Notícies TUS (Sabadell)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 10/04/2007 19:00

Tot el que sigui per millora de la xarxa de busos bé, però d'on treuràn tants autobusos... encara tindrán que portar els d' ARCA xD

salutacionss ;)


Imatge

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 11/04/2007 16:26

Altaria_Trianilla ha escrit:Tot el que sigui per millora de la xarxa de busos bé, però d'on treuràn tants autobusos... encara tindrán que portar els d' ARCA xD

salutacionss ;)
Jo també m'ho pregunto, la veritat.

Ja ens podria "prestar" TMB uns quants articulats dels més nous que tinguin en servei a Barcelona per poder reforçar el servei a Sabadell... :D



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dijous 12/04/2007 14:28

UT596001 ha escrit: Jo també m'ho pregunto, la veritat.

Ja ens podria "prestar" TMB uns quants articulats dels més nous que tinguin en servei a Barcelona per poder reforçar el servei a Sabadell... :D
Amb uns quants Citaros em conformo xD

Segons tus:
Més autobusos, més freqüència, millor servei

Més autobusos

dilluns,16 abril 2007
A partir del proper dilluns dia 16 d'abril es posaran en servei cinc nous autobusos totalment adaptats, tres dels quals s'incorporaran a les línies 10 i 80 incrementant així la seva freqüència de pas, que passarà a ser de 22 minuts aproximadament


Imatge

Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dijous 12/04/2007 16:29

Son Man carrossats Carsa , iguals als darrers incorporats numeros 100-104

Salutacions

Marcel



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 12/04/2007 17:34

Horror... MAN Carsa Versus NO! Mira que arriven a ser lletjos!... On estigui un Citaro, un 405 o un Omnicity...



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Diumenge 15/04/2007 15:00

Doncs queda nomès un dia xD

Per cert, durant aquestes últimes setmanes estàn entrant molts conductors nous de la tus, que encara no tenen ni l'uniforme i van amb el conductor titular del bus que portin.

salutacins ;)


Imatge

Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 24/04/2007 22:10

Avui 24/04/2007 l'autobus de reforç de la linia 3 de les 13:00 s' ha fet amb un pegaso, concretament el 43, cosa que m'ha sorprès moltíssim, peroò que a la vegada m'ha alegrat :)

saluts ;)


Imatge

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 14/05/2007 12:48

Societat 13/05/2007 14:55
La TUS gaudirà d'una flota d'autobusos totalment adaptada a finals de 2007 amb dotze vehicles nous

Arnau Serra / La companyia d'autobusos Transports Urbans de Sabadell, TUS, està ara a un pas d'oferir als usuaris una flota adaptada en la seva totalitat, on cada vehicle serà de plataforma baixa amb rampa d'accés. Els dotze nous autobusos que està previst que s'incorporin a finals d'any permetran que la flota, amb cinquanta-quatre vehicles que circulen de manera habitual, estigui completament adaptada per a persones amb mobilitat reduïda. Els nous vehicles comptaran amb trenta seients i capacitat per a seixanta-quatre viatgers drets, i tindran un cost total de dos milions i mig d'euros.

La completa adaptació de la flota de la TUS ha estat un dels objectius de la companyia i l'Ajuntament de Sabadell per tal de promoure l'autonomia personal de tots els seus usuaris, i garantir que el conjunt de la ciutadania pugui gaudir del transport públic amb la màxima normalitat. El passat mes d'abril ja es van incorporar cinc nous autobusos adaptats per la nova línia 11, que són de les mateixes característiques que els dotze que ara començaran a fabricar-se.

El Pla de Serveis es vol centrar també al foment del transport públic urbà. La tinent d'alcalde, Montserrat Capdevila, ha explicat que s'augmentaran les freqüències de les línies de la TUS. Capdevila ha afegit que es pretén "millorar la connectivitat amb els polígons industrials i, sobretot, minimitzar la mobilitat per vehicle privat, oferint un bon servei de transport públic".

http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... y=Societat



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 02/06/2007 0:29

Aquest migdia, sobre les 15.05, no sé per quina raó però el bus número 61 que feia la línia 3 ha passat per la Plaça Espanya. Al baixar de la Vallesana quan ho he vist m'he quedat :x

No sé si seria que portaria malament el cartell, o que el conductor s'havia despistat... portava passatge.

Heus ací la prova del "delicte" :D

http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... 1/3ple.jpg



MAE91
N3
N3
Entrades: 20
Ubicació: Sabadell-Estació

Entrada Autor: MAE91 » Divendres 08/06/2007 0:49

Salutacions des de Sabadell!
Un més que s'apunta al carro d'anar amb la TUS!


Unitats favorites:
FGC: 400 (granota), 600 (perico), 111 i 211 (copito), 112, 213 i MAN 3000.
RENFE: 440, 447, 450 i Civia.
TMB: sèrie 5000.

Estacions favorites:
FGC: Vallvidrera-Superior, Les Planes, Valldoreix, Sant Cugat, Rubí, Bellaterra, Sabadell-Estació i Molí Nou.
RENFE: Estació de França, Atocha i Sants.

Cotxes favorits:
SEAT Ibiza 1.9D (96-01) i Ford Focus Trend 1.6 TDCi 90cv (07)

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 24/06/2007 23:52

Medi Ambient 13/06/2007 12:03
La TUS renova la seva flota de vehicles amb dotze autobusos que "evitaran al màxim la contaminació"

Sira Riera-Carlos Tornel / La flota d'autobusos dels Transports Urbans de Sabadell (TUS) es renovarà amb dotze vehicles que utilitzaran combustibles amb un volum d'afectació al medi ambient "molt inferior al dels vehicles antics", segons ha afirmat el president de la companyia, Paco López. Aquest combustible, l'euro 4 o l'euro 5, encara és de gasolil però compleix la normativa europea gràcies a uns decantadors interns que eviten al màxim la contaminació ja que l'emissió de partícules és menor. La intenció inicial era la d'incorporar l'hidrogen als autobusos, però sembla que de moment aquesta tecnologia encara està en una fase molt embrionària que s'està provant de forma molt minoritària a Barcelona i a Madrid, amb tres autobusos. Segons López, "la pila no deixa de ser un mitjà més, però potser no és la solució".

Pel que fa gas, el president de la TUS considera que és una "molt bona mesura", però assegura que perquè Sabadell tingui autobusos de gas "caldria una aposta important per part de les administracions". De fet, perquè una flota d'autobusos de gas sigui rendible econòmicament, l'adquisició hauria de ser de com a mínim vint vehicles. Ara per ara, segons López, amb els dotze vehicles nous la flota quedarà renovada.

Des de la TUS, juntament amb l'Ajuntament de Sabadell s'està estudiant la possibilitat d'utilitzar el biodiesel com a combustible per als autobusos. Una pràctica que a Pamplona està funcionant força bé. De moment, però, el problema que es troben des de la companyia sabadellenca és que no hi ha suficient oferta en aquest àmbit al mercat català.

http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... ediAmbient



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 25/06/2007 0:47

UT596001 ha escrit:Aquest migdia, sobre les 15.05, no sé per quina raó però el bus número 61 que feia la línia 3 ha passat per la Plaça Espanya. Al baixar de la Vallesana quan ho he vist m'he quedat :x

No sé si seria que portaria malament el cartell, o que el conductor s'havia despistat... portava passatge.

Heus ací la prova del "delicte" :D

http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... 1/3ple.jpg

Ja sé que fa temps d' aquest missatge, però l' unica cosa que podria ser és que estigués tallada l' avinguda Concòrdia.

;)


Imatge

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 25/06/2007 15:48

Ara que m'en recordo:

Divendres passat i dijous de l'altra setmana el bus que estava assignat a la línia 11 era un Volvo d'aquells de pis alt. Em vaig quedar de pedra al veure-ho. :o



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dilluns 25/06/2007 16:59

UT596001 ha escrit:Ara que m'en recordo:

Divendres passat i dijous de l'altra setmana el bus que estava assignat a la línia 11 era un Volvo d'aquells de pis alt. Em vaig quedar de pedra al veure-ho. :o
Suposo que com no agafa ni déu la línia.. doncs posen tot el que sobra...

Ara bé... la línia 23 és una altra caixa de sorpreses, fa unes setmanes estava assignat un Pegaso, el 43 concretament, i la setmana passada un 405n2, concretament el 70, em va extranyar molt quan normalment a la 23 només posen Volvo's.

;)


Imatge

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 26/06/2007 0:20

Altaria_Trianilla ha escrit:
UT596001 ha escrit:Ara que m'en recordo:

Divendres passat i dijous de l'altra setmana el bus que estava assignat a la línia 11 era un Volvo d'aquells de pis alt. Em vaig quedar de pedra al veure-ho. :o
Suposo que com no agafa ni déu la línia.. doncs posen tot el que sobra...

