Nova sala d'espera a estació bus Sants

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Nova sala d'espera a estació bus Sants

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/03/2016 16:09

De BTV Notícies:

Una sala d’espera tancada a l’estació d’autobusos de Sants

La marquesina de l'estació d'autobusos de Sants, on esperen els viatgers que han de fer rutes nacionals o internacionals, millorarà a partir de l'estiu. Gràcies a un acord dels diversos actors implicats, entre els quals hi ha el districte, Adif i l'empresa de busos de llarg recorregut, en aquest punt es farà un mòdul de 400 m2. Serà un habitacle transparent amb una sala d'espera condicionada per a 50 persones amb lavabos, cafeteria i màquina de begudes i menjar. L'actuació tindrà un cost de 400.000 euros.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 10/03/2016 20:51

A veure on la fiquen. L'altre dia vaig pasar i han tret la taquilla d'Alsa. Alsa s'ha traslladat a la antigua taquilla de la Igualadina.



Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Dimecres 31/01/2018 16:45

Avui hi he passat i estan construint el que seria el mòdul anunciat fa un any i mig, just al costat de la caseta d'ALSA. De moment hiha només l'estructura de bigues de ferro, d'unes dimensions en comparació amb la caseta d'ALSA: doble d'ample, triple de llarg.
CasetaAutobusosSants.png
CasetaAutobusosSants.png (340.24 KiB) Visualitzat 3318 cops
I un off-topic: a sota de l'estació d'autobusos que hi ha? hi ha dues rampes cap al nivell inferior i sempre em pregutno per a que s'usen.


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimecres 31/01/2018 18:04

I un off-topic: a sota de l'estació d'autobusos que hi ha? hi ha dues rampes cap al nivell inferior i sempre em pregutno per a que s'usen.
Crec que es l'entrada de cotxes a la estació que es feia servir per carregar els vehicles als trens, a l'epoca que portavan un vagó per la gent que volía portar al seu cotxe, i avui en desús. Crec recordar que es deia "autoexpreso".



Lluis
N6
N6
Entrades: 214
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Dissabte 03/02/2018 12:40

foronda 141 ha escrit:
I un off-topic: a sota de l'estació d'autobusos que hi ha? hi ha dues rampes cap al nivell inferior i sempre em pregutno per a que s'usen.
Crec que es l'entrada de cotxes a la estació que es feia servir per carregar els vehicles als trens, a l'epoca que portavan un vagó per la gent que volía portar al seu cotxe, i avui en desús. Crec recordar que es deia "autoexpreso".
Merci per l'ajuda. M'ha servit per trobar informació aquí. Sembla que l'autoexpreso era entrant per rampa just al final del Carrer Mallorca, al que ara és el parking Saba + vies 13-14, i que les rampes de l'estació d'autobusos no són per això, sino per accés de "serveis", que tampoc se ben be que vol dir. Perdoneu L'off-topic.


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”