Contrasenya arxiu Planol Nitbus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Contrasenya arxiu Planol Nitbus

Entrada Autor: albert28 » Dijous 28/03/2013 20:07

Algú sap la contrasenya de l'arxiu protegit del planol del Nitbus de l'AMB? Me'l vull imprimir per tenir-lo a mà per quan surti de nit dies no dissabte (pel tema metro bàsicament) i es veu molt petit en un DIN-A4 i m'agradaria dividir-lo a l'hora d'imprimir. Clar i al ser arxiu protegit poc més es pot fer que imprimir tal cual.

O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 28/03/2013 20:46

albert28 ha escrit:Algú sap la contrasenya de l'arxiu protegit del planol del Nitbus de l'AMB? Me'l vull imprimir per tenir-lo a mà per quan surti de nit dies no dissabte (pel tema metro bàsicament) i es veu molt petit en un DIN-A4 i m'agradaria dividir-lo a l'hora d'imprimir. Clar i al ser arxiu protegit poc més es pot fer que imprimir tal cual.

O sino, d'algú que el tingui en un format que es pugui editar.
Jo he obert el plànol amb un programa editor de PDF's i l'he guardat treient-li totes les restriccions. El programa en si es diu Cad-Kas PDF Editor.

Et passo el plànol "desbloquejat" per privat.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”