Redistribució de sèries a TMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4140
Ubicació: Barcelona

Re: Reordenació de sèries a TMB

Entrada Autor: Miquel » Dijous 06/10/2011 16:29

m.h.t. ha escrit:Avui s'han dut a terme els últims canvis de cotxeres del pla de reestructuració de sèries. Les línies 41 i 51 han passat de Triangle a Zona Franca (ja ho van fer la 50 i la 55 fa pocs mesos), la 71 ha passat d'Horta a Triangle, i les línies 13, 107 i 125 de Zona Franca a Ponent. ;)

Això respón al pla de TMB per especialitzar Zona Franca en Gas Natural. Des d'avui, aquesta cotxera ja no alberga cap bus de gasoil.
Al 32, han tornat els 78XX, la 11 torna a ser multicultural, i com heu dit, a la 71 porten 67XX.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 1786
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 06/10/2011 23:54

Pau5321 ha escrit:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè llavors Horta s'ha quedat amb menys serveis, i Triangle també, Zona en tindrà ara més amb standard, pero que ho deuen cobrir totes les noves sèries que han arribat.
S'han mogut 24XX d'Horta a Ponent, i 44XX de Zona Franca a Ponent. Sembla que ha estat l'únic transvassament de cotxes.

La 41 ara es cobreix en laborables amb 17XX baixos (ara deu estar quasibé tota la sèrie circulant). Serà interessant veure quins articulats posaran al cap de setmana. :roll:
Pau5321 ha escrit:I suposo que els cotxes de la serie 4400 que hi havia a Zona han anat a ponent, no?
Sí, tots ells assignats a les línies 13, 107, 115 i 125. La 115 també s'ha traspassat de Zona a Ponent, que se'm va oblidar.


Salvem l'Estació de França!

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 08/10/2011 3:21

m.h.t. ha escrit:
Pau5321 ha escrit:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè llavors Horta s'ha quedat amb menys serveis, i Triangle també, Zona en tindrà ara més amb standard, pero que ho deuen cobrir totes les noves sèries que han arribat.
S'han mogut 24XX d'Horta a Ponent, i 44XX de Zona Franca a Ponent. Sembla que ha estat l'únic transvassament de cotxes.

La 41 ara es cobreix en laborables amb 17XX baixos (ara deu estar quasibé tota la sèrie circulant). Serà interessant veure quins articulats posaran al cap de setmana. :roll:
Pau5321 ha escrit:I suposo que els cotxes de la serie 4400 que hi havia a Zona han anat a ponent, no?
Sí, tots ells assignats a les línies 13, 107, 115 i 125. La 115 també s'ha traspassat de Zona a Ponent, que se'm va oblidar.
Gràcies! I els 34xx saps si s'han avistat en linies d'altres cotxeres? Aquesta setmana almenys fins ahir, la 73 només portava 5 articulats, i la resta eren 82xx, que em van dir que era per sustituir els articulats que faltaven perquè se'ls van emportar a una altre cotxera


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Miquel
Administrador
Entrades: 4140
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 08/10/2011 9:23

pau5321 ha escrit:
m.h.t. ha escrit:
Pau5321 ha escrit:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè llavors Horta s'ha quedat amb menys serveis, i Triangle també, Zona en tindrà ara més amb standard, pero que ho deuen cobrir totes les noves sèries que han arribat.
S'han mogut 24XX d'Horta a Ponent, i 44XX de Zona Franca a Ponent. Sembla que ha estat l'únic transvassament de cotxes.

La 41 ara es cobreix en laborables amb 17XX baixos (ara deu estar quasibé tota la sèrie circulant). Serà interessant veure quins articulats posaran al cap de setmana. :roll:
Pau5321 ha escrit:I suposo que els cotxes de la serie 4400 que hi havia a Zona han anat a ponent, no?
Sí, tots ells assignats a les línies 13, 107, 115 i 125. La 115 també s'ha traspassat de Zona a Ponent, que se'm va oblidar.
Gràcies! I els 34xx saps si s'han avistat en linies d'altres cotxeres? Aquesta setmana almenys fins ahir, la 73 només portava 5 articulats, i la resta eren 82xx, que em van dir que era per sustituir els articulats que faltaven perquè se'ls van emportar a una altre cotxera
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).
I els 82XX són habituals a la 73.


