Fotos d'autobusos

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 19/09/2006 22:10

Una de les primeres fotos de la nova línia 648...

Imatge



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 19/09/2006 22:11

Ecomobisostrans ha escrit:Esta línea la tienen super-maltratada: Sin horarios, sin numero en el bus ni en las paradas, con un horario escaso, con los autobuses mas viejos que tienen... claro, luego diran que no lo coje nadie fuera de temporada turística, pero si no deben saber ni que circula!
Aunque no lo parezca, lleva gente fuera de la temporada turística, lo he cojido en laborables y a ciertas horas tiene buena aceptación. El problema es que la zona prácticamente las viviendas ya no se usan para tal, yo pienso que la frecuencia actual de un bus cada 20 minutos es suficiente.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 21/09/2006 9:43

Que vaya cada 20 minutos, vale, pero que termine a las 21:30, no me parec aceptable. Al menos tendria que terminar a las 22:30 (23:30 los dias que el parque Tibidabo abre asta las 23). Y a saber a que hora empieza! Me parece que a las 8 o las 9. Al menos tendria que empezar a las 6:30



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 21/09/2006 12:35

Teóricamente hace los mismos horarios que el tranvía, así que circula de 10 a 18 horas y hasta las 20 si es en verano. Lo que yo no sabía es lo de los 20 minutos de frecuencia. Desde luego, es una línea pseudofantasma.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 730
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 21/09/2006 18:07

Foto de l´exposició del Centenari del Bus a Barcelona, feta el dissabte 16 de setembre al matí... ;) :!:

Salutacions.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 730
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 21/09/2006 18:18

Els meus prefererits, els busos de l Autònoma, que tants bons records em van portar de la meva època d´estudiant a l´Autonòma. Encara que per combinació de viatge m´anaven millor els FGC, moltes vegades preferia anar amb Renfe per viatjar desprès en aquests busos, que a més em deixaven a la porta de la Facultat, no com els FGC... ;) :!:
A l´exposició del Centenari, em vaig emocionar al tornar-los a veure, vaig fer moltes fotos a aquests... :D :!:

Salutacions.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 23/09/2006 19:34

Gracias por la foto de la 648 Robert y aquí os pongo el resumen de los primeros días de la nueva línea:

Día 15 (viaje inaugural): Font 8905 DXH
Días 18 y 19: Font 36 y Sarbus 918
Días 20 y 21: Font 43 y Sarbus 918
Día 22: Font 34 y Sarbus 918

Saludos

UT596001 ha escrit:Una de les primeres fotos de la nova línia 648...

Imatge



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 15/10/2006 11:20

Osti, quan de temps feia que no posava res a aquest fil...amb motiu de l'inauguració demà de la nova línia (de la qual vull ser el primer viatger absolut), he fet una petita elucubració de quin serà el vehícle encarregat de fer-la...aquí tenim els candidats:

- Scania K93 Hispano VOV-II GI-2193-BJ i GI-2194-BJ (02-1987 / 10-1988)

Imatge
Imatge

------------------

- Scania K112 Burillo Carla SS-8607-AB (05-1988)

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

-------------------

- Scania K113 Burillo Carla GI-0334-BD i GI-0335-BD (02-1990)

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

------------------

El problema és que tots 5 cotxes són en un principi de reserva, però la setmana passada van estar tots en circulació (el SS-8607-AB se suposava que estava donat de baixa, però el van rescatar perquè no hi havia cap altre cotxe i perquè és el candidat més plausible per a la L-C).

A més, hi ha augment de freqüències a totes les línies urbanes de Girona, Salt i Sarrià. Així, doncs, ens trobem que d'aquests 5 cotxes de reserva, 2 aniran a L6 (presumiblement el GI-2193-BJ i el GI-0335-BD), 1 més a la L3 (dubto entre el GI-2194-BJ i el GI-3360-AJ, del qual no n'he posat foto al ser quasi exclusivament de la L3), i 1 per a la nova línia, que diria que serà el SS-8607-AB, ja que "no hi era" fins dilluns passat, i se li va haver de posar màquina nova de bitllets. Però és clar, qualsevol dels que he posat és un candidat plausible. El més divertit del cas és que només hi haurà un cotxe de reserva (de 16 funcionant), i de moment hi ha un cotxe espatllat (Mercedes OC500LF Hispano Habit 2634DMR), el qual és substituït pel GI-0335-BD). Així doncs, demà veurem com es resol tot.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 16/10/2006 8:39

Bé, avui ja he provat la nova línia (he sigut l'únic viatger de la primera volta :D) i al final, el trasto que m'ha portat és....

