Propostes de bus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Re: Propostes de bus

EntradaAutor: França451 » Divendres 13/04/2018 23:07

Adolescent barceloní ha escrit:En relació a la nova línia e33 de la xarxa AMB Exprés, he de dir que no li veig gaire futur. Explico aquí la meva proposta per la relació Tiana-Montgat-Can Ruti.

El que hauria fet jo és fer una línia, no sé si metrobús o exprés però que circulés tots els dies, i hagués fet que la línia sortís des de l'estació de Rodalies de Montgat, pugés fins a Edith Llaurador, sortís de Tiana pel camí dels Francesos, i pugés a Can Ruti pel lateral de la B-20 i la carretera de Can Ruti. Així, s'aconsegueix una connexió més directa entre Montgat (i l'estació de Rodalies), Tiana i Can Ruti. De retruc, es reforçaria la relació entre aquests municipis. De material, podria portar dos torns amb midibusos.


Juanjo, te lo afino un poco más, aunque a más de uno le parezca una vuelta absurda:
Primero, hazla línea fija, nada de demandas ni leches. Sácala mejor del Polideportivo, y o bien baja hasta Edith Llaurdador o va por donde la ermita, bajando a la urbanización Can Gaietá, por donde va la B35. De aquí que recorra unos pocos metros que le faltan para entrar en La Virreina (sé que hay un camino, si está sin asfaltar que lo asfalten), baja a Montgat Nord, se mete por donde va la B34, pasa a estación Rodalies de Montgat y de ahí a la ruta que propones. Hubiera estado bien hacerla pasar por Mas Ram, pero con conectar Can Gaietá con la Virreina ya tenemos trabajo ahí.

Claró que hace falta que también conecte puntos importantes de Montgat pero el problema de todo Tugsal, señores es Tiana: sus barrios están inconexos unos con otros, hay puntos sin bus y lo de la Virreina completamente aislada y sólo conectada con la Pla de Montgat es directamente deleznable. Y esta es una buena oportunidad para que Tiana tenga un servicio de bus en condiciones, no la M30 por un lado y las otras por el otro y que se quede esa urbanización por ahí perdida sin conexión con el resto del pueblo.
Les recuerdo a los usuarios de L10 Sud que desde Zona Franca pueden acceder a la red de Rodalies, al R2 Aeroport y a los Catalans a través de la estación CAN TRIES I GORNAL.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1194
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: L2 y L4, 34,D50,H10,V23 y 47,59,D20,V15,V19 TMB,R1,R2,R2N,R2S

Trailer para líneas con midibuses y bastante demanda

EntradaAutor: Renfe445 » Dimarts 24/04/2018 14:28

Para las líneas que emplean midibuses y que tienen bastante demanda, se le podría acoplar un trailer detrás, haciendo una pequeña composición articulada. El modelo es el Göppel Midi Train. Buena idea? Se podría usar en líneas de TUSGSAL como la B1, la B20 o la B23.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3240
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Propostes de bus

EntradaAutor: ferran6420 » Dimarts 24/04/2018 15:17

França451 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:En relació a la nova línia e33 de la xarxa AMB Exprés, he de dir que no li veig gaire futur. Explico aquí la meva proposta per la relació Tiana-Montgat-Can Ruti.

El que hauria fet jo és fer una línia, no sé si metrobús o exprés però que circulés tots els dies, i hagués fet que la línia sortís des de l'estació de Rodalies de Montgat, pugés fins a Edith Llaurador, sortís de Tiana pel camí dels Francesos, i pugés a Can Ruti pel lateral de la B-20 i la carretera de Can Ruti. Així, s'aconsegueix una connexió més directa entre Montgat (i l'estació de Rodalies), Tiana i Can Ruti. De retruc, es reforçaria la relació entre aquests municipis. De material, podria portar dos torns amb midibusos.


