Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Sagrerenc » Dissabte 14/01/2012 13:54

metring ha escrit:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.

Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.
Sagrerenc l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 14/01/2012 14:01, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
 
Entrades: 1487
Membre des de: Dimarts 22/12/2009 17:17
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: victorcasta » Dissabte 14/01/2012 13:57

Sagrerenc ha escrit:
metring ha escrit:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.

Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau...


En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4525
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

Estacions L4 adaptades a PMR

EntradaAutor: Guigui » Dissabte 14/01/2012 14:05

victorcasta ha escrit:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...

Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23651
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Estacions L4 adaptades a PMR

EntradaAutor: victorcasta » Dissabte 14/01/2012 16:10

Guigui ha escrit:
victorcasta ha escrit:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...

Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.


No n'hi ha cap, perquè el desnivell entre el tren i l'andana no s'ha arreglat ni en les estacions remodelades.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4525
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

PMR a l'L4

EntradaAutor: Guigui » Dissabte 14/01/2012 17:41

Ni a Maresme-Fòrum?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23651
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dissabte 14/01/2012 18:13

La Pau L4 no està adaptada?

L1 Sant Andreu->Clot, L2 Clot->La Pau, L4 La Pau->Guinardó|Hospital de Sant Pau

(sí, sí, una bogeria, completament d'acord)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 5108
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: victorcasta » Dissabte 14/01/2012 19:31

El Maresme | Fòrum tampoc ho estava. A menys que durant els últims mesos hagin incorporat rampes metàliques, el pis del tren està per sobre del nivell de l'andana.
victorcasta
N10
N10
 
Entrades: 4525
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 11:32
Ubicació: Terrassa // Camp de l'Arpa

Back to topic!

EntradaAutor: Guigui » Dissabte 14/01/2012 20:15

Bé, aclarit el dubte de la gimcana alternativa per als usuaris del trajecte St. Andreu-Hospital de St. Pau, tornem al tema.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23651
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: metring » Diumenge 15/01/2012 12:51

Sagrerenc ha escrit:
metring ha escrit:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.

Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.


Exacte, cap de les tres està adaptada. A veure si pensen abans de retallar!
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22348
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Diumenge 15/01/2012 14:39

Potser hagin "pensat" que, si perdies un 35, trigaves el mateix o menys amb la "gimcana" de Metro, que esperant el següent (lapidari)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 5108
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Diumenge 15/01/2012 15:34

TMB ha escrit:- Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65


Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat! >:( Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.
Ecomobisostrans l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 15/01/2012 22:17, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3542
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Diumenge 15/01/2012 15:52

m.h.t. ha escrit:ACCIONS EN DEFENSA DE LA XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC
[b]La Bordeta es mobilitza pel bus que va al centre el diumenge


Hi han solucion fàcils i gratuïtes o molt barates (encara que serien més fàcils si tornessin a deixar el C/Gavà amb doble sentit, almenys pel bus):

Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.


Pel 115:
-El 109 els dies festius es podria convertir en 108 i fer Zona Franca-Est.Sants per La Bordeta (inclús tenint el final al CAP NUMANCIA)
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3542
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Informació ampliable

EntradaAutor: bitxofo » Dilluns 16/01/2012 17:39

Guigui ha escrit:Ja posats, de la mateixa manera que indiquen ràtios de cobertura i subvenció per validació, també podrien fer una relació per àrea de responsabilitat de cada directiu, amb comptes de guanys i pèrdues.

Aquí tens un article prou revelador...
http://www.8tv.cat/8aldia/videos/invest ... va-de-tmb/
Visca el metro!!
Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
 
Entrades: 386
Membre des de: Divendres 17/02/2006 20:46
Ubicació: BCN

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: bitxofo » Dilluns 16/01/2012 17:41

Ecomobisostrans ha escrit:
TMB ha escrit:- Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65


Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat! >:( Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.

L'alternativa és el bus PR1 cada 30 minuts, però TMB no ho dirà perquè és un bus d'una altra companyia...
:P
Visca el metro!!
Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
 
Entrades: 386
Membre des de: Divendres 17/02/2006 20:46
Ubicació: BCN

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dimecres 18/01/2012 16:42

Hi ha altres mesures que haurien sigut més efectives per reduir costos que deixar un munt de barris sense transport en diumenge, per exemple:

-D'octubre a abril el 64 podria acabar al Paral·lel, amb el 59, 57-157, 36, 17, etc. es cobreix prou be el Pg. Colom i la Barceloneta, a l'hivern no hi va tanta gent.

-Els diumenges el 74 es podria transformar en 174 i a partir de Mª Cristina seguir a Sants suplint el 70. No caldria posar més torns i es donaria servei a una zona que ho necessita i no a Zona Universitaria que te un munt de busos i el tramvia.

-Algunes línies molt llargues podrien ser express, per exemple el L94 i L95: Pl.Catalunya, Pl.Universitat, Pl.Espanya, Magoria, Gran Via2, Ikea, Hospital de Bellvitge, i d'allà ja totes (i fins i tot alguna mes de Baixbus, p.ex. dels parells L70-L72, L80-L81 i L86-L87 una de cada que faci totes les parades i l'altra express. I el 46 directe de Pl.Espanya a Hospital de Bellvitge.
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3542
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dijous 26/01/2012 10:13

L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 5108
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dimecres 08/02/2012 18:03

Una altra millora que estalviaria torns (o mantenint els mateixos milloraria la freqüència de les línies:

Intercanviar part del recorregut del 39 i el 55, de la següent manera:

El 39 pujar i baixar recte per Pg. St.Joan, i el 55 des pujar per Roger de Llúria-Rosselló-Pg.St.Joan (o si es pot encara millor per Pg.Gracia, Gran de Gracia i Trav.Gracia) i baixar per Providencia-Torrent de l'Olla-Pau Claris
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3542
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: m.h.t. » Dimecres 08/02/2012 21:50

Fran-Ikarus ha escrit:L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.

Segons va informar en Miquel a Autobuses BCN, aquesta reunió finalment va tenir lloc el passat dilluns dia 6. :? Algú ens pot fer cinc cèntims de com va anar i si es va aconseguir una proposta ferma? :roll:
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 828
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dilluns 20/02/2012 20:39

Igual que s'ha fet a Badalona/Sta.Coloma s'hauria de fer a St.Andreu/Bon Pastor, com que ha arribat el metro reestructurar els autobusos i optimitzar recorreguts, per exemple:

11: Suprimir
26: Desde Pont del Treball seguir per Bda.Sagrera, Felip II Arnau d'Oms Pg:valldaura, Llucmajor i Roquetes (Tornada per Pg.Andreu Nin, Felip II i Garcilaso)
33: Prolongar fins a Bon Pastor
42: Ampliar frequencia
73: Deixar de fer la volta per Bon Pastor.
132: La meitat Prolongar per Pg.Torras i Bages, Pg. potosí i final al metro de Can Peixauet, l'altra meitat prolongar a Trinitat Vella (amb el nº 133)
B23: Ampliar frequencia (O prolongar B2 fins St.Andreu Comtal)

Pràcticament amb la mateixa quantitat de vehicles hi hauria un servei mes directe i concentrat allà on fa més falta.
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3542
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries

EntradaAutor: Busman » Dimecres 29/02/2012 15:28

Ecomobisostrans ha escrit:Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.


Jo aquesta te la compro, fa temps que jo mateix ho havia pensat. Si algun dia escrius a l'ATM amb aquesta proposta, compta amb la meva signatura.
Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
 
Entrades: 452
Membre des de: Divendres 14/09/2007 1:04
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants