En total, 45 estàndards híbrids (dels quals 6 "endollables"), 34 articulats híbrids (dels quals 7 "endollables") i 17 estàndards elèctrics.

Hora i data actual: Diumenge 24/01/2021 13:14
Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 30/10/2020 21:41
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 03/11/2020 18:14
Entrada Autor: albert28 » Dimecres 04/11/2020 12:07
La més cara dius...? Doncs no entenc si realment tenien pensat Oliveras conservar la empresa o no.m.h.t. ha escrit: ↑Dimarts 03/11/2020 18:14Ja s'ha obert el sobre C (proposta econòmica, objectiu de viatgers i vehicles provisionals) per la concessió d'Oliveras:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=71148871
La UTE MonBus-Julià ha presentat l'oferta més econòmica, com de costum. Per contra, BaixBus Oliveras, l'actual gestor, n'ha presentat la més cara.
Tenint el compte que la UTE MonBus-Julià ja havia quedat en primera posició en proposta tècnica, és prou evident que guanyen la concessió.![]()
Entrada Autor: almohadillaordena » Dijous 10/12/2020 21:38
Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 11/12/2020 1:57
Hombreeeee, ya se están dando cuenta que Monbus está jugando sucio.almohadillaordena ha escrit: ↑Dijous 10/12/2020 21:38AMB llama a Monbus para que de explicaciones y desgloses que certifiquen el bajo coste económico de su oferta en el concurso de Oliveras. Considera la oferta económica de Monbus como "anormal"
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=73475651
Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”