Juanjo, te lo afino un poco más, aunque a más de uno le parezca una vuelta absurda:
Primero, hazla línea fija, nada de demandas ni leches. Sácala mejor del Polideportivo, y o bien baja hasta Edith Llaurdador o va por donde la ermita, bajando a la urbanización Can Gaietá, por donde va la B35. De aquí que recorra unos pocos metros que le faltan para entrar en La Virreina (sé que hay un camino, si está sin asfaltar que lo asfalten), baja a Montgat Nord, se mete por donde va la B34, pasa a estación Rodalies de Montgat y de ahí a la ruta que propones. Hubiera estado bien hacerla pasar por Mas Ram, pero con conectar Can Gaietá con la Virreina ya tenemos trabajo ahí.

Claró que hace falta que también conecte puntos importantes de Montgat pero el problema de todo Tugsal, señores es Tiana: sus barrios están inconexos unos con otros, hay puntos sin bus y lo de la Virreina completamente aislada y sólo conectada con la Pla de Montgat es directamente deleznable. Y esta es una buena oportunidad para que Tiana tenga un servicio de bus en condiciones, no la M30 por un lado y las otras por el otro y que se quede esa urbanización por ahí perdida sin conexión con el resto del pueblo.


Señores, aunque no os parezca los servicios a demanda funcionan. En Sant Cugat se creó la línea Can Barata-Volpelleres-Can Mates y al dia aproximadamente siempre hace unos 10 viajes, 20 los jueves al haber mercadillo. El problema que tiene la E33 és que son salidas establecidas y solo por la mañana, y también el hecho de llamar, el servicio de Can Barata también va con una app y és más cómodo. Para una línea de nueva creación que la demanda se estima baja me parece un buen sistema el "a demanda", si se viera que hay muchisima demanda se podría establecer como línea normal.
ferran6420
N6
N6
 
Entrades: 232
Membre des de: Diumenge 11/01/2015 19:45

Re: Trailer para líneas con midibuses y bastante demanda

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 24/04/2018 17:11

Renfe445 ha escrit:Para las líneas que emplean midibuses y que tienen bastante demanda, se le podría acoplar un trailer detrás, haciendo una pequeña composición articulada. El modelo es el Göppel Midi Train. Buena idea? Se podría usar en líneas de TUSGSAL como la B1, la B20 o la B23.

A München vaig vore que a una línia alternaven autobusos articulats amb els d'aquest tipus. Curiosa solució.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló
No al tancament de la línia convencional Vandellòs - Tarragona!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 881
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Propostes de bus

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 27/05/2018 21:26

Una nova proposta de millora de la 136. Manté el recorregut, modificant el tram de Llull/Pujades per Cristofor de Moura, Bilbao, Taulat i av.Icària.
Podria anar amb 6 cotxes cada 15 min, 3 més que ara. Aquests 3 cotxes podrien venir de retallar la V27 al poliesportiu Mar Bella.

Aspectes destacats:
- Evita realitzar el mateix trajecte que el metro.
- S'apropa al CAPs de Ramón Turró i Poblenou.
- S'apropa al mercat del Poblenou.
Fitxers adjunts
136.png
136 modificada
136.png (109.81 KiB) S’ha visualitzat 173 vegades
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/05/2018 21:41, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1205
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Propostes de bus

EntradaAutor: Carlos González » Diumenge 27/05/2018 21:33

Jo crec que la idea en sí es bona, però no es suposa que aquest bus serveix com a reforç de la L4???
Salutacions
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1328
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes de bus

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 27/05/2018 21:43

La L4 no va saturada en aquest tram. El 136 principalment hi és per conectar Verneda, Besos i Poblenou amb l'Hospital del Mar, com feia la 36, perque el metro deixa lluny de l'hospital.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1205
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Propostes de bus

EntradaAutor: foronda 141 » Diumenge 27/05/2018 22:01

I deixa sense servei la zona Llull/Prim, actualment molt mal comunicada ja que només disposa de la B20 cada 20 minuts, a mes de perdre la comunicació amb l'Hospital de Mar.
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
 
Entrades: 748
Membre des de: Dilluns 14/08/2006 21:14
Ubicació: Poblenou

Anterior

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant