Nou servei de bus Vic - Ripoll

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Nou servei de bus Vic - Ripoll

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 04/07/2016 18:46

albe6 ha escrit:Peatge a l'ombra

Més ingressos per concessionària = la concessionària podrà tornar abans el crèdit (rescat)
Això ja ho sé. Però de debó creieu que per 6 o 12 busos més al dia, els ingressos seran tant superiors!!?? De tots els motius que s'han exposat, dubto molt que s'hagin creat aquests serveis per augmentar els ingressos de la concessionària......


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 04/07/2016 20:15

La concessionària va fer fallida a principis d'any, i la Generalitat va havet de rescatar-la. Vegi's el fil de desdoblament de la C-17.
Com més busos i camions passin, més diners recuperarà del rescat de Cedinsa. Ja sabeu que els camiona i autobusos paguen més que un cotxe.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 04/07/2016 21:04

UT440_132M ha escrit:La concessionària va fer fallida a principis d'any, i la Generalitat va havet de rescatar-la. Vegi's el fil de desdoblament de la C-17.
Com més busos i camions passin, més diners recuperarà del rescat de Cedinsa. Ja sabeu que els camiona i autobusos paguen més que un cotxe.
Tot això ja ho sé! Insisteixo, creieu que per 12 autocars més al dia la situació canviarà gaire? S'han augmentat les freqüències de bus simplement perquè és més ràpid que el tren (ara per ara, ja que la R3 amb les limitacions és més lenta), perquè la Generalitat pot fixar els horaris directament i es disposa de material per a fer-ho (autobusos) cosa que amb el tren dubto que n'hi haguin de suficients com per augmentar freqüències...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 04/07/2016 21:16

Obtindrà un xic més de benefici, encara que només siguin 12 busos al dia. Mica en mica s'omple la pica. I els hi surt més barat que un tren.
Penso que és un, dels molts motius, que els ha portat a augmentar freqüències a la línia de bus, influïts pel mal estat de les tinxeres de la R3 farcida de LTV entre Sant Quirze i Ripoll.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”