Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 28/03/2021 23:03

La Pau ho associo més a la zona de l'estació de metro, com resava el cartell de l'extinta 143, que no pas a aquella zona. El rètol de Besòs-Verneda entenc que el posen perquè el terminal queda si fa no fa entre aquests dos barris, més a prop potser de Besòs i de Verneda que no pas de la Pau... suposició subjectiva, això sí.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.


Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 10/05/2021 15:20

Adolescent barceloní ha escrit:
Diumenge 28/03/2021 23:03
La Pau ho associo més a la zona de l'estació de metro, com resava el cartell de l'extinta 143, que no pas a aquella zona.
Doncs és a l'inrevès: el 36, i el 56, i ara l'H12, tenen/tenien l'orígen/final en un dels carrers del Grup [d'Habitatges] La Pau (emmarcat per Gran Via, Prim, Guipúscoa i Extremadura), i és l'estació de metro la que mai hi ha estat (és a l'altra banda de Guipúscoa, a la Verneda però fora del Grup La Pau), però com que va rebre aquell nom en comptes del lògic "Verneda" (suposo que perquè ja estava "assignat preventivament" per a la futura estació Verneda que apareixeria pocs anys més tard), mentalment a molta gent que no és de la zona ni la coneix li ha acabat "arrossegant" el nom a la banda muntanya de Guipúscoa.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

SrYeri
N5
N5
Entrades: 97

Entrada Autor: SrYeri » Dimarts 11/05/2021 17:18

Citaro ha escrit:
Dissabte 06/02/2021 22:54
La 115-125 van con 44's pero en la 115 alguna vez por falta de material circula con estándar. El refuerzo de la mañana no tengo ni idea con que sale porque voy de relevo.
El refuerzo de mañana de la 115 (Aka turno 3) según tengo entendido es el coche que después hace el turno 2 de la 91, o sea que puede ir con estándar o con midi dependiendo del material que haya supongo.



Citaro
N5
N5
Entrades: 93

Entrada Autor: Citaro » Dimarts 11/05/2021 18:57

SrYeri ha escrit:
Dimarts 11/05/2021 17:18
Citaro ha escrit:
Dissabte 06/02/2021 22:54
La 115-125 van con 44's pero en la 115 alguna vez por falta de material circula con estándar. El refuerzo de la mañana no tengo ni idea con que sale porque voy de relevo.
El refuerzo de mañana de la 115 (Aka turno 3) según tengo entendido es el coche que después hace el turno 2 de la 91, o sea que puede ir con estándar o con midi dependiendo del material que haya supongo.
Así es



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 22/06/2021 21:29

Avui em comentava un veí de Poblenou que faria falta un 192 a la inversa per cobrir millor les relacions Clot-Glòries-Poblenou, i se m'ha ocorregut que el 62 podria fer-ho, i així resolem també el problema de deixar tant lluny de Glòries, només caldria 1 torn més.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”