Imatge

Això...totalment inesperat...es veu que ara per ara l'han posat en aquesta línia perquè hi va l'alcalde i tal, però no sé si el deixaràn allí o bé el duran a una altra línia...de qualsevol manera, també he estrenat bus :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 16/10/2006 15:26

Imatge

Una altra foto, està feta quasi davant de casa :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 730
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Divendres 20/10/2006 13:31

bones fotos aarongilp!!!... ;) :!:

Salutacions.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 24/10/2006 19:24

Imatge

Un Volvo B12B Sunsundegui Sideral2000 d'EIXBUS, S.A. Aquesta empresa, encarregada dels serveis entre Girona, Vic, Manresa, Cervera de Segarra i Lleida, està formada per TEISA, Castellà i Alsina Graells, usant les cotxeres de la gironina. Així que no es d'extranyar veure un Sideral2000 d'EIXBUS fent serveis de TEISA. Aquest pot semblar que ha sigut traspassat, tot i que en realitat no ha estat així, ja que el cartell de destinació és "Tipical TEISA" i a la porta estan els horaris dels serveis curts Girona - Llagostera, concedit a TEISA. Doncs bé, aquí el veiem descansant al pàrquing de l'estació de busos de Girona.

Imatge
Imatge

Una de les rareses de TEISA, un Noge Touring - MB O404 Bogie, ex-Sagalès y ex-ALSA. Es raresa ja que només està aquest...i la veritat és que és preciós...

Imatge

Després d'un petit "percance" del Habit 6362CKJ (ha perdu el paraxocs davanter al "lavadero"), s'ha tret d'on s'ha pogut el meu estimat amic el SS (Scania K112 Burillo Carla SS-8607-AB), així que aquí el veiem per la L4.

Imatge

Una foto maca, al meu parer. Un DAF SB220 Castrosúa CS-40 CityII ex-EMTMadrid de TMG a la L2, entrant a l'estació de busos.

Imatge

Al mateix punt que l'anterior, una foto tallada del Volvo B7L Habit que em porta cada dia a classe. Perdoneu aquest petit error d'orientació de l'objetiu.

Imatge

Un O404 Ayats Atlas de SARFA...

Imatge

El MAN 10.180 Hispano VOV-II GI-2532-AJ de TMG com a L8...

Imatge

Y una altra foto que m'ha sortit una mica malament, per culpa de l'arbre aquest d'aqui enmig, però m'agrada el suficient com per a atrevir-me a penjar-la...

Aquestes fotos són de dijous passat, aquestes tres que poso són d'ahir:

Imatge
Imatge

El nou Mercedes OC500 Hispano Habit ex-217 LatBus (bé, és ex perquè ja estava rotulat, però es va estrenar aquí..., el veiem a l'Espai Gironès.

Imatge

I al costat del nou bus, el FFZ, estava aquest, el "94" (per la matrícula, GI-2194-BJ). La foto no és res de l'altre món, però m'encanta com n'és de clara...
I...ja ta...aviam si en penjo alguna més, que el fil està una micoona mort :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 24/10/2006 21:37

aarongilp ha escrit: Imatge
El teleindicador de línia del darrere s'ha tornat un pèl boig, oi? :x



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 24/10/2006 21:46

Bé..sí...diguem que aquest indicador és conegut com a "Equació" xD
En serio, el bus és preciós però està donant força problemes...l'aire condicionat no funciona bé, l'indicador tampoc, quan poses l'intermitent salten les llargues...en fi, fallos de juventut, que en diuen...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 21:16

Unes fotos d'avui...

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Espero que us agradin!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 16/11/2006 22:53

Més que equacions seran valors hexadecimals (està fotent l'adreça de memòria d'on té guardat el número de línia?? :o xD )



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 16/11/2006 22:57

Mmmm, les tuses de Salt són més boniques que les de Badalona! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 23:03

orique ha escrit:Més que equacions seran valors hexadecimals (està fotent l'adreça de memòria d'on té guardat el número de línia?? :o xD )
Segons els conductors, és una equació. Segons dos informàtics, efectivement sembla que escrigui l'adreça de memòria on té la línia. Ja ho havia pensat però em semblava massa subrealista.
JaMiRo! ha escrit:Mmmm, les tuses de Salt són més boniques que les de Badalona! ;)
Ja ho sé, ja...i les fotos són precioses :D :D (com que no ho dieu vosaltres ho dic jo :D)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 16/11/2006 23:19

No és tan difícil cometre un error al programar i fer que surti l'adreça en lloc del valor. Sobretot en llenguatges de baix nivell. A C (que és una cosa a meitat camí de tot) es moooolt fàcil *******-la. Visca Java xD



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 23:30

orique ha escrit:No és tan difícil cometre un error al programar i fer que surti l'adreça en lloc del valor. Sobretot en llenguatges de baix nivell. A C (que és una cosa a meitat camí de tot) es moooolt fàcil *******-la. Visca Java xD
A classe de programació (MTP) fem Java i és relativament fàcil *******-la. A ETC (Computadors, hardware) he tocat assamblador de MIPS i és molt més fàcil *******-la encara, pel que sí, és possible que enlloc d'assignar el valor de l'objecte se li hagi assignat la referència (adressa). Qué bonic :D (el que passa és que deia que era subrrealista perquè és una mica xapusser que el programa peti d'aquesta manera essent la sortida un display que dóna voltes a un poble cada dia durant tot el dia...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”