Fotos d'autobusos

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
cityclass35
N2
N2
Entrades: 16

Més fotos de busos...

Entrada Autor: cityclass35 » Divendres 28/05/2010 7:40

Hola,

com que la pàgina web s'està quedentpetita, posaré les fotos a fotopic. Allà tinc més capacitat. La pàgina principal la reservarém per posar les novetats i els dossiers.
Les dues pàgines estan enllaçades i podeu navegar d'una a l'altre.

La primera foto és d'aquest MATARÓ bus:

http://elsautobusos.photos.cn.com/c1852882.html

en general, l'adreça de fotopic és : http://elsautobusos.photos.cn.com

fins aviat,

David



cityclass35
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: cityclass35 » Dimecres 25/08/2010 16:16

Hola,

he penjat dues noves fotos a la web,

fins aviat,

David



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 25/08/2010 17:36

cityclass35 ha escrit:Hola,

he penjat dues noves fotos a la web,

fins aviat,

David
I què tal si en lloc d'anunciar que penges les fotos de 2 en 2, les poses també aquí? Si no apareixen al fòrum, on és el sentit del fil sobre fotografies d'autobusos?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/08/2010 1:30

De la mateixa manera que passa amb altres foraires que tenen pàgines web que van actualitzant contínuament, n'hi ha prou amb l'enllaç que poses més amunt. Qui estigui interessat en consultar-lo, ja sap on ha d'anar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 24/09/2012 18:13

M'agradaria obrir aquest tema per parlar de fotos que algú hagi fet a qualsevol cotxera on hi hagi autobusos. Us agrada la idea? :?:

Avui he anat a les de Montigalà:
Imatge
Caetano, Noge i Castrosua por Renfe 445, en Flickr

Imatge
Una Vista de les cotxeres de Montigalà por Renfe 445, en Flickr

Imatge
MAN - Caetano (TUSGSAL 218) por Renfe 445, en Flickr

Imatge
Els 3 Sprinters (TUSGSAL 292-294) por Renfe 445, en Flickr

Imatge
Els dos Europolis (TUSGSAL 260 i 261) por Renfe 445, en Flickr



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 24/09/2012 19:48

Renfe445 ha escrit:M'agradaria obrir aquest tema per parlar de fotos que algú hagi fet a qualsevol cotxera on hi hagi autobusos. Us agrada la idea? :?:

Avui he anat a les de Montigalà:
I com has pogut entrar a les cotxeres? No t'hauràs "colat", no? :x :D :twisted: :)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 24/09/2012 19:51

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:M'agradaria obrir aquest tema per parlar de fotos que algú hagi fet a qualsevol cotxera on hi hagi autobusos. Us agrada la idea? :?:

Avui he anat a les de Montigalà:
Imatge
Caetano, Noge i Castrosua por Renfe 445, en Flickr

Imatge
Una Vista de les cotxeres de Montigalà por Renfe 445, en Flickr

Imatge
MAN - Caetano (TUSGSAL 218) por Renfe 445, en Flickr

Imatge
Els 3 Sprinters (TUSGSAL 292-294) por Renfe 445, en Flickr

Imatge
Els dos Europolis (TUSGSAL 260 i 261) por Renfe 445, en Flickr
I com has pogut entrar a les cotxeres? No t'hauràs "colat", no? :x :D :twisted: :)
Hi havia un espai grandíssim per entrar, semblava com si estigués abandonat i tothom pugués entrar! :riure

P.D. Em pensava que els Europolis un s'havia incendiat.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 24/09/2012 20:04

Renfe445 ha escrit:Hi havia un espai grandíssim per entrar, semblava com si estigués abandonat i tothom pugués entrar! :riure

P.D. Em pensava que els Europolis un s'havia incendiat.
Si t'agafa el segurata... (que en teoria n'hi ha, en una caseta)

I sí, Tusgsal té alguns autobusos amb més ronya que un verteder.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 24/09/2012 20:10

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Hi havia un espai grandíssim per entrar, semblava com si estigués abandonat i tothom pugués entrar! :riure

P.D. Em pensava que els Europolis un s'havia incendiat.
Si t'agafa el segurata... (que en teoria n'hi ha, en una caseta)

I sí, Tusgsal té alguns autobusos amb més ronya que un verteder.
Sí, però no volia entrar. M'havia fixat en la caseta. Això sí, m'agradaria estar al interior dels més vellets. I si tenim calers, preservem el 214 i el 218... i algun més i abandonat :roll:



Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Dilluns 24/09/2012 21:20

Mireu que he vist avui a les cotxeres de la TUS (Transports Urbans de Sabadell), no se si es tracta d’una gamberro o l'empresa ha donat permís per fer un dibuix artístic. Opineu vosaltres.