Ara bé... la línia 23 és una altra caixa de sorpreses, fa unes setmanes estava assignat un Pegaso, el 43 concretament, i la setmana passada un 405n2, concretament el 70, em va extranyar molt quan normalment a la 23 només posen Volvo's.

;)
Sí, també em sembla molt curiós que lo modern vagi ara a la 23. Una vegada vaig veure el 104 a la 23 :o

De tota manera, ara a l'horari d'estiu l'11 va cada 2 hores, i m'ensumo molt que compartirà bus amb el 23.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 19/09/2007 13:14

En el Diari de Sabadell del pasado sábado ponía que de los 12 nuevos autobuses que tienen que llegar a TUS, 6 lo harán en noviembre y los otros 6 en diciembre



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimecres 07/11/2007 20:07

Pues creo que hoy han estrenado los seis MANAZAS de la tercera remesa de la TUS.

Almenos yo he cojido el 110,(línea 3) que al ver el número me he quedao con cara de :S, mas trade el 111 en la línea 3 también. A mi gusto.. son feísimos, y la verdad es que el sonido del motor tampoco...
A todo esto, el 111 ya ha tenido el primer problema con las puertas (se abren hacia aguera) se ve que se han quedado encalladas las puertas centrales del autobus en la parada del Pg.Manresa, en plena hora punta... así que ya podeis imaginar...

saludos ;)


Imatge

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dimecres 07/11/2007 22:06

MANazas tenían que ser... No pueden comprar Citaros, ni más Scaniotes o cualquier otra marca, eso sí, con transmisión ZF, no esa ...piipoo... de VOITH que ni suena xD y encima, son Carsa Versus, ya podían ser Habit... (aunque antes un Versus que un Burillo Luxor)



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Diumenge 11/11/2007 11:19

Jo ja he vist el 115 , amb matricula ......FWB , aixi que seríen del 110 al 115 els de la remesa de Novembre .

Salutacions

Marcel



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 17/11/2007 15:59

Societat 16/11/2007 18:39
La TUS presenta els autobusos que completaran la renovació total de les seixanta unitats de la flota







Xavi Miralles-Samuel Crespo / L'empresa d'autobusos que dóna servei a Sabadell, la TUS, compta des d'avui amb vuit dels nous dotze vehicles que circularan per la ciutat. Es tracta dels últims que mancaven per acabar finalment amb la renovació de la flota per tal de modernitzar-la i adaptar-la a les necessitats de les persones amb mobilitat reduïda. Pel regidor d'Espai Públic, Paco Bustos, "s'ha de continuar fent l'esforç de renovar i reforçar les línies de la TUS, sobretot als nous barris que s'estan acabant". El nous vehicles també compten amb diferents elements per tal de reduir l'emissió de gasos contaminants, i seran els primers que incorporaran portes elèctriques corredisses que han de permetre millorar la seguretat als accessos centrals i posteriors dels vehicles.

Els nous vehicles es posaran en circulació de manera immediata, mentre que els que falten arribaran durant aquest mes. Els nous autobusos suposen la culminació del programa de renovació de la flota, que es va posar en marxa l'any 1999, i que ha afavorit la renovació dels 60 autobusos de la TUS. Pel que fa a les unitats antigues, es guardaran per quan sigui necessari reforçar alguna de les línies de manera extraordinària. No obstant això, el Govern municipal encara preveu que, abans de 2010, es puguin incorporar vint vehicles més a la flota regular de la TUS. Bustos també ha volgut recordar que "els autobusos han de servir per cobrir totes aquelles necessitats a les que no arriba els trens de Rodalies o dels FGC".

Els vehicles presentat avui compten amb una plataforma baixa motoritzada, i el mecanisme per reclinar el vehicle, que permet que les persones discapacitades hi puguin accedir d'una manera més còmoda que fins ara. Tenen, a més, una capacitat de fins a 64 viatgers que vagi de peu i 30 assegudes. Paco Bustos ha volgut fer esment, a més, de "les altres millores que ha fet l'Ajuntament durant els últims anys, com la instal·lació de pantalles informatives a les parades o el reforç de determinades línies.

http://www.radiosabadell.fm/JSPS/Direct ... y=Societat



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”