El metro de Barcelona amb motoristes!

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 08/10/2011 16:16

Miquel ha escrit:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).
I els 82XX són habituals a la 73.
Doncs jo vaig anar en el 73 el dimecres i dijous, i el conductor que normalment porta un articulat, estava portant un 82xx, a part de que molts més que portaven articulats cada dia, estaven portant 82xx. Em va comentar el conductor que estaven portant els 82xx perque se'ls havien emportat molts 34xx, els unics articulats que vaig veure (i vaig veure tots els cotxes que portava la linia) van ser: 3009, 3422, 3419 i 3404.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Miquel
Administrador
Entrades: 4140
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 08/10/2011 16:25

pau5321 ha escrit:
Miquel ha escrit:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).
I els 82XX són habituals a la 73.
Doncs jo vaig anar en el 73 el dimecres i dijous, i el conductor que normalment porta un articulat, estava portant un 82xx, a part de que molts més que portaven articulats cada dia, estaven portant 82xx. Em va comentar el conductor que estaven portant els 82xx perque se'ls havien emportat molts 34xx, els unics articulats que vaig veure (i vaig veure tots els cotxes que portava la linia) van ser: 3009, 3422, 3419 i 3404.
Normalment, el mateix conductor, porta un mateix autobús i li hauran canviat el que portava sempre per un 8200, desconec amb exactitud el nombre de 3400 que portava la 73 en feiners, però no crec que fos més d'1/3 del total.


El metro de Barcelona amb motoristes!

otto28
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: otto28 » Diumenge 09/10/2011 19:18

Miquel ha escrit:
pau5321 ha escrit:
Miquel ha escrit:Sabeu si hi ha hagut material que s'ha mogut? Ho dic perquè
La 73, en dies laborables, no totes les unitats que tenen a la línia són 34XX, de fet, els articulats són minoria els laborables, cas contrari els Dissabtes i festius, on totes les unitats si porten 34XX o 30XX (tots articulats).
I els 82XX són habituals a la 73.
Doncs jo vaig anar en el 73 el dimecres i dijous, i el conductor que normalment porta un articulat, estava portant un 82xx, a part de que molts més que portaven articulats cada dia, estaven portant 82xx. Em va comentar el conductor que estaven portant els 82xx perque se'ls havien emportat molts 34xx, els unics articulats que vaig veure (i vaig veure tots els cotxes que portava la linia) van ser: 3009, 3422, 3419 i 3404.
Normalment, el mateix conductor, porta un mateix autobús i li hauran canviat el que portava sempre per un 8200, desconec amb exactitud el nombre de 3400 que portava la 73 en feiners, però no crec que fos més d'1/3 del total.

Hola:

Normalment, i "salvo error u omisión", els dies feiners i pel matí, van coberts amb articulats els següents torns: 1,4,6,8,14,15,20. últimanent, havien afegit el 17.



Miquel
Administrador
Entrades: 4140
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 20/11/2011 16:40

Per desgràcia, però no se quins moviments hi han hagut, la 76, comença a farcir-se de 7800 i cada cop, es veuen menys 8200.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23387
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 21/11/2011 15:25

Ja fa uns dies que veig 78xx al 92, i avui hi he vist més d'un 24xx.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dilluns 09/01/2012 20:49

Han passat la serie 2800 a Horta, avui estava la 73 plena de 2800, 2900 i 3400


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

alex0405gn(álex)
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: alex0405gn(álex) » Dilluns 09/01/2012 21:00

amb els mercedes-benz 0405n2 0405gn2 castrosua que pasarà amb ells els retiraran sovint?