Imatge
Pintada a l'autobús por Sokjo, en Flickr

Imatge
Pintada a l'autobús por Sokjo, en Flickr

Un altre dia posaré una foto d’un autobús que he vist que sembla estil americà.



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dilluns 24/09/2012 22:50

Calma xiquets, que s'ha fet amb coneixement i autorització de l'empresa

https://www.facebook.com/elnoideterrassa

"MB O405 N2 de TUS SCCL decorat en motiu del Walls Talk, la participació de l'empresa ha consistit en la publicitat de l'esdeveniment amb la decoració antiga i dona un suport per a la posada de l'art sobre el vehicle, que ha estat exposat durant l'estiu, actualment descansa a cotxeres"

Salutacions

Marcel



Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Dimarts 25/09/2012 17:13

Mireu, el 804 que surt a la següent foto es l'altre bus que em referia que semblava estil americà:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Fa temps el vaig veure circular pel carrer però conduit pel mecànic, en servei no l'he vist mai.



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Divendres 07/12/2012 2:14

Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Hi havia un espai grandíssim per entrar, semblava com si estigués abandonat i tothom pugués entrar! :riure

P.D. Em pensava que els Europolis un s'havia incendiat.
Si t'agafa el segurata... (que en teoria n'hi ha, en una caseta)

I sí, Tusgsal té alguns autobusos amb més ronya que un verteder.
Sí, però no volia entrar. M'havia fixat en la caseta. Això sí, m'agradaria estar al interior dels més vellets. I si tenim calers, preservem el 214 i el 218... i algun més i abandonat :roll:
Doncs ja que estaves a dins de la campa haver entrat en algun... jo ni m'he atrevit a entrar en la campa que amb la mala sort que tinc em disparen i tot jajaja


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 07/12/2012 10:33

Parlant de fotos... Jo, al meu Flickr, en tinc d'autobusos i del metro. En tinc poques, ara mateix, però en tinc.

D'autobusos tinc fotos dels Aerobús i d'un bus turístic que va passar per la Via Júlia la cavalcada de l'any passat.

El meu Flickr: http://www.flickr.com/photos/adolescentbarceloni


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 07/12/2012 10:42

Doncs jo, al meu flickr (http://www.flickr.com/photos/raulitinbcn/) En tinc poc, però d'aqui poc tindré del BBT per dins i més ... De moment tinc: R3 La Garriga, Exprés. cat, algunes de la Ret Bus, unes maquines de escala i una extranya validadora de #RodaliesxCatalunya :)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » Diumenge 25/08/2013 4:04

Jo tengo cientos de fotos tomadas entre los años 2008 y 2012, incluso de lineas desaparecidas como el 31-56-74-B21... y de vehiculos como los de la serie 8200 y 2300 que hace meses o 1 año que desaparecierón de la ciudad



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Diumenge 25/08/2013 18:01

La mayoría "robadas", ya que te gusta quitarles la marca que muchos ponen, para pasarlas por tuyas......



Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Diumenge 25/08/2013 21:03

premixero ha escrit:La mayoría "robadas", ya que te gusta quitarles la marca que muchos ponen, para pasarlas por tuyas......

Hola a tothom:

Jo he vist algún cop fotos meves en alguna "WWW". He contactat amb la persona que ha agafat una foto meva i li he demanat que com a minim posi el meu nom.De moment no han sigut molts casos pero han acabat bé. A partir de fa un temps les fotos que pujo i son meves els hi poso una marga d´aigua. Jo faig servir el programa "FastStone photo resizer", es un programa gatuït, i senzill, ja que la marca d´aigua li pots donar mes intensitat o bé poca intensitat,també la marca es posa a diverses fotos ala vegada. Aixi si algú la vol sense marca per un treball,o per una altra cosa ho demana i envio la foto sense marca, es una manera de evitar que et retallin la foto per posar una marca a un costat. Si mires les fotos que tinc pujades a flickr veurás que estan marcades amb un estel i les meves inicials dins l´estel.
Salutacions



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 25/08/2013 21:18

Euromed ha escrit:Jo faig servir el programa "FastStone photo resizer", es un programa gatuït, i senzill, ja que la marca d´aigua li pots donar mes intensitat o bé poca intensitat,també la marca es posa a diverses fotos ala vegada.
Molt bon programa, jo també l'utilitzo per posar la marca d'aigua a les meves fotos. A més, també les faig més petites si he de pujar-les a internet. Té moltes funcions, us el recomano ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

iFercat
N7
N7
Entrades: 384

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 02/11/2016 19:24

No es un avisatament curios com a tal (ja que no surten de la campa) pero no sabia on posar-les.

Imatge

Imatge

Imatge



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”