Radio Taxi

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Radio Taxi

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 19/02/2014 5:36

Bon dia!

Després d'una nefasta experiència la setmana passada amb Radio Taxi 033, en la que em van deixar gairebé mitja hora penjat al carrer dient-me que venia el taxi quan l'operador s'havia confós amb un altre que havien demanat des del bloc de davant de casa, i que tot plegat va fer que perdés el tren y em costés 110 euros la broma de comprar un nou bitllet a Madrid a tarifa "Flexible"...

Òbviament no penso tornar a agafar un taxi d'ells. Sabeu d'alguna altra agència de ràdio taxi que tingui força número d'abonats i vagi bé?

Gràcies.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 09/03/2014 13:19

megapauer ha escrit:Bon dia!

Després d'una nefasta experiència la setmana passada amb Radio Taxi 033, en la que em van deixar gairebé mitja hora penjat al carrer dient-me que venia el taxi quan l'operador s'havia confós amb un altre que havien demanat des del bloc de davant de casa, i que tot plegat va fer que perdés el tren y em costés 110 euros la broma de comprar un nou bitllet a Madrid a tarifa "Flexible"...

Òbviament no penso tornar a agafar un taxi d'ells. Sabeu d'alguna altra agència de ràdio taxi que tingui força número d'abonats i vagi bé?

Gràcies.
TaxiClass Mercedes va bé i a mi sempre m'han donat un bon servei. Sinó he utilitzat la app Hailo per al taxi, i de moment, les vegades que l'he fet servir el taxi ha tardat molt poc, sabent tu on està el taxi quan el demanes i més info del conductor etc., a part de poder pagar amb el mateix mòbil.


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”