Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 201
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Entrada Autor: Eduardo » Dimarts 14/10/2014 21:18

Albert Llauger ha escrit:Mare de déu, què pretenen amb freqüències de 40 minuts, això ja sembla la vergonya del desaparegut 35. :emprenyat

Per cert la 45 l'han empitjorat, ara va cada 13-16 minuts els dies laborables entre les 8:08 i les 19:51. Sense comentaris... :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Quina colla d' impresentables els que prenen aquesta porqueria de decisions, potser ja es passen massa. :avall


Cuantas lineas quedan de las tradicionales con frecuencias no superior a los 10 min.¿? :plas

Les següents línies circulen amb intervals de 10 minuts o menys durant part del dia en feiners segons TMB (altra cosa és que ho compleixin): 6, 7, 19, 20 (fals), 24, 27, 32, 33, 34, 41, 47 (fals), 58, 59, 64, 70, 73. Ara, veient les intencions dels senyors de TMB i l'Ajuntament probablement no tardem gaire en veure que alguna d'aquestes línies empitjora freqüències (si es que no la suprimeixen).[/quote]

No me puedo crreer los autobuses que ha perdido Maragall...; Solo queda el 20 en su tramo como linea decente y si a pesar de ello es fals la frecuencia de 8-10, pues apaguemos y vamonos :cop



Avatar de l’usuari
res_publica
N6
N6
Entrades: 253
Ubicació: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Entrada Autor: res_publica » Dimarts 14/10/2014 23:33

Altra linia que ha fet canvis d'horaris a sigut la 96, se sap si han tret algun cotxe?

La linia 33 pot tenir freqüencies de 11 minuts al matí segons horaris publicats a TMB. Mentre, la línia 34 ha pasat tenir una freqüencia de 8 a 12 minuts des de les 13:20 hores.

La línia 7 té un interval de pas de 10 a 12 minuts a partir de les 6 de la tarda... normal que els busos vagin plens a les 7 quan la gent torna a casa.


Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.

Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dijous 16/10/2014 13:28

http://boards4.melodysoft.com/autbcn/re ... 31481.html

Si això es confirma, Santa Coloma perdrà la comunicació directa amb La Maquinista, el Bon Pastor, el Poblenou i el centre de Barcelona mitjançant l'autobús 42. :avall



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 16/10/2014 14:00

Albert Llauger ha escrit:http://boards4.melodysoft.com/autbcn/re ... 31481.html

Si això es confirma, Santa Coloma perdrà la comunicació directa amb La Maquinista, el Bon Pastor, el Poblenou i el centre de Barcelona mitjançant l'autobús 42.
Seran uns [introdueixin paraules malsonants aquí]!!! :emprenyat :cop >:( :nono :avall :martell2 :aaa :wc :tomate :enfado

Clar, serà suprida per implantar la fastigosa V33.

Perdó per aquesta "explosió", però estic cremat per dins i necessitava dir-ho.



Gimeno
N4
N4
Entrades: 62

Entrada Autor: Gimeno » Dijous 16/10/2014 16:43

TMB tiene un lio morrocotudo. Este verano ha jubilado a unos 40 conductores y no ha cubierto las vacantes.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 16/10/2014 19:06

Gimeno ha escrit:TMB tiene un lio morrocotudo. Este verano ha jubilado a unos 40 conductores y no ha cubierto las vacantes.
Más bien lo que tiene es mucha jeta.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Gimeno
N4
N4
Entrades: 62

Entrada Autor: Gimeno » Dijous 16/10/2014 21:01

En la 20 han suprimido dos turnos por la tarde, el 8 y el 13. Las lineas TMB por la tarde no pueden ir peor. Creo que ya es hora de protestar conjuntamente usuarios y conductores.



Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dijous 16/10/2014 21:59

El que està fent TMB amb les línies no NXB és un una burla i un insult cap als usuaris. Ara només falta que a la línia 20 li treguin dos torns en un horari en el qual acostuma a incumplir les freqüències de pas. És una linia que utilitza molta gent però a can TMB sempre que poden l'empitjoren, i lo d'aquest estiu de deixar només 5 torns i els busos plens a vessar de gent ja és digne de país tercermundista (ni tan sols es van dignar a posar articulats, van preferir posar els 54xx).



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 16/10/2014 22:23

TMB està passant massa la tisora per on no ha de passar-la... i tot el que no sigui línies no-NXB comporta a una retallada del servei brutal. I en això ho estem pagant els usuaris i els empleats de TMB, que jo crec que veient com està la situació, potser acabin fent una nova vaga.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/10/2014 22:47

He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 16/10/2014 22:56

Fran-Ikarus ha escrit:He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Correcte, un de baixada i un pujada.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 16/10/2014 23:15

raulitinbcn ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Correcte, un de baixada i un pujada.
En efecte, i en feiners també retallen. Els horaris de diumenge seran un insult, el temps de volta és sobre les 3 hores, amb 2 cotxes a la línia aneu calculant...
Dilluns us diré alguna cosa, de totes maneres avui al vespre faltava un torn...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Divendres 17/10/2014 0:23

Es veu que aquests últims dies s'ha posat de moda retallar de forma descarada a les línies no NXB, i si la 60 la deixen amb només 2 torns en festius no la farà servir ningú. Em sembla que a can TMB potser haurien de dimitir els que prenen aquestes decisions, ja que són una colla d'impresentables i traidors que els hi importen un rave les necessitats de transport dels ciutadans/es.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 17/10/2014 1:49

Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Divendres 17/10/2014 10:07

Ja fa anys que s'han perdut massa freqüències a quasi totes les línies no-NXB... És vergonyós que passi això a una ciutat tan gran com BCN. I com fan canvis d'horaris cada dos per tres, totes les tires de bus a les parades són una enganyifa. A més de freqüències, el repartiment de vehicles en hores puntes no són les adequades... En fi, això és un desmantelament exagerat i mentrestant la cúpula segueix igual.

Pel que veig hi ha zones de BCN tenen freqüències penoses i començo a tenir la impressió que els que vivim a la perifèria tenim millors freqüències (obviament amb línies no operades per Can TMB) que determinades zones de bcn...

Ecomobisostrans ha escrit:Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
Per cert, mireu la web de TMB sobre la línia 60: No hi ha els horaris de dissabtes i festius, nomès per dies laborables....



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 17/10/2014 10:36

Els horaris de festius de la 60 ja fa moooolt de temps que no surten al web.
Ecomobisostrans ha escrit:Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
Ni la 113 ni la 123 podrien ser mai serien substituts de la 60 al ser línies locals. La 60 és una línia per creuar la ciutat, el gran benefici es que en gairebé tot el seu recorregut no disposa d'una alternativa còmode i uneix molts llocs de manera ràpida, ja que si no caldria desviar-te fins el centre de la ciutat per anar on vols, pocs agafen la línia per fer 4 parades.

No ens oblidem que la línia connecta diferents barris, zones escolars, hospitals, passa per dos centres comercials (un sense metro relativament proper). El que fan es un despropòsit, jo com a molt limitaria per sempre ja el recorregut fins a Besòs/Verneda, així qui hagi d'anar o venir des de les Glòries disposa de la línia H12 amb una freqüència molt millor, a banda redueixes el temps de volta i sense treure cap cotxe, augmentes la freqüència una mica.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 17/10/2014 15:46

Pffffff... On va a parar el servei que té TMB...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 17/10/2014 16:02

Si, ara farà un any, la freqüència de la 143 en festius em semblava "infreqüència"...
Fran-Ikarus ha escrit:...i s'afegeix (també introduït en el tema de la NXB) la creació de línies no-Novaxarxabus, com ara la 143, amb freqüències ja més aviat properes a la "infreqüència" (prop de mitja hora els diumenges i festius)
...no sé pas ni com dir-li a l'ultratge de la 60! Bé, sí que ho sé... Freqüència -> Infreqüència -> Indecència

Atenció a aquest missatge del 2009 (quan la 35 entrava en la seva agonia final): freqüència de 35 minuts
metring ha escrit:Pel que fa al servei, Ferri considera que s'hauria de redefinir la xarxa. S'hauria de crear una xarxa d'autobús pels punts més allunyats del centre de la ciutat i potenciar els busos de barri. També s'haurien de crear busos exprés, amb alta velocitat comercial i poques parades, com el que en un futur serà la línia entre l'estació de Sants i la Zona Franca. Aquests busos són l'antítesi de la línia 35, que uneix Barcelona i Santa Coloma. Passa cada 35 minuts i malgrat que la freqüència de pas és molt baixa, no té horari fix.
Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?

(*) Òbviament, de manera no espontània


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/10/2014 16:15

Fran-Ikarus ha escrit:Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?

(*) Òbviament, de manera no espontània
Seria una nova entrada al glossari de termes fotracaires de la wiki.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 17/10/2014 20:57

Guigui ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?

(*) Òbviament, de manera no espontània
Seria una nova entrada al glossari de termes fotracaires de la wiki.
Estic d'acord. Ara una qüestió: queda millor dir "Trenta-cinquització" o "Trentacinquització"?



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”