Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 19/10/2016 21:08

A partir del 20 d'octubre, les línies 57 i 157 modifiquen el seu recorregut de manera definitiva a la zona de Collblanc.

Ambdues línies deixen de circular pels carrers d'Arístides Maillol i de Cardenal Reig i l'avinguda de Sant Ramon Nonat, per fer-ho per la travessera de les Corts.

El nou origen i final de línia serà la parada 3305 Riera Blanca - Travessera de les Corts, situada al carrer de la Riera Blanca.

Imatge

Les parades noves són:

1713 - Les Corts-Aurora Bertrana.
3305 - Riera Blanca - Travessera de les Corts, nou origen i final.

Les parades anul·lades són:

3415 - Cardenal Reig-Av. Sant Ramon Nonat.
3416 - Av. Sant Ramon Nonat-Collblanc.

Pots informar-te de les parades i dels horaris de cada línia consultant-ne el detall a la secció "Bus Barcelona".

https://www.tmb.cat/documents/20182/960 ... 73de500acf

https://www.tmb.cat/ca/-/2016-avis-modi ... -barcelona



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 19/10/2016 23:06

El que no entenc és que aquestes dues línies continuin existint, ja que el recorregut del 57 ja el cobreix el tramvia i el del 157 el fa el tramvia i els autobusos de Soler i Sauret.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 20/10/2016 2:23

El 157 si que fa falta, al centre de Sant Just no hi ha tram ni Soler Sauret, i al troç d'Esplugues sense tram encara que els Soler Sauret poguessin carregar cap a Barcelona no n'hi hauria suficient o anirien a petar i els haurien de reforçar, que ja ve a ser el mateix



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 22/10/2016 14:20

Miquel ha escrit:Amb una mica de sort, circular amb bus pel Poblenou serà tant excitant com fer-ho amb el 36 per l'àrea de La Sagrera - Besòs. :fuig
Jajajajaja, molt bona aquesta! :) :riure
Anda que no fot voltes la 36 per anar de St. Martí a Onze de Setembre...



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 22/10/2016 16:54

Ecomobisostrans ha escrit:El 157 si que fa falta, al centre de Sant Just no hi ha tram ni Soler Sauret, i al troç d'Esplugues sense tram encara que els Soler Sauret poguessin carregar cap a Barcelona no n'hi hauria suficient o anirien a petar i els haurien de reforçar, que ja ve a ser el mateix
Totalment d'acord.

El 57 hauria de desaparèixer ja que se solapa quasi totalment al tramvia. Suposo que se'l carregaran quan obrin Ernest Lluch L5, ja que molta gent el fa servir per a agafar el metro i amb el Tram cal caminar un bon tros.

El 157 sí que és necessari. A Sant Just no hi ha tren, metro, i a la pràctica tampoc tramvia al nucli urbà, així que l'única manera d'anar a Barcelona és amb bus. Per a anar a la Diagonal des de Sant Just centre hi ha el JM, el 63, i deixa de comptar, i per anar més cap al centre de la ciutat hi ha el 157 que enllaça amb L5 i prou. Els de SiS serveixen tant per anar a la Diagonal com per anar a Collblanc L5, cert, però aquestes linies pasen per on va el tramvia, amb el que tenen el mateix problema de que no pasen pel centre.

I les línies de SiS estan totes condemnades el dia que hi hagi tramvia directe per Laurà Miró entre Rambla de Sant Just i Pont d'Esplugues, tant el L51 que va a la Diagonal, com els L50 i L62 que van a Collblanc. El L51 potser el podran salvar fent-lo anar per la B-23 entre Walden i la Diagonal, aprofitant el carril bus que es farà, i tenint en compte que el T3 té molta menys cobertura territorial a Sant Feliu que no pas el L51. Els L50 i L62 ni idea de com ho poden salvar.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 24/10/2016 20:11

Javi M ha escrit:I les línies de SiS estan totes condemnades el dia que hi hagi tramvia directe per Laurà Miró entre Rambla de Sant Just i Pont d'Esplugues, tant el L51 que va a la Diagonal, com els L50 i L62 que van a Collblanc. El L51 potser el podran salvar fent-lo anar per la B-23 entre Walden i la Diagonal, aprofitant el carril bus que es farà, i tenint en compte que el T3 té molta menys cobertura territorial a Sant Feliu que no pas el L51. Els L50 i L62 ni idea de com ho poden salvar.
Home es que lo normal es que quan hi hagi el tramvia directe les limitin a St.Feliu, a no ser que siguin express i guanyin molt de temps havent tramvia se li fot una bona frequència i fora tants busos! Inclus llavors el 157 també, es limita St.Joan-St.St.Just o es prolonga fins a St.Ildefons per Montesa i la resta es fa en tramvia.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 24/10/2016 20:20

Pel que fa al 157, l'ideal és que fes menys volta per la zona de l'Hospital Comarcal i que arribés a la Montesa. I quan hi hagi T3 directe, eliminar el tram Collblanc - Rambla de Sant Just. Cert és que és lleig obligar als veïns a fer tres transbordaments 157 -> T3 -> L5 per a arribar al centre... Però és més ràpid i eficient això que 157 -> L5 com s'ha de fer ara.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 18/12/2016 19:20

20.12.2016

A partir d'aquesta data, la línia 122 canvia el recorregut definitivament a asseig de Fabra i Puig. Parada anul·lada: 2754 - Pg de la Peira-Montmajor. Parada alternativa: 2951 - Cadí-Teide.

Imatge

https://www.tmb.cat/ca/servei-metro-bus ... 22&lid=122



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 18/12/2016 19:21

21.12.2016

A partir d'aquesta data, la línia 114 canvia l'itinerari a Carrer de Sant Lluís.

Imatge

https://www.tmb.cat/ca/servei-metro-bus ... 14&lid=114



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 18/12/2016 19:24

Oficialització del desviament de la línia L79 pel carril bus central a l’Avinguda Diagonal i del canvi de recorregut de la línia SB2 a les Orioles

Altres millores que posa en marxa Oliveras a partir de l’1 de gener de forma definitiva són l’oficialització del desviament de la L79 pel carril bus central a l’avinguda Diagonal de Barcelona, així com la modificació de recorregut de la línia SB2 a les Orioles de Sant Boi.

http://www.baixbus.cat/ca/comunicacio/n ... 1-de-gener



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 18/12/2016 19:59

No fa ja mesos que a més del H6, el L79 i L97 circulen pel carril bus central de la Diagonal?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 18/12/2016 21:29

Javi M ha escrit:No fa ja mesos que a més del H6, el L79 i L97 circulen pel carril bus central de la Diagonal?
Si, ja fa molt de temps



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dilluns 19/12/2016 0:27

albert28 ha escrit:
Javi M ha escrit:No fa ja mesos que a més del H6, el L79 i L97 circulen pel carril bus central de la Diagonal?
Si, ja fa molt de temps
Lo del H6 des de la 1a. fase de la NXB i les altres línies interurbanes posiblement des d'abans.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 19/12/2016 11:05

El H6 evidentment que ha circulat per allà des del principi. El 73 circulava pel lateral i el carril bus i les parades s'hi van posar justament per a convertir-lo en H6. Les altres línies metropolitanes que per allà circulen (L79 i L97) ho fan des de bastant després que el H6, abans no podien fer-ho perquè no hi havia parades. I els autocars interurbans circulaven pels carrils centrals de la Diagonal (en no haver de fer parades) abans de que hi hagués carril bus.

Els L79 i L97 efectivament fa bastant de temps que circulen pel carril central, per això no entenc per què surt ara aquesta nota de premsa d'Oliveras!



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 19/12/2016 11:34

Javi M ha escrit:I els autocars interurbans circulaven pels carrils centrals de la Diagonal (en no haver de fer parades) abans de que hi hagués carril bus.
Això serà els de llarga distància, perquè els que paren a Palau Reial i Maria Cristina a dia d'avui encara van per el lateral.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 20/12/2016 17:57

La línia 122 d'autobús amplia el recorregut al Turó de la Peira
La línia de proximitat suma dues noves parades a Nou Barris. El Districte i TMB han treballat conjuntament l'ampliació amb l'Associació de Veïns del Turó de la Peira per donar resposta a la reivindicació veïnal de disposar de més servei de transport públic

A partir d’avui dimarts, 20 de desembre, la línia 122 (Turó de la Peira) de Bus del Barri de la xarxa d’autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ampliarà el recorregut al seu pas pel passeig de Fabra i Puig i del carrer de la Vall d’Ordesa, amb dues noves parades per donar servei a l’institut Josep Pla i més cobertura al barri del Turó de la Peira, al districte de Nou Barris de Barcelona.

Es tracta d’una reivindicació dels veïns i veïnes del Turó de la Peira per disposar de més servei de transport públic al barri. El Govern del Districte i TMB han treballat conjuntament durant els últims mesos amb l’Associació de Veïns del Turó de la Peira per donar resposta a aquesta demanda i garantir que la línia de bus ofereixi una millor connexió al barri. A més, des del Districte s’han realitzat obres al carrer de Canfranc per arranjar-lo i facilitar el pas i el gir de l’autobús per aquesta via.

El nou recorregut, que s’afegeix al circuit habitual de la línia, arrenca al seu pas pel passeig de Fabra i Puig, a l’alçada del carrer Teide, l’autobús continua per aquesta via i gira pel carrer de la Vall d’Ordesa on té dues noves parades fins arribar al carrer de la Peira, on enllaça amb el recorregut original.

La línia 122 connecta el barri del Turó del a Peira amb les estacions de metro de Canyelles (L3), Virrei Amat i Vilapicina (L5), Fabra i Puig (L1) i amb altres equipaments del districte. El bus funciona els set dies de la setmana de 7 a 21 hores els dies feiners i a partir de les 9 hores els caps de setmana, amb horaris fixos que es poden consultar a les parades, al web de TMB i a través de l’aplicació mòbil TMB App.

Imatge

https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... e=Facebook



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 20/12/2016 19:37

Granolleri ha escrit:
Javi M ha escrit:I els autocars interurbans circulaven pels carrils centrals de la Diagonal (en no haver de fer parades) abans de que hi hagués carril bus.
Això serà els de llarga distància, perquè els que paren a Palau Reial i Maria Cristina a dia d'avui encara van per el lateral.
Doncs els dies on el lateral va força carregat és força normal trobar Soler i Sauret (interurbanes i express.cat), Autocorb, Monbus i altres linies regulars de fora de l'AMB aturant-se als carrils centrals... cosa bastant lògica ja que així s'aprofita aquest Caril bus



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 05/02/2017 20:32

Aquest cap de setmana s'ha posat en servei la nova xarxa del SantViBus (urbà de Sant Vicenç dels Horts), inaugurada de la mà de l'AMB i operada per Soler i Sauret:

L'AMB i l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts posen en marxa avui la nova xarxa de bus urbà del municipi

L'AMB i l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts han posat en marxa avui la nova xarxa d'autobús urbà Santvibus, que simplifica i millora el servei per adaptar-se a les actuals necessitats de mobilitat del municipi. La nova xarxa d'autobús urbà Santvibus, gestionada per l'Ajuntament amb el suport tècnic de l'AMB, està formada per 5 línies: SV1, SV2, SV3 i SV4 i la línia ESC de reforç escolar. D'aquesta manera, el nou servei es simplifica i s'optimitzen els temps d'espera i els recorreguts. [...]

Aquest nou servei s'integrarà en un futur en la gestió del transport públic de l'AMB, en funció de les competències que l'ens té en matèria de mobilitat.

FONT: AMB i Aj. de St. Vicenç


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 05/02/2017 20:36

m.h.t. ha escrit:Aquest cap de setmana s'ha posat en servei la nova xarxa del SantViBus (urbà de Sant Vicenç dels Horts), inaugurada de la mà de l'AMB i operada per Soler i Sauret:

L'AMB i l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts posen en marxa avui la nova xarxa de bus urbà del municipi

L'AMB i l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts han posat en marxa avui la nova xarxa d'autobús urbà Santvibus, que simplifica i millora el servei per adaptar-se a les actuals necessitats de mobilitat del municipi. La nova xarxa d'autobús urbà Santvibus, gestionada per l'Ajuntament amb el suport tècnic de l'AMB, està formada per 5 línies: SV1, SV2, SV3 i SV4 i la línia ESC de reforç escolar. D'aquesta manera, el nou servei es simplifica i s'optimitzen els temps d'espera i els recorreguts. [...]

Aquest nou servei s'integrarà en un futur en la gestió del transport públic de l'AMB, en funció de les competències que l'ens té en matèria de mobilitat.

FONT: AMB i Aj. de St. Vicenç
Me encanta la maña de la AMB de hincar letras en líneas de autobús. xD



ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Diumenge 05/02/2017 23:15

Renfe445 ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Aquest cap de setmana s'ha posat en servei la nova xarxa del SantViBus (urbà de Sant Vicenç dels Horts), inaugurada de la mà de l'AMB i operada per Soler i Sauret:

L'AMB i l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts posen en marxa avui la nova xarxa de bus urbà del municipi

L'AMB i l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts han posat en marxa avui la nova xarxa d'autobús urbà Santvibus, que simplifica i millora el servei per adaptar-se a les actuals necessitats de mobilitat del municipi. La nova xarxa d'autobús urbà Santvibus, gestionada per l'Ajuntament amb el suport tècnic de l'AMB, està formada per 5 línies: SV1, SV2, SV3 i SV4 i la línia ESC de reforç escolar. D'aquesta manera, el nou servei es simplifica i s'optimitzen els temps d'espera i els recorreguts. [...]

Aquest nou servei s'integrarà en un futur en la gestió del transport públic de l'AMB, en funció de les competències que l'ens té en matèria de mobilitat.

FONT: AMB i Aj. de St. Vicenç
Me encanta la maña de la AMB de hincar letras en líneas de autobús. xD
A la hora de recordar línies i fer-ho inteligible als usuaris no regulars de transport públic, ho trobo bé. S'hauria de fer el mateix amb les línies interurbanes de la Generalitat, però això semble impossible. :cop


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”