Sagalés Aeroport-BCN-Blanes

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Sagalés Aeroport-BCN-Blanes

EntradaAutor: anigwei » Dimecres 10/05/2017 8:17

Bon dia,

No sé si ho heu comentat mai per aquí... però l'AMB sap que més amunt de Mataró hi ha vida humana i que molta d'ella treballa (malauradament) a Barcelona?

Ho dic perquè allà tenim la desgràcia de tenir únicament la R1 per moure'ns, i els autobusos L603 o L614 si tens sort de coincidir amb els seus horaris, ets un afortunat.

Però, de què depèn a on para i on no paren els autobusos? De la propia companyia, o també influeixen els ajuntaments?

Concretament el L603/614, antigament anava directe BCN-Mataró-Canet de Mar per C32 i després ja baixava a la Nacional i parava a tots els pobles fins Blanes. Donat que la freqüència de trens decent acaba a Arenys, ja anava bé que el bus anés directe mínim fins Canet de Mar.

Però fa uns dos o tres anys, va directe fins Sant Pol de Mar :roll: O sigui que passa de llarg de Canet de Mar. La gent, o agafa la R1 o agafa el vehicle privat, no hi ha més alternativa.

Bé, aquí la pregunta doncs...

* Depèn de(ls) ajuntament(s) la ruta?
* Els horaris també? Semblen uns horaris antinaturals (no pensat per gent treballadora).

Aquí teniu els horaris: http://www.sagales.com/uploads/20170413 ... 724022.pdf

Companys, jo ara fa un any que agafo el vehicle privat per anar de Canet a Glòries, ho sento de l'ànima. Però va ser l'any passat, un dia de juliol que estava en un R1/Calella de tres vagons sobresaturat de guiris i sense aire acondicionat, a uns 42º de temperatura interior. Aquest va ser el meu últim dia en que vaig confiar en Rodalies (després de 15 anys gairebé a diari). Em sentia llençant els diners, el temps i la meva salut, i crec que després d'un dia treballant i aixecant el país no mereixem això.

Salut!!
Fórmula.CAT: Música en català i grups independents
anigwei
N3
N3

Entrades: 20
Membre des de: Diumenge 07/12/2008 22:00

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants