Més autobusos per anar a l'aeroport

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Més autobusos per anar a l'aeroport

Entrada Autor: wefer » Dijous 19/10/2006 15:04

Més autobusos per anar a l'aeroport

L'Aerobús passarà cada sis minuts entre les 9 i les 22 hores
Tots els passatgers aniran asseguts


Josep Ferrer

Anar a l'aeroport de Barcelona és més ràpid i fàcil des d'aquest octubre. L'Aerobús, un servei que connecta les tres terminals de l'aeroport del Prat amb la plaça Catalunya de Barcelona, ha estrenat nou autobusos nous. El reforç del servei ha permès reduir la freqüència de pas a sis minuts en hora punta -entre les 9 i les 22 hores- tots els dies de la setmana, i incrementar l'horari de dos quarts de sis de la tarda a la una de la matinada. El bitllet continua costant 3,75 euros i no disposa de tarifa integrada.

Els nous autobusos, de la marca Setra, disposen de 44 seients per tal que tots el passatgers puguin anar asseguts responent a "l'exigència d'unes prestacions concordants amb el preu del servei, i d'una garantia de màxima seguretat durant el trajecte", segons va expressar la companyia concessionària, Transports Ciutat Comtal, a través d'una nota. Els vehicles tenen tres espais diferents per als equipatges, i plataforma baixa per facilitar l'accés de les persones amb mobilitat reduïda.

Des del gener fins a l'octubre, Transports Ciutat Comtal, que explota aquest servei des de fa 18 anys, ha posat en circulació 14 nous autobusos del mateix model. En total hi ha 15 vehicles cobrint la línia, el més antic dels quals és de l'agost del 2004.

TCC ha invertit 3,9 milions d'euros en la renovació de la flota, que inclou dues noves màquines expenedores de bitllets que funcionen des del mes d'abril. Una es troba instal·lada davant la terminal A de l'aeroport, l'altra a la B i una tercera es posarà en servei aquest mes a la plaça Catalunya.

Miquel Martí, conseller delegat de l'empresa concessionària, va indicar que amb la reducció de la freqüència de pas "ja es pot parlar d'un servei llançadora" perquè "la gent ja no funcionarà amb horari, sinó que es posarà a la parada i la màxima espera serà de tres minuts". Segons Martí els nous autobusos "estan a l'alçada de la nova terminal que esperem tenir com més aviat millor". L'Aerobús, que cada dia transporta unes 8.000 persones, ha doblat els usuaris en cinc anys: espera tancar l'any amb 2.550.000 passatgers, més del doble dels 1.200.031 transportats el 2001



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 19/10/2006 19:13

Y con estos 9 nuevos buses, ¿a que líneas mandarán a los 8 Neoplan N-4420 CENTROLINER numerados del 516 al 523?

Saludos



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 19/10/2006 20:45

Hola,

¿Se integrarán en la tarifa o seguirán robando?

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 19/10/2006 21:42

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

¿Se integrarán en la tarifa o seguirán robando?

Saludos,
Sergio
Sergio, a ver si leemos más... ;)
Un diario desconocido ha escrit:El bitllet continua costant 3,75 euros i no disposa de tarifa integrada.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 19/10/2006 22:35

Hola,

Si ya lo he leído campeón, lo he leído, pero es que quiero recalcarlo ¿sabes? me apetece recalcar que van a seguir robando por un billete que debería ser integrado ya que al fin y al cabo dependen del tráfico que se van a encontrar por las calles, que es el mismo que pueda encontrarse el 46, los taxis, o los demás vehículos.

Es indigno que una empresa cobre 4 € por un trayecto mientras que otras sí que integren el billete.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 19/10/2006 23:29

TAMBÉ AMPLIA L'HORARI DE SERVEI, QUE ÉS DE 5.30 A 1 HORES DE LA MATINADA
19/10/2006 16:30 h.

L'Aerobús, que connecta Barcelona amb l'aeroport, ha augmentat la freqüència de pas i ha ampliat l'horari de circulació gràcies a la incorporació de nou autobusos més.

Així, aquest servei de transport de passatgers passa cada sis minuts en hora punta, entre les 9 i les 22 hores, per totes les parades del recorregut que fa entre la plaça de Catalunya i l'aeroport del Prat.

L'empresa responsable, Transports Ciutat Comtal, també ha informat que el servei funcionarà a partir d'ara des de les 5.30 fins a la 1 hores de la matinada, encara que es podria prolongar segons el trànsit aeri.

La freqüència de pas d'aquest servei d'autobús s'ha reduït a la meitat en només un any, ja que abans circulava cada dotze minuts en hora punta i ara ho farà cada sis minuts entre les 9 i les 22 hores, quan hi ha més usuaris. La resta d'hores la freqüència serà d'entre deu i vint minuts, segons la demanda.

El gerent de l'Entitat Metropolitana del Transport, Pelayo Martínez, ha mostrat la seva satisfacció per l'augment de la freqüència de pas del servei d'autobús, ja que és més propi d'un tren llançadora.

Vuit mil viatgers cada dia

El conseller delegat de l'empresa TCC, Miquel Martí, ha explicat que el nombre de persones usuàries de l'Aerobús s'ha duplicat en els darrers cinc anys i es preveu que al final de l'any 2006 l'hagin utilitzat més de 2,5 milions de persones, amb una mitjana diària de vuit mil viatgers.

L'Aerobús té parades a la plaça de Catalunya, el passeig de Gràcia amb Diputació, l'avinguda de Roma amb Borrell, l'estació de Sants, la plaça d'Espanya i les terminals de l'aeroport.

http://w3.bcn.es/V01/Serveis/Noticies/V ... me=HomeBCN



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 19/10/2006 23:49

Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Si ya lo he leído campeón, lo he leído, pero es que quiero recalcarlo ¿sabes? me apetece recalcar que van a seguir robando por un billete que debería ser integrado ya que al fin y al cabo dependen del tráfico que se van a encontrar por las calles, que es el mismo que pueda encontrarse el 46, los taxis, o los demás vehículos.

Es indigno que una empresa cobre 4 € por un trayecto mientras que otras sí que integren el billete.

Saludos,
Sergio
Por favor, no me maltrates, noooo!!! :D :D :D En dicho caso, yo te doy mi vistobueno para que recalques tooodo lo que quieras, por eso no hay problema. Pero es que daba la sensación de que habías pasado ese punto por alto.

Y sí, es indignante, aunque yo creo que algun dia los pagaré contal de ir en Setra 319UL o en un Neoplan...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 20/10/2006 0:02

Yo, evidentemente, todo lo que sea reducir tarifas, bienvenido sea. Pero confieso que, cuando vuelvo en avión de algún sitio, el sistema preferido para llegar a casa es Aerobús hasta Pl. Universitat + taxi desde ahí hasta casa.

En cambio, para ir de casa al aeropuerto, suele ser más prosaico: 44 (o a veces L2+L5) hasta Sants + RENFE.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 20/10/2006 0:43

Aquesta notícia confirma el "contraatac" de l'Aerobús amb l'aparició de la línia 46, amb tarifa integrada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 20/10/2006 10:01

És veritat, per molt que incrementin el busos, el que fa falta és que s'integri la tarifa. O si no, jo proposo que, quan hi hagi cacau quan no va la Renfe, o alguna moguda per l'estil, que permetin pagar amb la T-10. Què us sembla la idea?



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Divendres 20/10/2006 15:26

victorcasta ha escrit:Aquesta notícia confirma el "contraatac" de l'Aerobús amb l'aparició de la línia 46, amb tarifa integrada.
Benvinguda sigui la competència ))) )))2 :plas
metring ha escrit: jo proposo que, quan hi hagi cacau quan no va la Renfe, o alguna moguda per l'estil, que permetin pagar amb la T-10. Què us sembla la idea?
mmm.... :roll: no molt viable la veritat... TCC et diria que no es problema seu que la RENFE no funcioni. Ells donen un servei alternatiu al de RENFE i que si no vols tenir problemes de que en tren arrivi 20min tard i que passi cada 30min doncs que paguis els seus 4€ (son 4€?, la veritat no ho se) i ells et donaran un bon servei. ;)

Així funciona l'economia, i si RENFE tingues 3 dits de front posaria un servei competitiu en front del Aerobús de TCC, xo aixó és demanar-li massa... :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 20/10/2006 17:37

Cobrant els bitllets cap a l'aeroport amb tarifa 4 zones, ja podrien fer un servei competitiu, ja...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/10/2006 15:26

aarongilp ha escrit:Y sí, es indignante, aunque yo creo que algun dia los pagaré contal de ir en Setra 319UL o en un Neoplan...
Espera a que tornin a tallar la passera elevada de connexió amb Renfe quan s'acabin les obres d'unió de les terminals A i B... quan ja la van tallar farà cosa d'un any, el servei substitutori es feia amb Aerobús gratuït 8) (un vehicle especialment assignant donant voltes de les terminals a Renfe)



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”