Miquel
Administrador
Entrades: 4140
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 11/01/2012 20:43

pau5321 ha escrit:Han passat la serie 2800 a Horta, avui estava la 73 plena de 2800, 2900 i 3400
Cert, i d'igual manera, no veig rastre de cap 8200.

El 2200 i 2500 per la 27, 31 i 47.

Algú sap si han marxat a una altre cotxera o línia, o finalment, han estat retirats?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23387
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 11/01/2012 22:26

Els 92, que fins ara circulaven majoritàriament amb 2200 els feiners, ho fan amb 7900 des de fa uns dies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 792
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Divendres 13/01/2012 2:48

Segons es comenta a la web d'en Jose Mora, els 8200 han sigut donats de baixa i es trovan tots al Triangle.

A la primavera arrivarán 25 nous busos amb carroseria Tata Hispano, per sustituir els 2300 i 2500 que quedan.



Miquel
Administrador
Entrades: 4140
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 13/01/2012 9:21

foronda 141 ha escrit:Segons es comenta a la web d'en Jose Mora, els 8200 han sigut donats de baixa i es trovan tots al Triangle.

A la primavera arrivarán 25 nous busos amb carroseria Tata Hispano, per sustituir els 2300 i 2500 que quedan.
I els retiren sense dir ni piu :emprenyat , espero que en desin algun.

M'hauré d'acomiadar aviat dels 2500, que han estat els "meus" busos durant molts anys.


El metro de Barcelona amb motoristes!

otto28
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: otto28 » Dimarts 17/01/2012 7:50

Miquel ha escrit:
foronda 141 ha escrit:Segons es comenta a la web d'en Jose Mora, els 8200 han sigut donats de baixa i es trovan tots al Triangle.

A la primavera arrivarán 25 nous busos amb carroseria Tata Hispano, per sustituir els 2300 i 2500 que quedan.
I els retiren sense dir ni piu :emprenyat , espero que en desin algun.

M'hauré d'acomiadar aviat dels 2500, que han estat els "meus" busos durant molts anys.

hOLA:

Al igual que els 82XX, tambè es troven a la campa de Triangle, alguns 25XX dels mes alts i 6 dels primers 65XX. Dels més antics, només resta a la campa el 8219;els 83XX ja han desparescut



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5213
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 18/01/2012 9:11

Dubto que en preservin algun, de 82XX, ja que dels exemplars "moderns" emmagatzemats a Triangle es pot deduïr que el criteri per quedar-se amb algun és "per model", prescindint de model de carrosseria i encara més de sèrie.

Per exemple, hi ha el 3500, però cap altre 35XX (tot i que tenien una carrosseria diferent, i de fet la típica era la dels 3501-3571, mentre que el 3500 era únic i per tant atípic i no representatiu de la sèrie, per molt valor que se li pugui donar a ser el primer articulat adquirit per TMB una dècada després dels últims Pegaso 6035A), ni cap 36XX (carrosseria i em sembla que també caixa de canvis diferents, però també el mateix model Mercedes-Benz O405G)

Hi ha un 80XX (ara no recordo quin) de la primera sèrie, amb carrosseria MAN, la qual cosa possiblement descarti la preservació de cap 80XX dels últims, 81XX, 82XX i 83XX (tots ells el mateix model bàsic, tot i que una altra versió i amb carrosseries Castrosua diferents)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4140
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 18/01/2012 14:50

Fran-Ikarus ha escrit:Dubto que en preservin algun, de 82XX, ja que dels exemplars "moderns" emmagatzemats a Triangle es pot deduïr que el criteri per quedar-se amb algun és "per model", prescindint de model de carrosseria i encara més de sèrie.

Per exemple, hi ha el 3500, però cap altre 35XX (tot i que tenien una carrosseria diferent, i de fet la típica era la dels 3501-3571, mentre que el 3500 era únic i per tant atípic i no representatiu de la sèrie, per molt valor que se li pugui donar a ser el primer articulat adquirit per TMB una dècada després dels últims Pegaso 6035A), ni cap 36XX (carrosseria i em sembla que també caixa de canvis diferents, però també el mateix model Mercedes-Benz O405G)

Hi ha un 80XX (ara no recordo quin) de la primera sèrie, amb carrosseria MAN, la qual cosa possiblement descarti la preservació de cap 80XX dels últims, 81XX, 82XX i 83XX (tots ells el mateix model bàsic, tot i que una altra versió i amb carrosseries Castrosua diferents)
Pinta malament la cosa.

Per cert, algú sap que ha passat amb els 25XX de numeració baixa?? Se que fa uns anys, van enviar uns pocs a algun lloc, i fins fa poc, crec que eren per la 92.
Se que el 2200 encara hi és (el vaig avistar a la difunta 31 la setmana passada).

Per cert, els 2500 que es passejaven a la 31, han estat recol·locats a altres línies (27, 47, 71 i 73), també és deixa veure algun 2900 per la 76, 2600 per la 27 i 73, 2400 per la 60.


El metro de Barcelona amb motoristes!

otto28
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: otto28 » Dimecres 18/01/2012 22:06

Miquel ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Dubto que en preservin algun, de 82XX, ja que dels exemplars "moderns" emmagatzemats a Triangle es pot deduïr que el criteri per quedar-se amb algun és "per model", prescindint de model de carrosseria i encara més de sèrie.

Per exemple, hi ha el 3500, però cap altre 35XX (tot i que tenien una carrosseria diferent, i de fet la típica era la dels 3501-3571, mentre que el 3500 era únic i per tant atípic i no representatiu de la sèrie, per molt valor que se li pugui donar a ser el primer articulat adquirit per TMB una dècada després dels últims Pegaso 6035A), ni cap 36XX (carrosseria i em sembla que també caixa de canvis diferents, però també el mateix model Mercedes-Benz O405G)

Hi ha un 80XX (ara no recordo quin) de la primera sèrie, amb carrosseria MAN, la qual cosa possiblement descarti la preservació de cap 80XX dels últims, 81XX, 82XX i 83XX (tots ells el mateix model bàsic, tot i que una altra versió i amb carrosseries Castrosua diferents)
Pinta malament la cosa.

Per cert, algú sap que ha passat amb els 25XX de numeració baixa?? Se que fa uns anys, van enviar uns pocs a algun lloc, i fins fa poc, crec que eren per la 92.
Se que el 2200 encara hi és (el vaig avistar a la difunta 31 la setmana passada).

Per cert, els 2500 que es passejaven a la 31, han estat recol·locats a altres línies (27, 47, 71 i 73), també és deixa veure algun 2900 per la 76, 2600 per la 27 i 73, 2400 per la 60.

hola:

pel que es refereix als 25XX, i si no recordo malament, fins el 2518 estaven a Ponent. El que és un fet, és que els que estaven a Horta han passat a Triangle, però no tots, perquè hi ha uns quants aparcats a la campa de Triangle. El 2519 rodava avui al T-2 de la 40, i el 2520 estava a la 71. Així, ja están més a prop del cementiri (campa).
Algú sap perquè els donen de baixa abans que altres unitats més antigues? Problemes de durabilitat amb la carrosseria? Alguns 65XX dels baixos, p.e 6506, continuen rodant, i són més antics... Per no dir dels 23XX. Potser que la carrosseria Castrosua ha donat millor resultat.

Salutacions



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5213
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 21/01/2012 15:17

Seria curiós, perquè fa el 2004, durant la visita a TUSGSAL a les I Jornades Autobuseres vam tenir ocasió de parlar amb un veteraníssim mecànic (que havia passat tant per URBAS com per TUSA), i en preguntar-li quins dels molts vehicles que havien passat per les seves mans recomanaria, va respondre sense pensar-s'ho que els Caetano City Gold (en el cas de TUSGSAL, en tenien tant sobre Mercedes-Benz O405N2 com sobre MAN NL222).


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”