Baixbus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Re: Baixbus

EntradaAutor: França451 » Dimecres 12/04/2017 22:11

adriaesc ha escrit:Doncs teòricament només hi ha tres casos singulars, dos d'ells al Baix Llobregat: (enllaç)
  • La relació Sant Feliu de Llobregat – Molins de Rei (en tots els modes): els desplaçaments entre Sant Feliu de Llobregat (zona 1) i Molins de Rei (zona 2B), i viceversa, es poden realitzar amb targetes multiviatges (T-10, T-50/30, T-70/30 i T-FM/FN 70/90) d’una sola zona tarifària sense fer transbordaments.
  • La relació Sant Boi de Llobregat - Santa Coloma de Cervelló (en tots els modes): els desplaçaments entre Sant Boi de Llobregat (zona 1) i Santa Coloma de Cervelló (zona 2B), i viceversa, per a tots els títols integrats són d’una sola zona tarifària i es poden fer transbordaments.
  • L’estació de les Planes de FGC: els desplaçaments entre l’estació de les Planes (zona 1) de FGC i la resta d’estacions de Sant Cugat (zona 2C), i viceversa, per a tots els títols integrats són d’una sola zona tarifària i es poden fer transbordaments al transport urbà.

Per comptar zones, el cercador de l'ATM és molt útil, i n'hi ha una versió de comptador de zones i una altra de títols.


Cito de nuevo el mensaje de Adrià para explicar por qué lo que dice Eduardo de la L76 es así. La propia normativa así lo indica y las tarjetas de viajes ilimitados validadas como primera validación en uno de estos dos municipios permiten recorrer la línea entera con tarjeta de 1 zona por este motivo y porque la Colonia Güell tiene una parte perteneciente a Sant Boi y otra a Santa Coloma. De todos modos una tarjeta validada como primera validación en Barcelona, tengo mis dudas de que la máquina te la acepte en Cesalpina de regreso. De ida debe aceptarla según los códigos ATM puesto que Sant Boi pertenece a zona 1 ATM, pero teóricamente, en Cesalpina sólo debe aceptar cuando sea una tarjeta de viajes ilimitados, aquellas cuya primera validación haya estado o en los municipios de zona 2C o en Sant Boi, que es el código 26. Otra cosa es que Baixbus le haga la pirula a la ATM y Cesalpina acepte una T Trimestre validada en Barcelona.
Un saludo.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 996
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Baixbus

EntradaAutor: albert28 » Dimarts 11/07/2017 14:40

A partir d'avui, nova parada a la L79 a Cornellà a l'alçada de les aigues.
Imatge
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1355
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Baixbus

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 03/09/2017 21:16

A partir del 8/9, nova L30 urbana de Sant Just.

Plànol: http://informacio.santjust.net/media/documents_complementaris/L30_07_2017_of.pdf

Per aixó, modifiquen la L10 per deixar d'anar a Mas Lluí, que ho fa la L30.

No se amb qué ho faran, suposo que amb un dels Magnus més antics, dels de les LH1-LH2. Podrien aprofitar per comprar un Magnus nou, o un Indcar Cytios, amb lo just de flota que va Rosanbus.

Em sorpren que no ho faci Soler i Sauret, que és el titular de l'urbà de Sant Just.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1054
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

L30

EntradaAutor: Javi M » Dimecres 06/09/2017 20:49

Efectivament inicialment es preveia que fos de SiS. Però no perquè sigui urbana de Sant Just (que no ho és, sinó que és 100% AMB), sinó perquè el pla inicial era perllongar la línia en una segona fase fins a Zona Universitària d'una banda, i fins a Rodalies de Sant Feliu per l'altra (coincidint amb el traçat del perllongament revindicat de la L3, d'aquí el nom "L30").

El tema és que SiS ja opera quasi la meitat del trajecte previst per a la L30 (Pl. Parador - Z. U.). I, a més, per desgràcia, continuen tenint la comcessió en exclussiva de la relació entre Sant Feliu i Barcelona. Aquests dos fets em fan pensar que ha passat a un segon pla el perllongament de la L30 fins a Z. U., si bé em consta que encara es preveu ña connexió amb Rodalies a curt termini.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1454
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Baixbus

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dilluns 11/09/2017 21:39

Últimament agafo sovint la LH2 de Riera Blanca a Collblanc en diferents moments entre 16 a les 19h i sempre va a petar i amb els ditxosos midis, Baixbus també es va apuntar a la moda de fotre midis a línies que tota la vida havien anat perfectament amb standards i ara en paguem les conseqüències. I a més, es una miseria 15 minuts els feiners i 30 els festius a les línies principals d'Hospitalet que fan tots els recorreguts que no fa el metro i amb unes pendents del copón >:(
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3542
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants