Aj. de Barcelona o quan les marquesines no són al P. Gràcia

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Aj. de Barcelona o quan les marquesines no són al P. Gràcia

Entrada Autor: metring » Dissabte 23/03/2013 15:55

Del bloc d'en David Rodríguez:http://networkedblogs.com/JyWsd

#FAIL (III) : Ajuntament de Barcelona o quan les marquesines no són al Passeig de Gràcia

Des de fa molts mesos els passatgers que han d'agafar l'autobús a la parada de La Campana es troben amb la impossibilitat d'aixoplugar-se els dies de pluja o en aquells dies d'estiu on el sol cau a plom. A diferència de la majoria de parades, aquesta no compta amb marquesines. Bé, millor dit, n'havia comptat, però a causa de diversos accidents aquestes s'havien malmès i l'ajuntament no les ha reposat. Per acabar-ho d'adobar, les parades d'aquesta zona estan molt mal situades, en un tram molt estret entre dues calçades, totalment insuficient per acollir a prop d'una vintena de línies, entre elles la famosa H12 per on circularan autobusos biarticulats.

D'entrada ja sobta que l'Ajuntament de Barcelona, que sovint mostra força cura en reposar el mobiliari urbà malmès, no hagi fet res per solucionar aquest problema. Potser perquè ningú li va dir? Doncs no és precisament el cas. A mitjans d'octubre, i veient que el problema ja feia temps que s'arrastrava, vaig enviar una nota utilitzant el sistema d'atenció ciutadana de la web. Resposta: encara l'espero. A mitjans de novembre vaig enviar una piulada (perdó, tuit) a @xaviertrias i em van dir que les marquesines estaven en camí. I deu ser el camí d'Itaca, perquè si no, no s'entén.

Passaria això, per exemple, a la parada de Diagonal amb Francesc Macià? Ho dubto molt



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”