Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 23/02/2016 20:10

29.02.2016
A partir d'aquesta data, la línia 60 canvia deixa de circular, de forma definitiva, pel pg. de l'Havana i els carrers de Ferran Junoy i Potosí i passa a fer-ho pel carrer de Lima, des del qual agafa el carrer de Caracas. Parades alternatives: 159 - Caracas-Potosí i 603 - Lima-Ciutat d'Asunción.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice

29.02.2016
A partir d'aquesta data, la línia 60 passa a circular, de forma definitiva, pels carrers de Lima, de Caracas, de Sas i de Sant Adrià. Se suprimeix la parada 2588 - Ciutat d'Asunción-Pg. de l'Havana. Parada alternativa: 2228 - Ciutat d'Asunción-"La Maquinista". També es posen en servei les parades: 1454 - Caracas-Fra Juníper Serra, 13 - Sas-Claramunt i 1435 - Sant Adrià-Sas.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 27/02/2016 14:23

29.02.2016
A partir d'aquesta data, la línia 92 canvia el recorregut definitivament fins a Av. Tibidabo.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 27/02/2016 17:29

29.02.2016
A partir d'aquesta data, s'anul·len, de forma definitiva, les parades 299 - Fac de Ciències Jurídiques Econòmiques i Socials i 712 - Av de l'Exèrcit-Trias i Giró. Parades alternatives: 2586 - John M. Keynes-Diagonal i 2716 - Av de l'Exércit-Trias i Giró.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 27/02/2016 20:34

sag470 ha escrit:29.02.2016
A partir d'aquesta data, la línia 60 canvia deixa de circular, de forma definitiva, pel pg. de l'Havana i els carrers de Ferran Junoy i Potosí i passa a fer-ho pel carrer de Lima, des del qual agafa el carrer de Caracas. Parades alternatives: 159 - Caracas-Potosí i 603 - Lima-Ciutat d'Asunción.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
Por un recorrido que hace directo, a dar más vuelta... Manda narices.
sag470 ha escrit:29.02.2016
A partir d'aquesta data, la línia 60 passa a circular, de forma definitiva, pels carrers de Lima, de Caracas, de Sas i de Sant Adrià. Se suprimeix la parada 2588 - Ciutat d'Asunción-Pg. de l'Havana. Parada alternativa: 2228 - Ciutat d'Asunción-"La Maquinista". També es posen en servei les parades: 1454 - Caracas-Fra Juníper Serra, 13 - Sas-Claramunt i 1435 - Sant Adrià-Sas.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
Aquí te eliminan el voltio por La Maquinista y va más directo. Respecto a frecuencias, he oído que en diario 12 minutos y los domingos cada 35. Espero que sea verdad porque actualmente, cada 90 minutos y para meter servicios a 35 minutos, ya tienen que meter buses.
sag470 ha escrit:29.02.2016
A partir d'aquesta data, la línia 92 canvia el recorregut definitivament fins a Av. Tibidabo.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
Otro cambio incomprensible. Dejan la 75 como está, y pasan a desviar la 92 a... a dónde? Lo de "para ir del Carmel a Sarriá con sólo un cambio" me parece sencillamente un capricho, y grande. Desdeel barrio del Carmel y el Coll, hay otras líneas que suben al Passeig de Valle Hebrón, donde se enlaza con el H4. Pero además de eso, desde hace seis años la línea 5 tan cacareada llega al Vall d'Hebrón, donde se puede enlazar cómodamente con el H4 y más desde que pusieron las nuevas salidas de enlace, y desde Vall d'Herbrón a J. F. Kennedy, la H4 no va a perder tanto tiempo para poner el grito en el cielo. Y se supone que la 75, con un aumento de frecuencias decente, podría subsanar parte de este problema, pero si el tema es ir desde el Carmel a Sarriá, tiramos de Metro a Vall d'Hebrón que para eso se puso. Lo del 92 me parece un capricho por las bravas. Tanto pedir el metro para que no sirva para nada.
Dejan la V13 donde el FGC del Tibidabo en lugar de subir al funi, incluso a Bellesguard, y nos ahorramos la 196 enterita, metemos cuatro buses en la Plaza de Kennedy que no es precisamente grande... Y lo de mantener el 22, volvemos a lo mismo. Ampliamos el 75 y la 22 se va fuera. La conexión Vallcarca con Tibidabo por Repíublica Argentina y Crack%&$·el (el impronunciable) se cubre con la 75, la metemos a diez minutos en hora punta, y prou. Y en Lesseps enlazamos con la V15 que va directa a Catalunya o con la V17 que va por Urquinaona, que es una calle más a la izquierda, y por una manzana no se nos van a caer los anillos.
sag470 ha escrit:29.02.2016
A partir d'aquesta data, s'anul·len, de forma definitiva, les parades 299 - Fac de Ciències Jurídiques Econòmiques i Socials i 712 - Av de l'Exèrcit-Trias i Giró. Parades alternatives: 2586 - John M. Keynes-Diagonal i 2716 - Av de l'Exércit-Trias i Giró.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
Entiendo que esta noticia es de la 33, a juzgar por el plano y la ubicación de las paradas. Lo digo porque no se ha indicado a qué línea se refiere.

