Baixbus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Re: Baixbus

EntradaAutor: m.h.t. » Diumenge 12/11/2017 22:36

sag470 ha escrit:Mohn:
- 13 eléctricos 12m: Irizar i2e (espero que no), Heuliez GX-ELEC
- 14 híbridos 18m: Heuliez GX-437HYB, o el IvecoBus Urbanway 18 hybrid.

Per què dius això?? Tan 'dolents' han sortit els Irizar i2e?? :o Per uns busos de "de proximitat" que tenim (Irizar; País Basc), val la pena apostar per ells en comptes de comprar tants xassisos a firmes d'Alemanya i a Itàlia. Penso jo...

I els articulats de 18m poden ser també Solaris Urbino 18 i/o Volvo 7900 com TMB, no?? Recordem que han de ser de 4 portes, per a la nova BRT Cornellà-Castelldefels. ;)
sag470 ha escrit:Rosanbus:
- 6 híbridos 18m: ni los tradicionales Man ni Castrosua (Vectia) tienen en su catálogo, qué será Heuliez GX-437HYB?

No sabia que Rosanbus comprés també articulats. Per a l'L12, segurament. Els hi calen.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 885
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Baixbus

EntradaAutor: albert28 » Dilluns 13/11/2017 22:15

Ara la CJ ha agafat el O/F del 109 de darrera de Sants. Imatge
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1404
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Baixbus

EntradaAutor: victorromo99 » Dijous 28/12/2017 22:13

Bona nit a tothom,
Com sabeu, fins ara les pantalles informatives i la megafonia dels autobusos de Baixbus, només estaven en funcionament a les línies de Rosanbus i a les línies de Nitbus de Mohn, doncs ara mateix acabo de veure a l'Aeroport T1 el bus 295 a la L99 i la pantalla funciona, surten les parades, el que no se és si la megafonia funciona, desconec si les pantalles funcionen només a aquesta línia o ja funcionen a totes les línies de Mohn. En sabeu alguna cosa?
victorromo99
N5
N5
 
Entrades: 107
Membre des de: Dissabte 21/12/2013 15:01
Ubicació: Magòria (L8)

Re: Baixbus

EntradaAutor: albert28 » Dijous 28/12/2017 23:19

victorromo99 ha escrit:Bona nit a tothom,
Com sabeu, fins ara les pantalles informatives i la megafonia dels autobusos de Baixbus, només estaven en funcionament a les línies de Rosanbus i a les línies de Nitbus de Mohn, doncs ara mateix acabo de veure a l'Aeroport T1 el bus 295 a la L99 i la pantalla funciona, surten les parades, el que no se és si la megafonia funciona, desconec si les pantalles funcionen només a aquesta línia o ja funcionen a totes les línies de Mohn. En sabeu alguna cosa?

Que no sigui un vehicle del nitbus que per rotació faci algun servei diurn... :roll:
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1404
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Baixbus

EntradaAutor: victorromo99 » Divendres 29/12/2017 2:37

albert28 ha escrit:
victorromo99 ha escrit:Bona nit a tothom,
Com sabeu, fins ara les pantalles informatives i la megafonia dels autobusos de Baixbus, només estaven en funcionament a les línies de Rosanbus i a les línies de Nitbus de Mohn, doncs ara mateix acabo de veure a l'Aeroport T1 el bus 295 a la L99 i la pantalla funciona, surten les parades, el que no se és si la megafonia funciona, desconec si les pantalles funcionen només a aquesta línia o ja funcionen a totes les línies de Mohn. En sabeu alguna cosa?

Que no sigui un vehicle del nitbus que per rotació faci algun servei diurn... :roll:


La majoria dels vehicles que fan Nitbus també fan serveis diürns, però a les línies diürnes les pantalles es queden en blanc sense mostrar parades ni res, per això m'ha estranyat veure la pantalla funcionant a una línia diürna
victorromo99
N5
N5
 
Entrades: 107
Membre des de: Dissabte 21/12/2013 15:01
Ubicació: Magòria (L8)

NitBus

EntradaAutor: Javi M » Divendres 29/12/2017 21:29

victorromo99 ha escrit:La majoria dels vehicles que fan Nitbus també fan serveis diürns

No sé si efectivament són la minoria, però al NitBus acostumo a veure busos vells que no es veuen de dia. També molts d'aquests cotxes porten decoració pròpia de NitBus.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1517
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Baixbus

EntradaAutor: victorromo99 » Dissabte 30/12/2017 3:40

Si, aquests que dius són els Man Burillo, aquests són exclusius pel Nitbus però si van justos de vehicles a vegades surt algun a fer servei diürn, o a l'estiu a fer el L94 express. La resta que no són Man Burillo fan servei diürn i nocturn.
victorromo99
N5
N5
 
Entrades: 107
Membre des de: Dissabte 21/12/2013 15:01
Ubicació: Magòria (L8)

Re: Baixbus

EntradaAutor: sag470 » Dissabte 30/12/2017 19:40

m.h.t. ha escrit:
sag470 ha escrit:Mohn:
- 13 eléctricos 12m: Irizar i2e (espero que no), Heuliez GX-ELEC
- 14 híbridos 18m: Heuliez GX-437HYB, o el IvecoBus Urbanway 18 hybrid.

Per què dius això?? Tan 'dolents' han sortit els Irizar i2e?? :o Per uns busos de "de proximitat" que tenim (Irizar; País Basc), val la pena apostar per ells en comptes de comprar tants xassisos a firmes d'Alemanya i a Itàlia. Penso jo...

I els articulats de 18m poden ser també Solaris Urbino 18 i/o Volvo 7900 com TMB, no?? Recordem que han de ser de 4 portes, per a la nova BRT Cornellà-Castelldefels. ;)
sag470 ha escrit:Rosanbus:
- 6 híbridos 18m: ni los tradicionales Man ni Castrosua (Vectia) tienen en su catálogo, qué será Heuliez GX-437HYB?

No sabia que Rosanbus comprés també articulats. Per a l'L12, segurament. Els hi calen.

Els Irizar no són dolents. Hi ha certs punts que no els veig adients pel servei. Técnicament van molt bé, amb bona autonomia. De disseny, personalment els veig com un clase II de pis baix, i no un clase I, com cal pel servei. Després hi ha el tema economic, que tinc molts dubtes que els 800000€ que costen tinguin avantatges sobre els 600000€ dels Solaris per exemple.
Els Volvo, Solaris i Mercedes no es poden descartar, com d'altres, pero ja se sap la preferencia de Baixbus pel seu soci constructor.
Per la B1 del BRCat, poden anar bé els IvecoBus Crealis o el Heuliez GX Linium, per tal de tenir algun tret diferenciador sobre la resta i estar completament dissenyat pel servei BRT.
Els articulats de Rosanbus són un enigma. La L14 podria portar. La L12 no pot portar. La L10 pot ser, ja que hi ha el projecte de reformar-la (pero no crec que faci falta). I és més, el fet que ni Man ni Castrosua fabriqui un cotxe que s'ajusti, em genera més dubtes. Només cal recordar el Tempus que varen comprar i va anar directament a Oliveras (2226).
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1135
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Baixbus

EntradaAutor: davroca5 » Dissabte 30/12/2017 21:38

sag470 ha escrit: La L10 pot ser, ja que hi ha el projecte de reformar-la (pero no crec que faci falta)


Què en sabem, d'això? Sóc veí del barri de Can Boixeres i estem fins al nassos que la única línia que ens comunica cap al centre de L'Hospitalet passi cada 20 minuts i que, a més, el L85 i L10 vagin enganxats (la majoria de vegades un darrere l'altre... :roll: ). Al ple de l'Ajuntament es va aprovar una moció per demanar més autobusos, però crec que el problema d'aquesta línia es que és massa llarga, i a molts trams els autobusos anirien transportant aire amb freqüències cada 6-12 minuts (per posar un exemple).

Crec que una bona idea seria crear una nova línia urbana a L'H que unís el barri de Can Boixeres amb l'hospital de Bellvitge, compartint traçat amb la L10 pero amb freqüències de bus urbà. Alguna cosa així:

Imatge
Salut!
#volemL9
Avatar de l’usuari
davroca5
N7
N7
 
Entrades: 473
Membre des de: Dissabte 01/06/2013 16:47
Ubicació: Tutututú. Pròxima estació: Can Boixeres

L10

EntradaAutor: Javi M » Diumenge 31/12/2017 0:36

Molt d'acord en què la connexicó de Can Boixeres amb el centre és dolenta, però em sembla la pitjor de les idees crear una nova línia de bus que solapès la L1 del metro des de l'estació fins a Bellvitge. Recordem que la L14 ja fa aquest recorregut amb una freqüència de 7 minuts, en aquest cas solapant-se amb el metro des de Can Serra fins a Bellvitge.

La millor solució és carregar-se les animalades que fa la L10 per Sant Joan Despí, podent així augmentar la freqüència amb el mateix nombre d'autobusos. També s'hauria de mantenir l'actual traçat provisional a El Prat, no recuperant l'original amb giragonses, un cop finalitzin les obres a l'Av. Verge de Montserrat.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1517
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Anterior

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot], Yahoo [Bot] i 4 visitants