BKB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Marques de BKB

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 04/09/2012 12:16

Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Podria ser que els Mercedes Citaro de TMB (24XX i similars) portessin Aesys en comptes de BKB? Per començar, el programador de línies és molt diferent, i diria que he vist "Aesys" a davant.
Perdona que respongui amb moooooooooooooooooolt retard.

Són BKB, només que el tauler de control és una mica diferent. Comprovat. No tinc una foto, però la faré.

El tauler de control dels aesys és:

Imatge

Quan jo crec que has vist una cosa de color blau.
Ara que ho dius... sí, els BKB que jo dic són molt semblants al de la foto però sí sí, en blau i gris.

Gràcies per la resposta ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 04/09/2012 12:25

Nova versió. Actualitzat el codi de la B24 (424). També actualitzat l'error de la B82, que és 482, no 082.

He tret el codi de A COTXERES, perquè algú diu 101, un altre 102, un altre 202... i per si algun cas el trec. Si algú ho assegura que ho asseguri, si us plau. :reve :reve .

Encara no hem desvelat res dels codis nocturns. :cop .

Hem tingut una intuició de que comenci per 3XX o per 5XX. Si algú ha pujat a un nocturn i ho ha vist el codi que ens ho digui, please :| .



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 04/09/2012 12:53

Renfe445 ha escrit:He tret el codi de A COTXERES, perquè algú diu 101, un altre 102, un altre 202... i per si algun cas el trec. Si algú ho assegura que ho asseguri, si us plau. :reve :reve .
El codi 202 és el codi A COTXERES de TMB. Això no vol dir que Tusgsal també tingui el mateix codi per anar a cotxeres...

I faltaria també el codi de la B3 els diumenges al matí.

Per cert, algú sap per què diantre no han eliminat els codis antics? Fa poc, un dia vaig pujar a la B7 i portava el codi antic (al teleindicador hi posava BD7 :x ) S'enrotllen d'una manera...

I el codi dels diumenges de la B3, és aquell on diu:

Codi: Selecciona’ls tots

  CEMENTIRI
LLEFIA-POMAR
o bé

Codi: Selecciona’ls tots

LLEFIA-POMAR
  CEMENTIRI
I a més, posa "3" en comptes de posar "B3".
El porta els diumenges de 08:00 a 14:10. Per cert, quan porta aquest teleindicador, no baixa fins a les Guixeres (es queda a la "família numerosa" [al costat del MaxiDia, al c/Masnou])

Podria ser 272? Em sona moltíssim.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 04/09/2012 12:55

On és la nova versió? No l'has penjada...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 04/09/2012 13:06

CODIS DELS TELEINDICADORS BKB 2.0.3.pdf
(180.11 KiB) S’ha baixat 306 vegades
Afegeixo el codi del 3 festiu. Però poso /// perquè no estem segurs.



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 04/09/2012 13:54

Adolescent barceloní ha escrit:On és la nova versió? No l'has penjada...
La versió 2.0.2 és el mateix que la 2.0.3 però sense el B3 del cementiri.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 04/09/2012 14:09

Renfe445 ha escrit:Afegeixo el codi del 3 festiu. Però poso /// perquè no estem segurs.
El meu germà afirma haver vist unes quantes vegades la 3 els diumenges amb el codi 472. I n'està segur perquè ell s'asseu sempre als seients de davant del tot.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimarts 04/09/2012 14:34

Els codis de les línies nocturnes de TUSGSAL són 6XX, on XX és el número de la línea. P. ex: 606 -> N6 Roquetes - Sta. Coloma G.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 04/09/2012 15:15

Posats tots els nocturns (gràcies, Busman!!!!).

Posat el codi 472 del B3 que va al cementiri. Gràcies!!!

Encara no se sap els codis:
[*]ESPECIAL
[*]A COTXERES
[*]COMPLET

També afegit:
[*]TUSGSAL
Aquest tampoc sabem el codi.
CODIS DELS TELEINDICADORS BKB 2.1.pdf
(192.75 KiB) S’ha baixat 429 vegades



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 04/09/2012 15:17

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Afegeixo el codi del 3 festiu. Però poso /// perquè no estem segurs.
El meu germà afirma haver vist unes quantes vegades la 3 els diumenges amb el codi 472. I n'està segur perquè ell s'asseu sempre als seients de davant del tot.
Ei! Jo també m'assec al seient dret al davant del tot (al esquerre no perquè tinc la informació enganxada al meu nas).
Tot fet!



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 05/09/2012 0:23

Considero que no faria falta obrir fil nou, pel que ho deixo caure aquí:

Quines pifiades als teleindicadors dels autobusos heu vist? Tipus "ROQUETAS" o quelcom semblant...

Deixo aquí les pifiades avistades per mi i el meu germà:
11 "ROQUETAS" quan en realitat és Roquetes
N1 "ROQUETES" quan en realitat és Trinitat Nova
I comentar també que vaig avistar fa temps un 50 on deia "PARC MONTUJIC", cosa que es veu que van corregir ja que no l'he tornat a veure.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/09/2012 0:26

Adolescent barceloní ha escrit:Considero que no faria falta obrir fil nou, pel que ho deixo caure aquí:
No, però cal usar el cercador: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=6763


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 05/09/2012 11:20

Adolescent barceloní ha escrit:Considero que no faria falta obrir fil nou, pel que ho deixo caure aquí:

Quines pifiades als teleindicadors dels autobusos heu vist? Tipus "ROQUETAS" o quelcom semblant...

Deixo aquí les pifiades avistades per mi i el meu germà:
11 "ROQUETAS" quan en realitat és Roquetes
N1 "ROQUETES" quan en realitat és Trinitat Nova
I comentar també que vaig avistar fa temps un 50 on deia "PARC MONTUJIC", cosa que es veu que van corregir ja que no l'he tornat a veure.
A TUSGSAL ho escriuen correctament, això sí, a la B18 podria dir MONTCADA RENFE :) i a la B12. :martell1



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dimecres 05/09/2012 14:54

TCC:

T2B: Codi 55, la resta aquesta tarda intentare descobrir-ho, que hi havia una llista que posava tots els BKB de la empresa!


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 05/09/2012 16:30

Ens hem centrat tant amb el tema BKB pels busos dels TUSGSAL que això necessita urgentment aïllar el tema. No creieu???



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 05/09/2012 16:54

Renfe445 ha escrit:Ens hem centrat tant amb el tema BKB pels busos dels TUSGSAL que això necessita urgentment aïllar el tema. No creieu???
És que si es pugués, es podria posar un índex al principi del fil on digui "BKB's TUSGSAL"; "BKB's TMB", etc. Admins, no es pot oi? O alguna manera d'organitzar el fil de manera ordenada...

Bé, ara que ja sabem quasi tots els codis TUSGSAL, centrem-nos en altres empreses! De moment tenim la llista de TMB, Sagalés i TUSGSAL. Ara, ens centrarem en altres empreses. Per exemple: TCC, BaixBus, etc.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 05/09/2012 18:50

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Ens hem centrat tant amb el tema BKB pels busos dels TUSGSAL que això necessita urgentment aïllar el tema. No creieu???
És que si es pugués, es podria posar un índex al principi del fil on digui "BKB's TUSGSAL"; "BKB's TMB", etc. Admins, no es pot oi? O alguna manera d'organitzar el fil de manera ordenada...

Bé, ara que ja sabem quasi tots els codis TUSGSAL, centrem-nos en altres empreses! De moment tenim la llista de TMB, Sagalés i TUSGSAL. Ara, ens centrarem en altres empreses. Per exemple: TCC, BaixBus, etc.
Falten 4:
*** - A COTXERES
*** - TUSGSAL
*** - COMPLET
*** - ESPECIAL

Però millor al camp "Assumpte" Podríem posar BKB TUSGSAL, BKB TMB, BKB... el que sigui, no?



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/09/2012 19:14

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Ens hem centrat tant amb el tema BKB pels busos dels TUSGSAL que això necessita urgentment aïllar el tema. No creieu???
És que si es pugués, es podria posar un índex al principi del fil on digui "BKB's TUSGSAL"; "BKB's TMB", etc. Admins, no es pot oi? O alguna manera d'organitzar el fil de manera ordenada...
De possible, ho és, però suposa una feinada que caldria una bona estona morta perquè ho ataquem. Deixeu que m'ho miri i, en funció del resultat, ja veureu si és possible o no.

En tot cas, i aquí els primers interessats sou vosaltres, demanaria un cert rigor a l'hora de fer la llista; és a dir, diferenciar clarament quins són els BKBs avistats, quins plantegen dubtes, quins no són que haurien de ser, etc.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 05/09/2012 19:34

Guigui ha escrit:De possible, ho és, però suposa una feinada que caldria una bona estona morta perquè ho ataquem. Deixeu que m'ho miri i, en funció del resultat, ja veureu si és possible o no.
:ok :ok :ok
Guigui ha escrit:En tot cas, i aquí els primers interessats sou vosaltres, demanaria un cert rigor a l'hora de fer la llista; és a dir, diferenciar clarament quins són els BKBs avistats, quins plantegen dubtes, quins no són que haurien de ser, etc.
Crec que és el que he dit abans, que al camp "Assumpte" posem BKB TUSGSAL o BKB TMB, BKB TCC, etc.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/09/2012 19:49

Renfe445 ha escrit:
Guigui ha escrit:En tot cas, i aquí els primers interessats sou vosaltres, demanaria un cert rigor a l'hora de fer la llista; és a dir, diferenciar clarament quins són els BKBs avistats, quins plantegen dubtes, quins no són que haurien de ser, etc.
Crec que és el que he dit abans, que al camp "Assumpte" posem BKB TUSGSAL o BKB TMB, BKB TCC, etc.
És més que això: es tracta de tenir un ordre dins de cada fil, un cop estiguin separats (si arriben a estar-ho).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”