Sarbus panell horari

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
tako
N1
N1
Entrades: 2

Sarbus panell horari

Entrada Autor: tako » Dilluns 27/10/2014 16:57

Hola,

m'agradaria saber si és possible saber els horaris en temps real dels autobusos Sarbus (en concret l'A4 i e3), és a dir, si es poden consultar online/mobil la informació que surt als panells que hi ha a les marquesines.


Salutacions



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 27/10/2014 18:58

Fora de l'àrea metropolitana, això que demanes, és quasi bé un somni impossible de realitzar!



tako
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: tako » Dilluns 27/10/2014 22:37

jajajaaj ok, gracies per l'aclariment! és una llàstima però és el que tenim...

Salutacions



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Divendres 01/07/2016 23:33

Rescato aquest fil per informar que ara Sarbus disposa d'una aplicació pròpia que informa dels minuts que falten per als propers autobusos. Els cops que l'he fet servir funciona bastant bé, tot i que està sectoritzat per zones (Vallès Occidental, Maresme, Sarfa i Lleida, si no mal recordo) i després no es pot canviar.



ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dimarts 05/07/2016 20:03

Granolleri ha escrit:Rescato aquest fil per informar que ara Sarbus disposa d'una aplicació pròpia que informa dels minuts que falten per als propers autobusos. Els cops que l'he fet servir funciona bastant bé, tot i que està sectoritzat per zones (Vallès Occidental, Maresme, Sarfa i Lleida, si no mal recordo) i després no es pot canviar.
Jo la uso molt freqüentment i la veritat va molt bé i és bastant fiable. Lo de les zones si que es pot canviar, de fet el divendres vaig canviar la zona de Vallès per Maresme i viceversa i cap problema.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”