De verdad, que no entiendo nada. Se hubiera puesto en servicio las tres nuevas líneas en octubre, ampliamos la 75, sacamos fuera la 14, 58, 64, 22, 73... Y hay una cosa que no entiendo absolutamente nada.
¿Por qué dejan la birria de 41 circulando cuando ya no le queda en el cacho de línea que le dejaron ningún recorrido que cubrir? Una de las dos Verticales nuevas hace su mismo recorrido hasta Maciá, y de Sant Antoni a Catalunya ya está la H16. Por qué sigue quedando ese cacho de línea si no tiene ningún sentido?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 27/02/2016 21:30

França451 ha escrit:Otro cambio incomprensible. Dejan la 75 como está, y pasan a desviar la 92 a... a dónde? Lo de "para ir del Carmel a Sarriá con sólo un cambio" me parece sencillamente un capricho, y grande. Desdeel barrio del Carmel y el Coll, hay otras líneas que suben al Passeig de Valle Hebrón, donde se enlaza con el H4. Pero además de eso, desde hace seis años la línea 5 tan cacareada llega al Vall d'Hebrón, donde se puede enlazar cómodamente con el H4 y más desde que pusieron las nuevas salidas de enlace, y desde Vall d'Herbrón a J. F. Kennedy, la H4 no va a perder tanto tiempo para poner el grito en el cielo. Y se supone que la 75, con un aumento de frecuencias decente, podría subsanar parte de este problema, pero si el tema es ir desde el Carmel a Sarriá, tiramos de Metro a Vall d'Hebrón que para eso se puso. Lo del 92 me parece un capricho por las bravas. Tanto pedir el metro para que no sirva para nada.
Dejan la V13 donde el FGC del Tibidabo en lugar de subir al funi, incluso a Bellesguard, y nos ahorramos la 196 enterita, metemos cuatro buses en la Plaza de Kennedy que no es precisamente grande... Y lo de mantener el 22, volvemos a lo mismo. Ampliamos el 75 y la 22 se va fuera. La conexión Vallcarca con Tibidabo por Repíublica Argentina y Crack%&$·el (el impronunciable) se cubre con la 75, la metemos a diez minutos en hora punta, y prou. Y en Lesseps enlazamos con la V15 que va directa a Catalunya o con la V17 que va por Urquinaona, que es una calle más a la izquierda, y por una manzana no se nos van a caer los anillos.
El cambio no creo que sea capricho de nadie, sino reducir coches. Si pudieran la 92 la cortaria al Coll, pero no hay donde dar la vuelta. Además, en la pl.Kennedy da más posibilidades que en Gracia. Los afectados por el cambio de la 92 es prácticamente escasos. Nadie la coje para el trayecto de Gràcia a Sant Pau o Poblenou. Es mas rápido con la H6 i trasbordo a la 92 en Alfons X, o cualquier otra combinación. Los trayectos de la 92 entre Carmel y Gracia coincide prácticamente con la V17. Con el terminal en pl.Kennedy fácilmente la 92 llevará un coche menos.
El hecho de no alargar por ahora la V13 es por las obras que requieren como lo quieren. No es facil poner un terminal. La otra opció es integranr la V13 con la 196 pero no lo harán porque unirlas requieren más coches que la suma de las 2.
La reforma de la 22 es por no alargar la 75 como estaba previsto. Es muy dificil poner un terminal entre Vallcarca y Lesseps. La futura 22 quedará como refuerzo, por lo que no espereis muchas frecuencias.
Estoy de acuerdo que la solución que se han ido dando no son idoneas. La 28 no fue bien sustituirla por la V17 y la 22 quedará bastante inutil.
¿Por qué dejan la birria de 41 circulando cuando ya no le queda en el cacho de línea que le dejaron ningún recorrido que cubrir? Una de las dos Verticales nuevas hace su mismo recorrido hasta Maciá, y de Sant Antoni a Catalunya ya está la H16. Por qué sigue quedando ese cacho de línea si no tiene ningún sentido?
Es facil, el tramo vertical por Rocafort de la 41 no la cubre ninguna de las nuevas. La que la suplirá será la V9. Lo que me sorprende de la 41 es que mantenga la buena frecuencia por el tipo de recorrido y además cargue.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 27/02/2016 21:48

França451 ha escrit:¿Por qué dejan la birria de 41 circulando cuando ya no le queda en el cacho de línea que le dejaron ningún recorrido que cubrir? Una de las dos Verticales nuevas hace su mismo recorrido hasta Maciá, y de Sant Antoni a Catalunya ya está la H16. Por qué sigue quedando ese cacho de línea si no tiene ningún sentido?
La 41 como está ahora no es una birria. Es muy útil y la usa mucha gente en sentido descendente (a Plaça Catalunya).



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 27/02/2016 21:57

Renfe445 ha escrit:
França451 ha escrit:¿Por qué dejan la birria de 41 circulando cuando ya no le queda en el cacho de línea que le dejaron ningún recorrido que cubrir? Una de las dos Verticales nuevas hace su mismo recorrido hasta Maciá, y de Sant Antoni a Catalunya ya está la H16. Por qué sigue quedando ese cacho de línea si no tiene ningún sentido?
La 41 como está ahora no es una birria. Es muy útil y la usa mucha gente en sentido descendente (a Plaça Catalunya).
Me refería con "birria" al nanotrozo de línea que han dejado, que casi parece más un bus barri que otra cosa. Y lo de las frecuencias que sigue teniendo, supongo que si carga, porque es muy utilizada por los vecinos de la zona, es lógico que le mantengan la alta frecuencia. Cosa que no se hizo con por ejemplo la línea de Rondas, que se muere de asco y la gente pasa de esperar media horaca pasando frío cuando tiene otras alternativas aunque sean dar mucha más vuelta. Aquí tenemos un caso completamente contradictorio, menos mal que ahora que recortan la Rondas, se han dado cuenta de que tiene que subir frecuencia, y volverá a cargar lo que era cuando se creó. El tema de cargar y ampliar o reducir frecuencias, de todos modos, no lo malinterpretemos: una línea emieza a dejar de cargar cuando le reducen frecuencias y luego dicen que bajan frecuencias porque no carga. La ecuación siempre es a la inversa: primero le reducen frecuencias, para que la gente no la coja, y luego baja la demanda. En el caso de la 41 en concreto, tenemos un claro ejemplo: por alguna razón que no acierto a entender, viendo cómo son los de TMB, no le han reducido frecuencias, con la consecuente y lógica alta demanda manteniéndose en la línea.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Alberto1989
N3
N3
Entrades: 37
Ubicació: Hostafrancs (L1)

Entrada Autor: Alberto1989 » Dissabte 27/02/2016 22:27

La meva opinió respecte als canvis de les línies convencionals per la 4ª! fase de la NXB:

-Mantenir el 22 fins a Pl.Kennedy és un error, sobretot tenint en compte que des de Pl.Catalunya hi ha la V15 i la L7 d'FGC. El el que haurien d'haver fet és ampliar 75 fins a Lesseps/Gala Placídia tal com es va planejar en un principi.

-El canvi de recorregut del 92 fins a Pl. Kennedy si realment donés servei a l'Hospital Quirón ho veuria positiu, però la parada de Craywinckel queda massa allunyada, sobretot per la gent gran.

-El 60 a la zona de La Maquinista millora en sentit Z.Universitària evitant l'enorme i absurda volta pel parc de La Maquinista, però en sentit Verneda empitjora passant de baixar directa per Ciutat d'Asunción a realitzar una excurtió pel Bon Pastor amb 3 parades molt pròximes entre si.

-La gran retallada del 20 la trobo una animalada (i m'extranya moltíssim que no hi hagi hagut la mateixa pressió que hi ha hagut per mantenir part del 22, el canvi de final del 92 o les modificacions del 60 al Bon Pastor). Des de fa uns mesos visc a Consell de Cent amb Villarroel i he observat que la línia té bastanta demanda com per justificar la retallada. Potser al final de l'Estació Marítima no puja/baixa molta gent (ídem pel V11) però molta gent usa el 20 entre Paral·lel o Sant Antoni per anar cap a l'Eixample centre, dreta i la zona sud de Gràcia i el Guinardó. Si el problema és el sol·lapament amb el V11 poden desviar el 20 per Viladomat en direcció Estació Marítima. En fi, veurem quant temps dura limitada a Av. Roma després de les queixes de la gent... :emprenyat



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 27/02/2016 22:31

No ho digueu per aquí, que com ens llegeixin, dilluns passa a una freqüència de 20 minuts mínim.

El secret de la 60 és diferent, l'estalvi d'uns pocs KM permet que com a mínim amb el mateix nombre de cotxes, oferir una freqüència més digna, tot i així també em sembla que la 60 ha quedat condemnada i serà eclipsada totalment per l'H4 i les seves freqüències de 5 minuts.


El metro de Barcelona amb motoristes!

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Diumenge 28/02/2016 9:24

Se supone que los cambios han sido fruto de lo que pide la la gente, que para eso se ha retrasado la entrada en servicio mas de 4 meses, si ahora la gente se queja es que algo no se ha hecho bien, tenemos lo que la "gente" (normalmente asociaciones de vecinos) desea.... Y ya sabemos que todos queremos tener el bus en la puerta de casa (cambios en la 60 con la excursion por Bon Pastor, por ejemplo.)



scubydu
N6
N6
Entrades: 174

Entrada Autor: scubydu » Dijous 03/03/2016 23:42

¿Estás seguro que el retraso fue por eso o porque Colau quiso volver a estudiar lo que Trias había aprobado?



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Divendres 04/03/2016 6:45

esa era la coartada, al final casi no ha habido cambios....... pero yo no lo digo por eso, lo digo porque ahora esa misma gente que se supone que propuso los cambios sea la misma que se quejara de tal o cal cosa.....



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 15/03/2016 21:54

22.03.2016
A partir d'aquesta data, la línia 110 canvia el recorregut definitivament a l'av. del Parc Logístic i al carrer Número 3. Parades alternatives: 1645 - Carrer D-Carrer número 4, 3442 - Carrer número 25-Av. Parc Logístic, 3456 - Carrer 3-Carrer E, 3457 - Carrer D-Carrer 3.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice

22.03.2016
A partir d'aquesta data, nova parada a la línia 110: 3455 - Av. Parc Logístic-Carrer número 25.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 15/03/2016 21:54

20.03.2016
A partir d'aquesta data, la línia V21 canvia el recorregut tots els diumenges i festius al carrer de la Marina. Parada alternativa: 840 - Marina-València.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 15/03/2016 21:55

22.03.2016
A partir d'aquesta data, la línia 79 canvia el recorregut definitivament d'av. Pau Casals a Rambla de la Marina. Efectuarà les parades: 3461 - Rambla Marina-Travessia Industrial, 3462 – Rbla. Marina-Cobalt i 3463 – Enric Prat de la Riba-Rbla. Marina. Aquesta darrera parada serà l’origen de la línia; el final es manté a la parada 2516 – Av. Carrilet-Vigo.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 17/03/2016 12:08

sag470 ha escrit:20.03.2016
A partir d'aquesta data, la línia V21 canvia el recorregut tots els diumenges i festius al carrer de la Marina. Parada alternativa: 840 - Marina-València.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
¿¿¿Tots els diumenges el C/Marina tallat??? :o



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 17/03/2016 20:06

Ecomobisostrans ha escrit:
sag470 ha escrit:20.03.2016
A partir d'aquesta data, la línia V21 canvia el recorregut tots els diumenges i festius al carrer de la Marina. Parada alternativa: 840 - Marina-València.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
¿¿¿Tots els diumenges el C/Marina tallat??? :o
Es farà aquest tros de carrer com a peatonal tots els diumenges a partir d'ara. Opinió personal, els carrers Marina i Provença i Sardenya-, a la zona que voreja la Sagrada Família haurien de ser peatonals 24h/365d, ja que en gran part, a causa d'això, les voreres van plenes i costa de caminar-hi esquivant turistes. És una gran millora el que s'ha aconseguit...!


Salutacions,

Oriol

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 17/03/2016 20:24

oriolp13 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:
sag470 ha escrit:20.03.2016
A partir d'aquesta data, la línia V21 canvia el recorregut tots els diumenges i festius al carrer de la Marina. Parada alternativa: 840 - Marina-València.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
¿¿¿Tots els diumenges el C/Marina tallat??? :o
Es farà aquest tros de carrer com a peatonal tots els diumenges a partir d'ara. Opinió personal, els carrers Marina i Provença i Sardenya-, a la zona que voreja la Sagrada Família haurien de ser peatonals 24h/365d, ja que en gran part, a causa d'això, les voreres van plenes i costa de caminar-hi esquivant turistes. És una gran millora el que s'ha aconseguit...!
Podrien haver deixar un petit carril per a que hi circuli el V21 de manera totalment exclusiva. Em sembla una carallotada fer-li fer la volta, i tornem al de sempre, una línia d'altes prestacions es posa a donar voltes tontes pels barris, cosa que hauria de ser inadmisible.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 17/03/2016 20:53

La solució per la Sagrada Familia és bona, hi ha molta acumulació de persones, pero podrien haber deixar passar el transport públic (més siguent una línia NXB), una especie de zona de vianants amb accés restringit.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 18/03/2016 21:12

sag470 ha escrit:22.03.2016
A partir d'aquesta data, la línia 110 canvia el recorregut definitivament a l'av. del Parc Logístic i al carrer Número 3. Parades alternatives: 1645 - Carrer D-Carrer número 4, 3442 - Carrer número 25-Av. Parc Logístic, 3456 - Carrer 3-Carrer E, 3457 - Carrer D-Carrer 3.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice

22.03.2016
A partir d'aquesta data, nova parada a la línia 110: 3455 - Av. Parc Logístic-Carrer número 25.
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice
A partir del 22 de març, la línia 110 modifica el seu recorregut per connectar amb la L9 Sud de metro: deixa de circular pel carrer número 4 i passa a fer-ho pel carrer número 3.
Imatge
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168

Les parades del carrer número 4 que s'anul·len són: 1615 - Carrer número 4-Carrer D, 1617 - Carrer número 4-Mercabarna i 1618 - Carrer número 4-Carrer F.

Les parades noves són les següents:

1645 - Carrer D-Carrer número 4
3442 - Carrer número 25-Av. Parc Logístic
3455 - Av. Parc Logístic-Carrer número 25
3456 - Carrer 3-Carrer E
3457 - Carrer D-Carrer 3

Pots informar-te de les parades i dels horaris de cada línia consultant-ne el detall a la secció "Bus Barcelona".

http://www.tmb.cat/ca/estat-del-servei/ ... ut-110-bus



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”