Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu del carril bus d’entrada a Barcelona a l’autopista B-23 del PK 0+000 al PK 7+260. Clau: TA-07264.1
Al link hi han diversos PDF amb plànols

Hora i data actual: Diumenge 24/01/2021 3:45
Entrada Autor: davroca5 » Dimarts 04/11/2014 16:34
Entrada Autor: Javi M » Dimarts 04/11/2014 21:07
Entrada Autor: albert28 » Dimarts 04/11/2014 21:12
Principalment ha de millorar la entrada a Barcelona, la de sortida no està tant col·lapsada com la entrada. I a sobre tenint en compte les característiques de la B23 en quan a espai una vegada passa aprox. St Joan Despí cap BCN.Javi M ha escrit:Me n'alegro de què el projecte tiri endavant, encara que vull destacar què:
- El carril bus només es farà en sentit d'entrada a Barcelona.
- Un cop a la Diagonal, el carril bus discorrerà per l'esquerra, quan les parades queden a la dreta.
- Al tram de la Diagonal, anirà segregat mitjançant dues franges d'illetes. Una a manera de mitjana, i una altra separant el trànsit del mateix sentit.
- Es retallen les voreres de la Diagonal, a la zona d'Esports UB i del RACC.
Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 27/05/2020 15:08
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 11/08/2020 19:22
https://web.gencat.cat/ca/actualitat/de ... -a-la-C-31Al seu pas per Badalona com una de les mesures del Govern per a reforçar el transport públic. El carril arriba fins a Barcelona i fa 4 kilòmetres.
Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 14/08/2020 10:27
Entrada Autor: wefer » Divendres 14/08/2020 13:50
Entrada Autor: El Yisus 712 » Divendres 14/08/2020 18:16
Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 14/08/2020 20:54
La gestió del sr. Gavín és penosa, això sí que no falti cobrant la seva dieta i el seu cotxe oficial. Després de l'episodi de Salou, s'està coronant aquest home... Almenys fem-ho bé. Falta també el bus-VAO a la C-31 sud.wefer ha escrit: ↑Divendres 14/08/2020 13:50Atenció a les declaracions del responsable de la Generalitat, Isidre Gavín Valls, en el vídeo anterior https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/telen ... o/6055396/ (a partir de minut 0:25)
"...hi ha una gran quantitat de línies d'autobusos regulars que vénen del Maresme, de VIC, de COMARQUES INTERIORS, ..."
Aquest és l'expert responsable de la Generalitat. I deu cobrar i tot. Després no sabem per què el país va malament![]()
Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 15/08/2020 17:43
Entrada Autor: El Yisus 712 » Dilluns 17/08/2020 12:39
A la C-33 està bé pero a la C-31 sud només hi han els Mon-bus Plana ja que els Baixbus van parant a les parades i a la C-32 no passa practicament cap bus. A la B-23 es totalment necessari pero jo recordo be que l'A-2 es plenava molt aixi que si passa això no tindria gaire sentit.122-042-132 ha escrit: ↑Dissabte 15/08/2020 17:43Nou carril bus-VAO a la B-23
Font de la informació: Conselleria de Territori i Sostenibilitat
La B-23 és una altra de les vies que previsiblement tindrà un carril bus-VAO quan es formalitzi l’acord entre Generalitat i Estat per a la cessió d’aquesta via, un fet que és “imminent”, segons ha confirmat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet. D’aquesta manera, també es preveu garantir un carril per a l’entrada de busos per l’avinguda Diagonal.
La Generalitat de Catalunya està col·laborant amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona per tirar endavant mesures de cara a la nova mobilitat postcovid. De fet, l’AMB ja havia proposat fer bus-VAO a la C-31 nord i a la B-23 i també considera que aquests carrils són necessaris a la C-31 sud, a la C-32 i a la C-33 per entrar a la ciutat.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 20/08/2020 8:14
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 18/09/2020 10:46
Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”