Trobat al Twitter d'Oriol Pàmies:
http://www.avem.fr/index.php?page=news_det&id=4078
La traducció del Google és a http://translate.google.es/translate?hl ... S:official
Publicat 02/05/2013 a les 00:13 per Michael TORREGROSSA - Llegir 180 vegades - Publica un comentari
Autobusos elèctrics i càrrega ultra ràpida - PVI actual Sistema Watt a la sala de la UITP
Com a part de la sèrie UITP 2013, que tindrà lloc a Ginebra del 26 al 30 de maig vinent, PVI revelen Sistema Watt, un sistema d'autobusos elèctrics que els permet gaudir d'una autonomia il · limitada a través de càrregues ultraràpides realitza cada parada durant l'ascens i descens dels passatgers.
"La solució no requereix carrils dedicats, sense cables aeris, no subestació elèctrica, no vials pesats" PVI anunciar en un comunicat. De fet, el dispositiu de transferència d'energia basat en un "totem" construït al costat dels refugis existents. A cada parada, l'autobús només ha de connectar automàticament a "tòtem" i la transferència de l'energia en uns pocs segons, permetent que el bus tingui l'autonomia necessària per arribar a la següent estació.
A més, el "tòtem" està equipat amb bateries de gran capacitat automàtica per la xarxa de baixa tensió i reduir dispositiu d'impacte de càrrega ultra-ràpid relacionada amb l'energia.
Primera en França a finals de 2013
Sense emissió de contaminants o sorolls, Sistema WATTS estalviaria entre "800 i 1.200 tones equivalents de CO2 a l'any i prop de 400.000 litres de dièsel", diu el comunicat de premsa de PVI.
El primer vehicle estarà equipat amb l'experiència a França en el quart trimestre de 2013 i els lliuraments de sèrie s'iniciarà el 2016.
Per obtenir més informació
FYI - Divisió Gepebus
Sr Frederic Lejeune
Carrer Maison Rouge
77220 Gretz Armainvilliers
Tel: +33 (0) 1 64 42 14 13 / 06.07.57.03.48
Mail: f.lejeune @ gepebus.fr
Lloc web: http://www.pvi.fr
Hora i data actual: Dimecres 24/04/2024 12:52
Bus elèctric de recàrrega ràpida a les parades
Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres