de vista.

Un Saludo, Ismael
Ismael_BCN
N5
N5
 
Entrades: 95
Membre des de: Dijous 29/07/2010 16:52
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

A Gràcia

EntradaAutor: Guigui » Dimecres 11/05/2011 13:01

En tens prou amb baixar a Fontana. Ara, si tanta claustrofòbia et causa el metro i igualment no et fa res trigar una bona estona més amb el 87, tampoc et vindrà d'esperar 5 minuts més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23793
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Authosa

EntradaAutor: Trytasa Baldaquino » Dimecres 11/05/2011 17:49

Ismael_BCN ha escrit:A los usuarios les va dar un ataque de risa saber que reducen la frecuencia de paso, y asi que van a hacer echar a algun conductor a la cola del paro o a ahorrarse autobuses?, porque si eso es potenciar el transporte público, vamos mal, y a quien no le guste cojer el metro o padezca vertigo o claustrofobia como yo cuando va en metro, que hace, se pone a esperar el autobús cuando quiera venir, porque pongamos el ejemplo de la linea 87, yo lo cojo en Horta y quiero ir a los FGC de Gracia, con el bus voy directo aunque da varias vueltas, pero el metro, deberia de cojerlo hasta Vall, d´hebron, cambiar a la linea 3 hasta Diagonal, hacerme ese pasillo que aunque tenga cintas transportadoras es mas largo que el túnel de la rovira, :x y luego cojer los FGc marcar de nuevo, y subirme a Gracia, se tarda menos en bus que en el metro y ademas te ahorras ascensores, o escaleras, y largos pasillos, pero bueno yo tengo ese punto de vista.

Un Saludo, Ismael


Evidentemente, tardarías menos con un autobús que te hiciera el servicio no sólo hasta Gracia, sino hasta tu destino final (y si es sin paradas, mejor)

Por suerte o desgracia, la finalidad del transporte público es combinar comodidad con servicio público optimizado, y si no hay una masa crítica que lo necesite hacer circular autobuses semivacíos es un crimen económico y medioambiental.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
 
Entrades: 359
Membre des de: Dissabte 21/07/2007 22:56
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Re: Authosa

EntradaAutor: Miquel » Divendres 14/09/2012 23:04

Algú sap si han retallat les expedicions de la línia 86 cap a Maria Labèrnia?

Als horaris de TCC només apareix fins a Calderón de la Barca, i des de sempre havia sortit en una mena de prolongació les expedicions a Labèrnia.

I l'altre dia hi vaig anar caminant però no vaig veure cap parada amb l'adhesiu del 86, tot i que com que era el primer cop que hi anava, desconec si mai van arribar a existir en aquella zona.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3669
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Authosa

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dissabte 15/09/2012 22:52

Me'n recordo que els hi anava molt just de temps anar a Labèrnia, i com que ara hi ha el 119 i el metro hauran pensat que hi ha prou combinació.
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3585
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Authosa

EntradaAutor: m.h.t. » Dimarts 03/04/2018 22:32

Tornen a sortir a concurs les línies d'Authosa (86 i 87):

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&

Sortiran el 30 de juliol, quan sabrem si hi ha alguna novetat al servei. Possiblement, s'exigeixin busos híbrids convertibles (tipus Vectia Teris), ja que s'hi van estar fent proves el passat any.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 959
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona


Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants