Obres i autobusos a l'Alguer

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Obres i autobusos a l'Alguer

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 28/10/2006 22:52

De la web de l'Ajuntament de l'Alguer (Sardenya, Itàlia)

13 d'octubre 2006
Tancadura al tràfic del carrer La Marmora. Final de línia d'autobús transferit a la Plaça de la pau.

De dilluns pròxim, 16 d'octubre, se tancaran al tràfic los carrers XX Settembre i La Marmora, limitadament als trossos interessats dels treballs pels conductes de la bassa. Al carrer XX Settembre siguerà tancat el tros entre los carrers Sassari i Cagliari, en prossecució de l'obra començada ja de diversos dies.
Pel que fa al carrer La Marmora, el programa de les obres siguerà subdividit en dues seccions, començant del carrer V. Emanuele, una vers el carrer Garibaldi i una vers el carrer XX Settembre.
Dilluns és prevista la tancadura del tros entre el carrer La Marmora-Catalunya, continuant en direcció del carrer Garibaldi. Per aquest motiu el final de línia dels autobusos extra urbans és estat transferit, limitadament a la durada dels treballs, del carrer Catalunya a la Plaça de la Pau

:D :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 28/10/2006 23:15

Els :D:D per a què venen, per la variant dialectal alguerina o bé perquè n'estàs tramant alguna?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 28/10/2006 23:30

Pel que he pogut veure a can Google Earth, a l'Alguer sembla que hi ha una petita estació ferroviària en terminal. :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 29/10/2006 12:02

Watermark ha escrit:Pel que he pogut veure a can Google Earth, a l'Alguer sembla que hi ha una petita estació ferroviària en terminal. :D
Sí, línia l'Alguer-Sàsser, inaugurada si no recordo malament el 1889.
Vaig desesperat buscant bitllets edmonson de l'Alguer, però ni en broma els trobo.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 29/10/2006 12:05

aarongilp ha escrit:Els :D:D per a què venen, per la variant dialectal alguerina o bé perquè n'estàs tramant alguna?
Fa tres anys que n'estic tramant alguna, però no em decideixo del tot.
Això de la Ferrovie della Sardegna ha d'estar prou bé i si a més pots demanar el bitllet en català millor que millor...

Un bitllet Alghero-Montserrato, si us plau. Sí, vaig a veure el museu sard del ferrocarril de Montserrato, sí senyor.

:D :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/10/2006 12:16

liniadelRipollés ha escrit:
aarongilp ha escrit:Els :D:D per a què venen, per la variant dialectal alguerina o bé perquè n'estàs tramant alguna?
Fa tres anys que n'estic tramant alguna, però no em decideixo del tot.
Això de la Ferrovie della Sardegna ha d'estar prou bé i si a més pots demanar el bitllet en català millor que millor...

Un bitllet Alghero-Montserrato, si us plau. Sí, vaig a veure el museu sard del ferrocarril de Montserrato, sí senyor.

:D :D
Doncs aviam si et decideixes...Sant Gafe Internacional!! xD xD xD xD Amb una mica de sort hi vas i han de tirar de bitllets manuals que tenen guardats en algun magatzem perquè s'han avariat totes les màquines...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 29/10/2006 12:28

Pel que sé, ara sónm bitllets tèrmics i és la cosa més moderna que té la companyia. :(

aarongilp ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:
aarongilp ha escrit:Els :D:D per a què venen, per la variant dialectal alguerina o bé perquè n'estàs tramant alguna?
Fa tres anys que n'estic tramant alguna, però no em decideixo del tot.
Això de la Ferrovie della Sardegna ha d'estar prou bé i si a més pots demanar el bitllet en català millor que millor...

Un bitllet Alghero-Montserrato, si us plau. Sí, vaig a veure el museu sard del ferrocarril de Montserrato, sí senyor.

:D :D
Doncs aviam si et decideixes...Sant Gafe Internacional!! xD xD xD xD Amb una mica de sort hi vas i han de tirar de bitllets manuals que tenen guardats en algun magatzem perquè s'han avariat totes les màquines...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Diumenge 29/10/2006 20:45

M'ha picat la curiositat , i desprès d'una petita investigació he trovat que l'Alguer fins i tot té servei urbà , encara que tan sols els dies de fira i al matí :


http://www.ferroviesardegna.it/SASSARI% ... %20379.htm

Salutacions

Marcel



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”