Bus llançadora portarà creuristes al Passeig de Gràcia

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Bus llançadora portarà creuristes al Passeig de Gràcia

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/02/2014 17:00

Un bus llançadora portarà els creuristes de compres al passeig de Gràcia

Un nou bus llançadora portarà els creueristes des del port de Barcelona fins al passeig de Gràcia perquè puguin anar de compres. El servei es posarà en marxa per Setmana Santa, funcionarà 100 dies l'any i tindrà una freqüència de pas de 30 minuts. Els usuaris podran recuperar els diners dels bitllets de l'autobús si fan una compra superior als 100 euros a les botigues de l'emblemàtica via.

L’Associació d’Amics del Passeig de Gràcia ha posat en marxa un pla d’acció per atreure més turistes perquè consideren que no sempre hi arriben tot i ser “de visita obligada”. S’ha creat per això The ShopPink Bus, un servei que facilitarà la connexió dels passatgers dels principals creuers amb aquest carrer comercial. Els turistes pagaran 6 € d’anada i 10 € de tornada per utilitzar aquest bus. Però els pot sortir gratis si fan una compra per valor de 100 € o més a les botigues del passeig. S’ha previst una parada ubicada al World Trade Center i entre una i dues a la mateixa via. Els creueristes acostumen a estar un únic dia a la ciutat i habitualment només visiten Ciutat Vella i la Sagrada Família.

Hi ha altres mesures que es posaran en marxa. Es podran comprar paquets d’experiències per gaudir de diverses activitats al mateix carrer. Inclouran botigues, restaurants, hotels i alguna visita a cases modernistes. Seran diferents en funció del tipus de turista i es comercialitzaran a través d’agències de viatges al país d’origen i també des de Barcelona.

Plànol exclusiu del carrer

Una altra de les novetats és que s’editarà un plànol del passeig de Gràcia amb l’oferta gastronòmica, cultural i amb les botigues de luxe. Les recepcions dels hotels i els mateixos establiments s’encarregaran de distribuir-lo, amb la intenció que acabi convertint-se en un record més.

Una Welcome Pack Card per als congressistes

Una altra acció promocional és la Welcome Pack Card, que preveu un tracte preferent, amb invitacions per a propostes culturals, gastronòmiques i comercials. Anirà dirigit als assistents de congressos, fires i convencions. El pla per captar més turistes costarà a cada comerciant uns 1.500 € l’any. Durant aquest 2014 i al llarg també de 2015 es posaran en marxa totes aquestes accions, fins a 65.

Font: http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/02/ ... de-gracia/


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 26/02/2014 18:33

Espero que no faci servir els carrils bus, que ja ens en vam lliurar del Tombbus com perque ara vinguin mes busos privats a ficar-s'hi.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/02/2014 18:44

L'operarà TCC, com el Tombbus, o ho faran empreses privades? I una altra cosa, autobusos o autocars?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 26/02/2014 18:56

Si, aqui diu que ho farà Moventia, o sigui Sarbus, TCC, etc.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 26/02/2014 22:19

Ecomobisostrans ha escrit:Si, aqui diu que ho farà Moventia, o sigui Sarbus, TCC, etc.
Normalment el servei el porta TCC al igual que amb la línia 88.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 04/08/2014 11:55

Ja està en servei!
Miquel Segura, via Facebook ha escrit:Ja funciona el ShopPink Bus el nou servei comercial que conecta la zona portuaria amb las tendes del Passeig de Gracia.
Aquí podeu veure un dels dos vehicles que fan el servei el 333 de TCC curiosament un dels que van fer el Tombus fa anys.
Imatge
Foto: Miquel Segura


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 04/08/2014 13:12

raulitinbcn ha escrit:Ja està en servei!
Miquel Segura, via Facebook ha escrit:Ja funciona el ShopPink Bus el nou servei comercial que conecta la zona portuaria amb las tendes del Passeig de Gracia.
Aquí podeu veure un dels dos vehicles que fan el servei el 333 de TCC curiosament un dels que van fer el Tombus fa anys.
Imatge
Foto: Miquel Segura
Hòndia, jo ahir anava a la Plaça Catalunya pujat a la 42 i vaig veure aquest autobús. Em pensava que havia tornat el Tombus però en color rosa. :)



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dimarts 30/09/2014 22:18

Jo volia donar les gràcies a l'Adolescent Barceloní per la informació, però em trobo que tinc l'entrada del Shop-Pink bloquejada. :nose
En qualsevol cas, moltes gràcies!!! :ok



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 30/09/2014 22:52

WMD626 ha escrit:Jo volia donar les gràcies a l'Adolescent Barceloní per la informació, però em trobo que tinc l'entrada del Shop-Pink bloquejada. :nose
És el procediment habitual quan hi ha duplicitat de fils, de manera que el debat es recondueixi al fil original.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”