Facilita la tasca del conductor.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/11/2006 22:09

Hi ha una altra questió, relacionada amb el tema, encara que una mica diferent: el saludar o no al conductor quan s'entra.
Jo conec a un ex conductor de bus TMB que diu que els conductors agraeixen moltíssim quan la gent els saluda, els hi agrada el tracte humà, potser perquè la gent no els sol saludar gaire :(
El cas és que jo, alguns dies de la setmana, tinc que agafar una línia que passa per Horta. Doncs bé, gairebé sempre em trobo amb el mateix conductor, i jo sempre dic "buenas" o "hola"...i el paio encara no ha estat capaç de contestar-me ni un sol dia, i això em fa molta ràbia i impotència!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sou vosaltres partidaris de saludar o no? Perquè jo sempre saludo, tot i que n'hi hagi un que passi de tornar la salutació >:(



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimecres 29/11/2006 22:24

metring ha escrit: Sou vosaltres partidaris de saludar o no? Perquè jo sempre saludo, tot i que n'hi hagi un que passi de tornar la salutació >:(
Per descomptat que sii! Abans de re s'ha de ser educat en aquesta vida!

Bondia, hola, bona tarda o bona nit, és el que dic sempre al entrar al bus. ;)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 29/11/2006 22:58

Hola:

Si he de ser sincer, depen de com em "pilla". Normalment si que saludo, es a dir, la majoria de vegades un "Hola" o "Bon dia", pero si veig que el conductor fot cara de mala llet (alguns n'hi ha) pillo recte cap a dintre picant bitllet.

Jo es que saludo fins a les fulles dels arbres, soc aixi de maleducat ;)

Sal.lutacions:

Serie600



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimecres 29/11/2006 23:20

Això us passa als de ciutat! Els que agafem línies interurbanes "mítiques" com les de la Igualadina coneixem alguns conductors pel nom i ells a alguns dels viatgers habituals. I quan arriben tard em puc permetre el luxe de dir-li "ei fulano! Que porto aquí 20 minuts esperant, fot-li canya". :D És el que té tenir un bus cada hora que semrpe porti el mateix conductor i amb el mateix cotxe (que ells li diuen cotxe al bus ...)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 29/11/2006 23:55

Hola:

Home, aixo em pasa a mi de vegades cuan tinc que agafar el 15 a les 6 i 20 del mati. Una vegada estava mes despistat que de costum, d'esquenas a la parada i amb els cascos del MP3 possats, que no em vaig adonar que arrivaba el bus. De sobte sento al meu darrere un "MEEC!", em giro i estava el 15 amb la porta oberta i el conductor: "Au, va!, que estas despistat avui" amb un somriure. Simplement genial :D

Sal.lutacions:

Serie600



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”